část-9

64 1 0
                                    

Eb:
Ráno jsem se probudila ,ale Marcus už vedle mě nebyl ..Tak jsem vztala a šla do kuchyně jelikož jsem ke mě linula vůně lívanců .Sedla jsem si ke stolu a Mac mi hned nějaké přinesl pak si sedl ke mě ..A oba jsem se pustily do jídla .

Marcus:
Eb vztala a teď spolu jíme u stolu lívance ..A já jí to chci říct snad bude ráda ..Zstrepal jsem hlavou ,abych zahnal ty hrozně myšlenky ..A začal jsem. Eb co by jsi říkala na dovolenou na Havay ? Okamžitě mi spadl pohled a vipiskla jsem jak malé dítě ..Ano to by bylo skvělé ..Usmál jsem se a ona mě okamžitě přitiskla jseji měkké polštářky na ty mé ..Chytl jsem ji za zadek a ona si obmotala nohy okolo mého pasu ..Hodil jsem ji na gauč a začal obsipavat polibky ....Pak se najednou odtahla .
Eb:
Odtáhla jsem se a málem jsem vyprskla smíchy ten jeho výraz ..Sedla jsem si na něj a rozhodla jsem se ,že ho trochu potrapim ..Pohla jsem svou pánvi tak ,že se o sebe otrely ..Marcus zavřel oči ,dal ruce v pěst a začal trychleně dýchat ..Eb jestli toho nenecháš já se vážně neudržim a ty s temi tvymi malými svalíky nic neuděláš. Otřela jsem se ještě jednou ,ale to jsem dělat asi neměla .Najednou ani nevím jak jsem ležela pod ním ...Zachvěla jsem se a zrychleně dychala ..Zase mnou začaly létat ty hejna motýlku a elektřiny .Jendou rukou se podpíral a tak aby mě nezalehl a druhou mě hladil na tváři .To stačí řekla jsem on se jen šibalsky usmál a slezl se mě .Jakmile jsem vztala obmotal si okolo mě ruce a nohy a já spadla znovu za ním ..
Marcus:
Bylo to tak vtipné ona se nemohla ani hnout a já jsem ani tak moc nezabírala ..Držel jsem ji a začal jsem ji septat do ucha měli by jsme jít zítra odlétáme tak si bez zabalit a ucho jsem ji skousl ona vzdychla a tak jsem ji pustil ..

Tak jedou na Havay co se tam asi💗 stane ..👑👑
Jo a děkuju už 60 přečtení za tak🦄🦄 krátkou dobu a navíc je to moje první👌 knížka jste úžasní ❤️🦄👑💗

Marcus a Martinus (Trust me)Kde žijí příběhy. Začni objevovat