2 Gün Sonra/Arin'den
Üzerimdekilere son kez bakıp aşağı indim.
O gün Suga'yla beraber terastayken artık gitmemiz gerektiğini anlayıp aşağı inmiştik. Sonrada otobüslere binip geri Seul'e dönmüştük.
Başka birşey olmamıştı. Ertesi Gün hafta sonuydu yani cumartesi. O günde sabah BTS evimize gelmişti. Baya şaşırmışlardı evimizi görünce. Akşama kadar ders çalışmıştık. Bütün derslerim iyi olduğu için bütün dersleri çalıştırmıştım. Bence iyi oldu çünkü hem onlar öğrendi hemde ben tekrar etmiş oldum.
Şimdide okula gitmek için kahvaltı yapıyoruz.
Kahvaltım bitince bizimkilere döndüm.
Ben
"Ben odadan çantamı alıp geliyorum."Hepside onaylayan sesler çıkarınca odama çıkıp çantamı aldım ve tekrar aşağı indim.
Mutfağa baktığımda bizimkiler yoktu. Heralde çantalarını almaya gittiler. Ben bunları düşünürken bizimkilerde aşağı inmeye başlamıştı.
Yorucu bir okul günü bizi bekliyor.Ha Eun'dan
Sabah kalkıp üzerimi değiştirdim ve kahvaltıya indim. Yakında o kızın gerçek yüzünü ortaya çıkarıcaktım. Ama öncelikle o kız hakkında bilgi edinmem gerekiyordu.
Masaya oturmadan önce babamın yanağını öptüm ve masaya oturdum.
Ben
"Babacığım senden birşey isteyebilir miyim?"Babam
"Söyle benim canım kızım."Gülümseyip konuşmaya başladım.
Ben
"Benim için bir kızı araştırabilir misin?"Babam
"Kimi?"Ben
"Kim So Eun. Ailesi ve ne işle meşgul olduklarını bilmek istiyorum. Benim için bulur musun?"Babam
"Soo Bin kızım. Niçin böyle birşey istiyorsun?"Ben
"Sadece merakımdan. Lütfen babacığım."Babam
"Tamam akşam işten gelirken kızın bilgilerinide getiririm."Ben
"Teşekkürler babacığım."Ayağı kalkıp babamın yanağını öptüm ve geri masaya oturup yemeğimi yemeye devam ettim.
Bakalım Kim So Arin aslında kimmiş?
(Arin'in Eun'un ablası olduğunu biliyor. Bir nedenden dolayı Eun'u araştırmasını istiyor.)Arin'den
Okulun yakınlarına geldiğimizde arabadan inip yürümeye başladık.
Okulun kapısına geldiğimizde içeri girdik ve okulun giriş kapısına doğru ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...