Obudził nas dźwięk tego przeklętego budzika ,tak bardzo nie chciało mi się wstać ale cóż niestety szkoła wzywa z bólem serca wstałam z cieplutkiego łóżka i idę do szafy wybrać ciuchy dla mnie i Agnes która postanowiła jeszcze chwilę sobie pospać . Wybrałam dla nas to
Ja
Agnes
Ubrałam się w wybrane ciuchy i podeszłam do śpiącej Agnes -ej śpiochu wstawaj trzeba iść to szkoły. Spojrzała na mnie z mordem w oczach że nie pozwoliłam jej dalej spać ale nic się nie odzywając wzięła przygotowane ubrania i poszła do łazienki ja w tym czasie poszłam do kuchni w celu przygotowania jajecznicy. Wyjęłam z szafki patelnię a z lodówki jajka robienie zajęło mi jakieś 5 min kiedy jajecznica była już na stolę , w kuchni pojawiła się Agnes -hej .Co tak pięknie pachnie -jajecznica zrobiłam też dla ciebie. Agnes była chyba naprawdę głodna bo w kilka chwil zjadła całą jajecznicę z talerza. Posprzątałyśmy kuchnię i zaczęłyśmy się zbierać do szkoły wyszłyśmy z domu a ja zamknęłam drzwi.-co mamy pierwsze?zapytała Agnes -nie wiem chyba matematykę -jak ja jej nie znoszę a nauczycielka to tylko mnie tak nienawidzi zaczęła się mi żalić na szczęście dotarłyśmy pod klasę ale i tak się spóźniłyśmy kiedy weszłyśmy do klasy oczy wszystkich spoczęły na nas -Agnes i Alice dlaczego się spóźniłyście? -bardzo panią -milcz siadać do ławki. Przerwała mi nauczycielka i tego właśnie w niej nienawidzę nie da się nikomu wytłumaczyć. Razem poszłyśmy do ostatniej ławki i do końca lekcji się do siebie nie odzywałyśmy.
Po lekcjach
Wracam do domu wchodzę od razu do swojego pokoju mam zamiar iść pobiegać do pobliskiego parku ale najpierw muszę się przebrać ubieram się w to
Biorę jeszcze telefon oraz słuchawki i wychodzę z domu. Najpierw biegnę wolno lecz zaczynam stopniowo przyspieszać po pół godzinnym biegu zatrzymuję się i siadam na drewnianej ławce sprawdzam godzinę na moim telefonie jest 16 więc postanawiam wracać już do domu droga zajmuje mi jakieś 20 minut kiedy jestem tuż przed domem dostaję wiadomość od taty Zostajemy jeszcze tydzień u cioci mam nadzieje że sobie poradzisz.Jasne że sobie poradzę przecież nie mam pięciu lat otwieram drzwi od domu i wchodzę do niego od razu kieruje się do pokoju muszę ubrać co bardziej normalnego niż strój do biegania ubieram to
Dobra trzeba coś zjeść idę do kuchni i zaczynam robić sobie sałatkę owocową. Gdy ją kończę nakładam sobie trochę i idę z talerzem z powrotem do pokoju. Biorę laptopa i kładę się na łóżku mam zamiar obejrzeć pierwszą część uwielbiam filmy o wampirach a zmierzch jest najlepszy. Film tak się mi spodobał że obejrzałam od razu dwie części sprawdziłam godzinę była 22 trzeba się szykować do spania odłożyłam laptopa na szafkę nocną a sama udałam się do szafy po piżamę. Naglę zaczęła mnie boleć głowa ból był tak silny że nie mogłam zrobić nawet kroku to było uczucie jak by mi głowa pękała na kawałki po chwili ból był tak silny że zrobiło mi się słabo ostatnie co pamiętam to dźwięk tłuczonego szkła a potem nadeszła ciemność.
YOU ARE READING
Alice
VampireHistoria opowiada życie 17-letniej Alice która poznaje tajemniczego wampira o tym jak potoczy się jej los dowiecie się czytając moją książkę .