κεφαλαιο 15

166 16 5
                                    

Αvril pov.

Όταν ξύπνησα δεν ένιωθα το μαλακό στρώμα του δωματιου μου αλλά κάτι αλλο σκληρό και αυτή είναι η στιγμή που μου ρχετε φλασια ότι κοιμιθικα δίπλα στον shuu. Έπειτα Θυμήθηκα ότι μετά με το μικρό μας καυγαδάκι λιώσαμε στα γέλια και συμφιλιώθηκαμε και έτσι μας πήρε ο ύπνος δίπλα δίπλα.Τοτε ενιωσα κάτι σκληρό να κουνιέται δίπλα μου Βασικά να τραντάζεται Και φυσικά ήταν ο υπναράς  ο shuu.

Shuu"καλημέρα υπναρου"

Εγώ" μίλησε ο βασιλιάς του ύπνου."

Shuu" Θα συμφωνήσω μαζί σου και με χιούμορ και είμαι και κούκλος τι άλλο θες?"

Εγώ" πολλές γυναίκες"

Shuu" τι εννοείς όταν λες γυναίκες"

Εγώ" αστο δεν είναι η ώρα. Εγώ παω στο δωμάτιό μου!!"είπα και πήρα τον Μίκι και προχορισα προς την πορτα. Αλλά όπως πάντα κάτι έπρεπε να μπει στον δρόμο μου φυσικά. Αυτή την φορά ήταν ο Shuu.

Εγώ" τι τώρα"ρώτησα

Shuu" θέλω να μου κάνεις μια χάρη"

Εγώ" Τι χάρη?"

Shuu" να μείνεις λίγο ακόμα να συζητήσουμε να μιλήσουμε να γνωριστούμε καλύτερα γενικά"

Εγώ" δεν μου αρέσουν τα πολά λογια ' τα πολλά λόγια είναι φτώχεια' λεν "

Shuu" Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Γίνε πιο συγκεκριμένη"

Εγω" αφού είσαι γκάου τι να σου πω"

Shuu" Τι εννοείς ' γκάου'

Εγώ" χαζός, τέλος πάντων το βράδυ εδω να παιξουμε κανένα horror game"

Shuu" ok"

ΣΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΜΟΥ

Αvril pov.

Αφού ξεκαθαρίσαμε με τον Shuu κατευθύνθηκα προς το δωμάτιό μου Έπειτα αποφάσισa να κάνω ένα γρήγορο ντουζάκι και την πρωινή μου ρουτίνα. Ανοίγω την πόρτα και αντίκρισα έναν αγουροξυπνημένο Subaru, με αγκαλιά ένα μαξιλάρι ΜΟΥ και να με κοιτάζει σαν ένα μωρό που έχουν να το ταισουν χρόνια.

Subaru" ήρθες?"

Εγώ " όχι σε κανα μισάωρο θα ρθω, αυτό είναι το ολόγραμμα μου."

Subaru" μπαρντον"

Εγώ" όπα και το γαλλικό"

Subaru" ειρωνεία πρωινιατικα"

Εγώ" ααααα στο πρωί είσαι ακόμα* και κιτω το χέρι μου που επανω του διθεν ειπαρχη ένα ρολόι* 2:48 εσύ το θεωρης πρωί "

Subaru" ναι"

Εγώ " καλά, δίνε του τώρα έξω και ΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΜΟΥ ΑΣΤΟ ΚΆΤΩ"

Subaru" καλααααααα"

Εγώ" καλάμια και παλούκια να πέσουν πάνω σου"

Subaru" γρουσουζα"

Αργησα i know that but είχα γράψει βασικά όχι εγώ μια μου σημαθιτρια το κεφάλαιο και μη σας πω πως ήταν , και να που το έσβησα ΟΛΟ και έγραψα ένα άλλο good bye my friends.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Diabolik loversWhere stories live. Discover now