SOĞUK.

1.6K 52 15
                                    

SA MİNNAK TONTİŞLER :DD YB İLE KARŞINIZDAYIM . RAMAZANDAN DOLAYI BİRDE ORUÇ BAYA SIKILDIM YB YAZIM BARİ DEDİM . UMARIM ÖNCEKİ BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR . ŞARKI ÖNERİLERİ NASIL LAN :DD GERÇİ ONLARLA OKUYORSANIZ İYİ OLUYORDUR . UMARIM BEĞENİRSİNİZ BU BÖLÜMÜ . VOTE VE YORUMLARINIZI EKESİK ETMEYİN . ONLAR İLHAM PERİLERİM GİBİ BİŞEY OLUYOR :DD NEYSE İYİ OKUMALAR .

Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen ile okuyun bitince başa sarın :DD

MEDYA ; Emir

Odadaki mükemmel yoğun parfüm kokusu beni tesiri altına almışken bir sesle irkildim . HEH İŞTE TAHMİN ETTİĞİM MÜKEMMEL KOKU.

- ''prensessss hadii kalk!!'' evet UMUT ! ulan nasıl mükemmel bir parfüm kokusu var bu cocukta anlamıyorum valla . Kızlar bu koku altında esir olup umut'un altına giriyorlar işte . haklılar amk . kim bu kokudan etkilenmezki . ! Bunları kafamdan atmama yardımcı olan sevgili Umut'un öküzlükleri oldu . yorganı üstümden cekmesiyle kendime geldim .

- ''YAA ! UYKUM VAR BIRAK BENİĞĞĞĞĞĞ ANNEĞĞĞĞĞ !!!''

- ''Kalk hadi gec kalıcaksın kızım ya''

- ''Umut günlük hayattaki sakinliğini ve yumuşaklığını burdada korurmusun ! Öküz gibi niye bağırann anneğğğğğ !''

- ''HADİİ KALKKKKK BAKK BURAKKK GELCEKKK HADİĞĞĞĞ ECRİNN'' söyleidkleriyle yataktan fırlayıp banyodan böğürürürcesine bağırdım. - ''Burak mı ? hay amınakoyım . baştan desene mal''

Hemen yüzümü yıkayıp banyodan cıktım . okul kıyafetimi üstüme giyip dünden düz olan saclarımı açık bıraktım . Makyaja gerek görmediğim için beyaz kısa converselerımı ayağıma gecirdim . ve aynanın karşısına geçtim . Evet yine aynı mal tipsiz Ecrin işte değişik bişey yok !

Çantamı elime alıp merdivenlerden hızlıca indim . Anneğimin yanağına öpücük bırakıp cıkıyordum ki babamın evde olmadığını farkettim . sabah erken cıkmıs olmalıydı . ah ! doğruya toplantısı vardı . kapının çalmasıyla Umut kapıyı actı ve TAKK !

BURAK . oyy tipini yediğimin ! Kot pantolonun üstüne V yakalı bir salaş tsort giymiş altınada gri converse . Gayet hatta fazlasıyla iyi görünmediğini söylemessem olmaz biliyorsunuz . Burak anneme selam verdiikten sonra arabaya gectik.


****************

Okulun önüne geldiğimizde arabadan inen Umut'a kocaman sarılıp okulun bahçesine giriş yaptım . bugün abim yoktu . oda sabah babamla toplantıya gitmiş . Yolda Burakla hiç konuşmamış hatta gözgöze bile gelmemiştik amk . Yine aynısı oldu işte ertesi gün soğuğuz birbirmizi tanımıyor gibi . Egosu tavan yapmış yine bu piçin amk ! Sikicem egosunuda . !

Okulun kapısından extra bir daş , tatlılık ve sexsilik barındıran Emir cıkıyordu ! Neden bu kadar dikkatimi cekti bilmiyorum ama gercekten fazlasıyla cekici gözüküyordu . ne diyorum ben . Dün o konuşmadan sonra hiç konuşmamıştık . Ama onunla konuşmayı özlemedim değil . O günki gibi olmayı isterdim hergün Emirle !

sacmalamayı kes Ecrin ! bir selam versem iyi olur ha ? evet evet iyi olur sanırım . Emirin tam önünden yürüdüm ve yakınlaştığımızda durdum gayet sevecen bir gülümsemeyle ;- ''Günaydın'' diye selam verdim . - ''Günaydın'' . diyip yüzüme bile bakmadan yanımdan gecip gitti . Ne oldu ki şimdi! bu soğukluk ne böyle . Neden bilmiyorum ama bana böyle davranması fazlasıyla içimde bir soğukluk yaşatmıştı . Canım yanmıştı fazlasıyla . Okulun ortasında mal gibi durduğumu farkedip hemen sınıfa gittim .

Ders zili çaldığında içeri kahkahalarla giren Emir'i farkettim . yüzüne baktığım sırada oda beni farketti ve yüzündeki bütün mükemmel gülümseme gitti . HEY ! NE OLUYOR ! canımı fazlasıyla yakmasını pas geciyorum . Yanıma gelip oturduğunda ise yine aynı soğukluğuylaydı . Ders boyu hiç konuşmadık takii ben ona bakmak için döndüğümde onun bana baktığını görene kadar . TAKK YAKALANDIN EMİR ! benim gördüğümü farkettiğinde ise başını hocaya döndürdü .

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin