12. Objav a pomsta

68 8 1
                                    

Pravdepodobne som zaspala pri čítaní, pretože som sa prebudila s knihou na hlave. Pretrela som si rozospaté oči a odišla do kúpeľne. V hlave sa mi premietol včerajší deň a spomenula som si na Adama. Niečo mi hovorí, že dnešok bude zaujímavý. Upravila som sa, obliekla sa a vybrala som do kaviarne. Lyla ešte spala, s tak som ju nechala doma.

V kaviarni som sa stretla s ostatnými. Mali pomerne dobrú náladu. U Anny je to ťažko poznať. Ako vždy je za svojim notebookom a ignoruje všetko okolo nej. Prekvapila ma však Chelsea, ktorá žiarila pozitívnou energiou. Chvíľku sme sa rozprávali zatiaľ čo nám priniesli raňajky. Bolo síce ešte skoro, ale rozhodli sme sa ísť do školy.

Pred školou stáli rôzne skupinky. Každý v tejto škole má svoje miesto. Som rada, že som to svoje našla. Môj pohľad spadol na skupinu, v ktorej bol Adam. Keď si všimol, že sa naňho pozerám, nasadil svoj arogantný úsmev. Hneď som odvrátila zrak a prevrátila očami. Keď som vošla dnu, počula som pár dievčat rozprávať o tých správach. Bolo to asi pred dvomi dňami. Neverím, že to vôbec niekto rieši. Čakala by som, že to bude všetkým jedno. Po pár minútach som sa prichytila ako nad tým znova premýšľam. Niečo mi na tých prípadoch nesedí. Neudržala som sa. Odišla som do triedy, kde som si vytiahla knihu a pokračovala v čítaní.

Vlkolak: Vlkolak je v ľudových poverách a človek, ktorý sa sám, úmyselne, pomocou magického rituálu alebo vplyvom mesačných či démonických síl, v určitom časovom období mení na vlka. V dnešnej dobe sú vlkolaci spájaní aj s dobrom. Prechováva sa názor, že nemôžu za svoje postihnutie a svedomie im pracuje ako normálnym ľuďom.

Síce to nie je to čo hľadám, ale je to zaujímavé asi ako celá kniha.

Upír: Upír alebo vampír je tvor vyskytujúci sa v , legendách, živiaci sa , ktorú pije svojim obetiam. Má podobu človeka. Životnosť upíra je – nesmrteľnosť. Mohol zhorieť, ale hneď ako sa napil krvi tak mu bolo lepšie. Potrebuje ľudskú krv, nie zvieraciu. Hoci sa ňou mohol kŕmiť, oslabovalo ho to. V niektorých oblastiach sa upíri neobmedzovali vo svojej pôsobnosti len na nočnú hodinu. Verilo sa, že žijú medzi normálnymi ľuďmi.

Zostala som celkom prekvapená. To je to čo hľadám.

Čo sa týka ich slabostí, veľmi sa líšia. Každý upír má slabinu no nie všetci ju majú rovnakú. Niektorých oslabíte náboženskými predmetmi (kríž, svätá hostia), spálením , slnkom alebo veľmi známym cesnakom, ale iných tieto veci vôbec neoslabujú. Všetkých však zneškodníte prebodnutím kolom alebo odrezaním hlavy.

Od čítania ma odtrhol začiatok hodiny. Všetci sa nahrnuli do triedy. Všimla som si, že Adam zo mňa nespúšťa oči. Keď príde učiteľka do triedy, všetkých poteší novou správou. „O dva týždne pôjdeme kempovať do lesa. Budeme odchádzať v pondelok a vrátime sa v piatok. Tý čo sú alergický sa budú učiť s inou triedou." Všetci vyzerali nadšene. Malí výlet nikomu neuškodí. No potom som si spomenula na to, že ideme do lesa. Ak je moja teória správna a v tom lese sú upíri, bude náš výlet dosť zaujímavý. Zmenila som asi názor nato, že to nemôže uškodiť.

