Când mă întorc în bucătărie era Cristi care stătea și se uita la mine Cum stau în lenjerie cu spatele și îmi fac un suc.
Cristi pov.
Am vrut sa îi aduc telefonul pe care la uitat la mine în bluza... da am luat bluza și am spălato. .. Dar când am venit la ea ușa era deschisa puțin și am zis sa intru... înăuntru era ea care era în lenjerie intima și isi prepara ceva . Când am vazuto am devenit puțin cam....... E greu sa spun când știu ca e adevărat. ...
Când ea sa întors cu fata la mine a luat o perna de pe canapea și a pus-o încercând sa acopere ceva dar când a văzut ca mai rau e a pus-o înapoi.Denisa pov.
Am uitat sa închid ușa dar când L-am vazut pe Cristi am incercat sa ma acopăr dar nu aveam cu ce. El era stana de piatra ... M-am apropiat de el și i-am zis:
D:- Ce nu ai mai văzut fete in lenjerie intima?
C:- Ba da ... Dar nu ca tine! 😏😏 și mă fixează cu privirea.CE URMEAZĂ ESTE +18. EU V-AM AVERTIZAT.... NU SUNT RESPONSABILA DACĂ VOI NU MĂ ASCULTAȚI ȘI SUNTEȚI MICI!!!! NU CITI DACĂ NU AI +18 ANI!!!!
Apoi eu mă mus de buza și mă apropii de el... instinctul îmi spunea sa nu fac asta dar nu puteam rezista ceva mă atrage ... Dar nu știu ce...
El sa aplecat puțin și mă sărutat. .. sărutul a devenit din ce în ce mai lung... Iar într-un final ... gurile noastre nu se puteau despărți. .. îi simțeam buzele moi care se arcuiau întrunit zâmbet frumos ... Deodată îl văd ca tresare în sus și se uita la mine așa atent și își lasă ochi în jos .... Era grav... Foarte grav... Cristi se %€$#*@ .... Apoi mă uit în ochi lui și îi spun:
D:- Nu vei putea pleca așa. ... Toată lumea o sa observe.... Și dacă întâlnești o fata pe strada cred ca vei sari pe ea la câte ti-a făcut eu... Și încep sa rad și mă musca de buza... Nu știam ce se întâmplă cu mine... Nu știam ca se întâmplă cu noi... Atunci Cristi mă ia pe sus și îmi spune:
C:- Tu ma obligi sa o fac . Și începe sa zâmbească frumos... Apoi văd ca încuie ușa. ... Și mă duce în camera... Ce a urmat e greu de povestit... simțeam ca sunt în tărâmul lalelelor... Am avut parte de o noapte ALBA!
Dimineața totul era normal dar când mă uit lângă mine rea Cristi GOL! Apoi mă uit la mine și eu eram fel dar sub mine.... Sub mine era.....