Een huis afgelegen van de stad, dicht in de buurt van een dorp maar ook weer afgelegen daarvan. Een huis tussen de bomen, aan de rand van een bos. Een huis met twee verdiepingen en veel ruimte, een rustige plek waar die woont. Dit is het huis van Mr. Vandran. De man die eerst schouwer was en nu professor op Zweinstein.
Op verdieping 1, de begaande grond zijn er enkele kamers. De kamers die je daar kan vinden zijn:
- De keuken: Een plek met een koelkast, vriezer, gasfornuis, aanrecht en alles wat je nodig hebt om eten te maken, koffie te maken. Alles wat een keuken te bieden heeft.
- De woonkamer: Twee zachte banken bruin kleurig, een laag tafeltje met een tv erop, een open haard, lampen en een raam waarmee je naar buiten kan kijken. In de woonkamer is ook de eetkamer aanwezig, een tafel met zes stoelen. Er is ook een boekenkast te vinden en er hangen enkele foto's van de familie.
- De gang: In de gang is een trap die naar boven leidt, een voorraad kast en de voordeur. In de gang zijn ook foto's te vinden. Van vrienden en van familie.
- De voorraadkast: Is gesloten met een slot en ook met spreuken. Waarom, weten de meeste niet.Op verdieping 2 zijn er ook enkele kamers. De kamers die je daar kan vinden zijn:
- De slaapkamer van Mr. Vandran: Een tweepersoons bed, een kledingkast, een boekenkast, enkele foto's aan de muur en ook op de kasten. Een groen kleed op de grond en een bureau met stoel waar veel papieren liggen.
- De slaapkamer van Lucia Vandran: Een tweepersoonsbed met witte kussens en deken, zacht om op te liggen. Een kledingkast, boekenkast waar ook wat oud speelgoed/knuffels in liggen. Een rood kleed op de grond, een foto van vader, moeder en haar buiten aan het strand.
- De badkamer: Bad, douche, wc, wasbak, kastjes met alle spulletjes erin, handdoeken hangend aan een paaltje aan de muur.
JE LEEST
Buiten wereld
Non-fictieDit is een boek vol RPG kamers van ZweinsteinRPG. Zoals de naam zegt is dit niet in Zweinstein zelf maar de buiten wereld. In hoofdstuk 1 staat er een uitleg. Als je nog geen leerling bent ga dan naar de Sorteerhoed en dan kan je mee spelen!