Po škole som čakala pred školou na ostatných, pretože sme mali poslednú hodinu v iných triedach. Zatiaľ čo som čakala niekto ma zozadu chytil za rameno a pošepkal mi do ucha: „Teším sa na večer." Otočila som sa a videla odchádzajúceho Adama. Kto iný by to asi bol?! Stretli sme sa s babami a chvíľku sme sa prechádzali.

Večer som sa vrátila domou prichystať sa. „Vitaj späť Zoe." „Ahoj Lyla." Pripravila som sa a o 21:00 ma vyzdvihol Adam.

„Ahoj kráska." Obzrel si ma od hlavy až po päty. Mala som na sebe čierno-modré šaty a čierne lodičky. „Vyzeráš rozkošne." Začervenala som. Nie žeby ma jeho poznámka zahriala u srdca, ale preto, lebo ma dokáže naštvať aj to, že počujem jeho hlas. „Ďakujem." Musím zostať v pohode kým nebude správny čas. „Ideme?" „Kam?" „Kamkoľvek chceš. Vieš, celkom ma prekvapilo, že si s tým súhlasila." Aaaaaah, jak ja tohto chalana neznášam.

Odišli sme od môjho domu a vzal ma do reštaurácie. Nič špeciálne, ale aj to je na jeho pomery veľa. Sadli sme si ku stolu, keď vtom prišli do reštaurácie Kc a Chelsea. Usmial sa a potom sa začal venovať mne. „Čo si tak potichu? Nerada so mnou tráviš čas?" Uhádol si. „Nie som dievča, ktoré chodí s chalanmi von každý večer."

Asi pól hodinu sme sa rozprávali. Aaaaaaaaaaaaaaah. Prosím, vráťte mi niekto moju pól hodinu života. Mala som chuť sa udusiť jedlom čo nám priniesli. Medzi tým si Kc a Chelsea objednali čokoládovú tortu so šľahačkou.

Viem však kedy čo ukončiť, a tak som zakročila. „Čo je skutočný dôvod prečo si sa s Chelseou rozišiel?" „Prečo to chceš vedieť?" „Lebo viem, že to čo si mi povedal nie je pravda." „Si múdrejšia než tie ostatné pred tebou, ale prečo si ničiť krásny večer zbytočnosťami?" „Ostatné predo mnou? Takže Chelsea nebola prvá?" „Nebola prvá a ani posledná." „Čo tým myslíš?" „Baví ma to. Obmotám si akékoľvek dievča okolo môjho prstu. Pár dní sa s ňou budem hrať. Vždy každá urobí to čo jej poviem. No každá hračka ťa raz omrzí. Potom ich odkopnem, sledujem čo sa stane ďalej a začnem svoju hru odznova. Je to celkom jednoduché"

„Vieš čo si ja myslím o tvojej hre?" Postavila som sa, zobrala som tortu od Kc a Chelsei a strelila som mu ju do tváre. Kc a Chelsea sa postavili a vyliali naňho vodu. „No čo fešák? Usmej sa do kamery." Anna prišla k nám aj s kamerou v rukách. Bola tam vlastne celú dobu. Asi bolo zjavné, že sme to naplánovali. „To si ja myslím o tebe." Všetky štyri sme sa vybrali k východu zatiaľ čo on za mnou len povedal: „Vážne si iná ako všetky ostatné." Ignorovala som to a odišla.

Odprevadili sme Chelseu domov kde sme sa všetky rozlúčil. „Ďakujem baby. Nabudúce, keď budem mať problém s chalanom prídem za vami." „Snaž sa to ale neopakovať." Napomenula Chelseu Kc. Zasmiali sme sa, a potom sme všetky odišli domov. Mala som dobrý pocit, že som pomohla kamoške. Keď som prišla domov dala som si sprchu zatiaľ čo som rozmýšľala. K vyriešeniu záhady som bližšie. Neviem síce iste, že to je upír, ale táto teória je veľmi nádejná. Po sprche som len skočila do postele a u padla do hlbokého spánku. 

Nový začiatokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora