29.rész

2.2K 73 5
                                    

Norbi megcsókolta Mátét.. még csak nem is fordítva. Az én Norbim csókolta meg őt.. nem tudtam mit tegyek.. csak egy nagyon hosszú pillanat volt de nekem örökké valóságnak tűnt. Befutottam a mosdóba és csak sírni tudtam.. hogy tudott így átverni? A szívem szakadt meg. Nem is akartam kijönni onnan. Meg amúgy is.. hova mennék? Norbival egy a szállásunk és ő hozott engem. Habár mondjuk én raktam el a kulcsot. Kimásztam a mosdó ablakán és elmentem. Útközben eszembe jutott hogy nálam van a bankkártyám, úgyhogy megálltam egy automatánál megnézni mennyi pénz van rajta. Hála égnek volt rajta 78ezer Ft. Levettem róla 50 ezret és visszamentem a szállásunkra. Összeszedtem az összes cuccom és elmentem. Az ajtót nem zártam be és benne hagytam a kulcsot belülről. Elmentem egy közeli szállodába és kivettem egy szobát. Majd holnap reggel hazamegyek. Felmentem a szobámba és megnéztem hogy hogy mennek a vonatok és arra hogy van busz csatlakozás. Reggel 9-kor indult egy vonat. Az jó is lesz. Megnéztem kb 5 percre vagyok az állomástól. Nem is pakoltam ki a bőröndből. Most este 10 van. Norbi járt az eszembe. Csak sírni tudtam. Állítottam ébresztőt magamnak fél 8-ra majd olyan éjfél körül álomba sírtam magam.
Norbival álmodtam. Mikor még minden jó volt. Hiányzik.. nagyon..

Együtt a főnökkel?Место, где живут истории. Откройте их для себя