Ismeretlen vagy nem ismeretlen "csomagszállító"

7.2K 284 18
                                    

Avery szemszöge

Suli suli suli ééés Conor Hill az utóbbi 1 hónapom kb. csak erről szólt. A suli még csak semmiség, mert stréber vagyok álandóan tanulok, na de Conor! Hát ő valami félelmetes (persze nem szó szerinti értelemben nem félek tőle, legalább is még nem , de amiket ő csinált) .....

09.15. 6:30

Reggel van. És suli. Ki kell kelnem a meleg ágyamból. Itt kell hagynom puha takaróm. És ami a legfurább, hogy csöngetnek. Most úgy őszintén! Ki a franc csönget ilyenkor?! Kinyitom a szobám ajtaját egy résnyire és hallgatózom kicsit ki lehet az. Hallom ahogy anyukám a már legalább 1000 éves papucsában az ajtóhoz slattyog (kávés bögrével a kezében ami már megszokott) és ki nyitja azt. Addig is papír sercegésre figyelek fel. Nyilván apa lapozza a NapiLapot, amit a postás(vagy éppen az újsághordozó) már hajnalok hajnalán bedob az ajtón lévő kis résen amit én szimplán újság bedobónak hívok (logikus nem?!). Na mindegy is... Szóval újból az ajtóra koncentrálok. Ki lehet az? Hangjából nem tudom megítélni, nem hallom tisztán de nem tűnik ismerősnek. Anya arca elősször megdöbbent, furcsa mimika rajzolódik ki éles vonalain. Aztán elmosolyodik, megköszön valamit, becsukja az ajtót, és pimaszul apura mosolyodik. Apa felpillant az olvasásból.
-Mi az? Ki volt?
-Csak a postás. Csomagot kapott valaki. -mosolygott anya apára.
-Ohó. Kicsoda?
-Avery.
Á-á-á-á-állj! Mivan?! 1. Ki az a hülye aki ilyenkor csomagot hoz. 2. Ki küldte?!
Anya a lépcső felé közelít. Gyorsan becsukom az ajtóm, beugrom az ágyba, magamra húzom a takarómat és becsukom a szemem. Tettetem, hogy alszom. Ahh még meleg van idebent. De jó is lenne örökké itt feküdni, gondok nélkül, valakivel...
Anya halkan kopog, majd benyit.
-Jó reggelt!-nyom puszit az arcomra-Ideje felkelni! Jaa és jött egy csomagod! Majd bontsd ki, ide teszem az ágyad mellé! Valami nagyon helyes fiatal fiú hozta azt mondta adjam át neked.-kuncogott.
-Várj anya!
-Tessék?
-Kinézetre milyen volt?
-Háát sötétbarna, szinte már fekete haj és szemek, vékony, de mégis izmos alkat, és a szája tökéletes volt.
-Úristenn!- sivalkodtam.
-Mi az? Talán ismered?
-Nem, nem hinném.
Aztán miután anya ki ment a szobából újból sipákolni kezdtem.
Neeem nem lehet! Ezt most kajak Conor küldtee?! Áhhh... Lehetetlen! Tuti neem...vááá!
A doboz egyébként nagyon szép . A csomagolás és maga a dizájn ( :D ) elegáns, de mégis egyszerű . Egy bézs doboz, rajta egy bordó masnival. De amit rejt....

—————————————————
Hali! Úrissteeen!!! Köszönöm a 4000 megtekintést ez hatalmas boldogság nekem!!! Jah és persze nem hagyom ki a 210 vote-ot és a 40 kommentet!!!! Köszönöm!😻
Úgy gondoltam a jó hír alkalmából ha érdekel benneteket a következő rész még ma kirakom (csupán írd kommentbe hogy szeretném! és ma kint is lesz!)

U.i.:Vajon mit rejt az "ismeretlen" csomag?😏

Kellemes olvasást! Az író💛🔥📝📚







Ha tetszik a történetem kérlek nyomj egy vote-ot (⭐️), és kommentelj!

Menő srác és lúzer lányWhere stories live. Discover now