Κεφάλαιο 14

150 16 4
                                    

Avril pov.

Επειτα από πολύ χρόνο ασκοπο ψαξιματος δεν βρήκα τον shuu και ξενέρωσα, αποφάσισα να πάω μια βόλτα στην λίμνη. Κοιτούσα τα αστέρια Που έλαμπαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά που είχα πάει εκεί. Έπειτα από λίγα λεπτά αποφάσισα να σηκωθώ καθώς πήγαινα να φύγω ειδα ένα μικρό σπιτάκι στην άκρη της λίμνης . Με περιέργεια κατευθύνθηκα προς τα εκεί και Κατά σύμπτωση η πόρτα Ήταν ανοιχτή κατευθύνθηκα προς την ανοιχτή πόρτα και εκεί Είδα έναν Μισό κοιμισμένο shuu να Ακούει μουσική με τα ακουστικά του.

Εγώ" στον ουρανό σε έψαχνα στη γη Σε βρήκα"

Shuu" να που με βρήκες, τι θες "

Εγώ " νάνι θέλω Τι να θελω!!!"

Shuu" και πως μπορώ να βοηθήσω?"

Εγώ" αφού κοιμασε όλη την ημερα, θέλει και ερώτημα!"

Shuu" χεχεεεεεε!!!"

Εγώ" τι βρησκης αστείο?😡😡😡😡😡"

Shuu" τόσο τεμπέλη με βρησκης?"

Εγώ" οι άνθρωποι το αποκαλούν τελμπελχαχνια, μαλιασε και η γλώσσα μου παναθεμασαι"

Shuu" α ναιιιιιιιιιιιι ε?"

Εγώ" α ναιιιιιιιιιιιι ε?, Όπως το πες είναι"

Shuu" πουλάμε ειρωνεία ??"

Εγώ " όχι τζάμπα την έχουμε"

Shuu" δεύτερη ειρωνεία καπάκι?"

Εγώ" είδεα σου, πως σου πέρασε από το μιαλουδακι σου"

Shuu"το μιαλουδακι μου άστοησυχο"

Εγώ" άντε βαρέθηκα την σιζιτιση κάνε άκρη να κάνω νάνι μου!'

Shuu" άντε εχε χάρη που νισταζω"

Εγώ"και να μη μου εδίνες  την άδεια εγώ θα Κοιμόμουν"

Shuu"  Ελπίζω να μην ροχαλίζεις"

Εγώ"    ενεια σου και εγώ δεν ροχαλιζω αλλά ο Μίκι ροχαλίζει"

Shuu"  να πεις το Μίκι σου να το βουλιάζει γιατί άλλιος θα γίνετε σουμπιντη κι δύο"

Εγώ" τον Μίκη μου δεν θα τον πιάνεις στο στόμα σου άμα θες να είσαι ζωντανός μέχρι το πρωί" είπα καθώς ξαπλοσα μαζί του στο κρεβάτι

Shuu" καληνύχτα"

Εγώ" κακη,στραβή κι ανάποδη"

Μετά περίπου Από ένα μισάωρο που η Avril είχε κοιμηθεί.

Ξύπνησα νιώθοντας μία καυτή ανάσα στο σβέρκο μου. Αλλά δεν γαμιετε, ολόκληρη Avril σιγά μη κάτσω να ασχοληθώ. Μετά ένιωσα κάποιον να με χουφτώνει και να με αγγαλιαζη, αλλα δεν πάει στο διάολο λεω, στη φαντασία μου θα είναι σκέφτομαι.

( Καμία σχέση η εικόνα αλλά μια είδεα να δείτε)Μα μετά θημιθικα ότι έχω και ένα κοιμισμένο Αχ μάκαρο δίπλα μου και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να με χει δίπλα του και να μένει άπραγος

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

( Καμία σχέση η εικόνα αλλά μια είδεα να δείτε)
Μα μετά θημιθικα ότι έχω και ένα κοιμισμένο Αχ μάκαρο δίπλα μου και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να με χει δίπλα του και να μένει άπραγος. Γυρίζω με φώρα και βρησκομε προσωπο με πρόσωπο με τον τάχα μου 'κοιμισμενω' και καλά shuu.

Εγώ" αϊ σιχτιρ με κοψοχολιασες βραδιάτικα σαν τον χάρη( εννοώ τον χαρώ ) από  δίπλα μου.

Shuu" πως κανείς έτσι κοπέλα μου, νόμιζα σε χαλαρονη να σε αγγαλιαζουν because δεν αντιστεκοσουν"

Εγώ" νόμιζα ότι ήταν ο Μίκι" είπα ναζγιαρικα

Shuu" που τα πουλάς αυτά, το απολαμβανες "

Εγώ" θα θελες"

Shuu" αϊ στον διάολο"

Εγώ" να πας και να δόσεις χερετισματα, πες τους από το μποσακι θα καταλάβουν"😉😉😉

Shuu" μη δαγκώνεις γατούλα"

Εγώ" μη ρισκάρεις αν θες να παραμείνει αυτό το όμορφο προσοπακει στην θέση του"

Shuu" ευχαριστώ για το κοπλιμεντω"

Εγώ"δεν ήταν κοπλιμεντω ρε γελιε"

Shuu"α ναι ε? Τότε για πες μου τι ήταν"

Εγώ " απλή προϊδοπιοιση"

Shuu" μασάει η κατσίκα ταραμά?"

Εγώ " άμα θέλει την ζωουλα της μασάει"

Shuu" παραδεξου επιτέλους ότι ήταν κοπλιμεντω να τελιωνουμαι καταντάει κουραστικό."

Εγώ" άιντε κοιμίσου."

Shuu"  ναι εσένα περίμενα να μου το πεις."

Σε συνεργασία με την φίλη μου @selinidi

Diabolik loversWo Geschichten leben. Entdecke jetzt