~55~ | Είμαστε όλοι μαζί #2 |

347 41 47
                                    

"Έχεις σκεφτεί ποτέ να σταματήσεις για πάντα το κάπνισμα; Έχεις σκεφτεί πώς θα ήταν η ζωή σου τότε; Αλλά σοβαρά". Ρωτάει η ψυχολόγος και ο Λουκάς φαίνεται να το σκέφτεται. "Λοιπόν, αυτό θα σκεφτείς ως την επόμενη μας συνάντηση. Ποιος είναι ο επόμενος;" Ρωτάει η ψυχολόγος και κοιτάμε ο ένας τον άλλον.

[...]

"Για να δούμε..." Λέει η ψυχολόγος και εγώ νιώθω σαν το πρόβατο, το Πάσχα, που ξέρει ότι θα πεθάνει σε λίγο και τώρα αποχαιρετάει τους αγαπημένους του φίλους, άλλα πρόβατα.

Η Ριμή, ο Μπάμπης, ο Λιουμπρίνος και ο Φάτρης... Θα μου λείψουν τόσο.

[Δεν πρέπει να πάρω πρόβατα. Θα με μισήσουν με τέτοια ονόματα].

"Ποιός θέλει να μιλήσει;" Ρωτάει όσο τακτοποιεί κάποια χαρτιά. Είναι η αλήθεια ότι δεν νιώθω ότι έχουμε επιλογή για κάτι τέτοιο. Θα μιλήσουμε, αυτό ήρθαμε να κάνουμε έτσι κι αλλιώς, απλώς διαλέγουμε την σειρά με την οποία θα μιλήσουμε.

"Πιστεύω ότι είναι η σειρά μου!" Λέει ο Φώτης τρίβοντας τα χέρια του σαν να κρυώνει και προσπαθεί με κάθε πιθανή προσπάθεια να ζεσταθεί έστω σε ένα μικρό κομμάτι. "Ωραία τότε, σε ακούμε". Λέει με ένα χαμόγελο η ψυχολόγος και ο Φώτης παίρνει μια μεγάλη ανάσα. "Καταρχήν, ποιό είναι το όνομα σας;" Ρωτάει ο Φώτης και όλοι το κοιτάμε.

Δεν ήταν αυτό που περιμέναμε να ακούσουμε αλλά σίγουρα ήταν κάτι που έπρεπε να μαθευτεί. Βαρέθηκα να την λέω "ψυχολόγος" ακόμα και αν αυτή ήταν η ιδιότητα της.

"Είμαι η Μάγδα". Ωραίο όνομα, της ταιριάζει. "Τέλεια. Θα σας πω κάτι και εγώ". Απαντάει ο Φώτης και αναρωτιέμαι που το πάει. "Είμαι ομοφυλόφιλος". Της λέει, εμείς το ξέραμε ήδη, και αυτή μένει ανέκφραστη να τον κοιτάει. "Τέλεια. Αλλά γιατί μού το είπες; Τι σχέση έχει ο σεξουαλικός σου προσανατολισμός με την ψυχολογία σου;" Ρωτάει και από το χαμόγελο του Φώτη καταλαβαίνω λίγο τι ήθελε να κάνει.

Ήθελε να δει αν ήταν ομοφοβική. Αν ήταν, κάποια έκφραση θα έκανε που θα έδειχνε την δυσαρέσκεια της.

"Πολλοί άνθρωποι, μόλις μαθαίνουν ότι μου αρέσει το ίδιο φύλο, μού εύχονται τα χειρότερα". Λέει και η Μάγδα αλλάζει την στάση του σώματος της. "Πολλοί άνθρωποι είναι στην άγνοια. Δεν γνωρίζουν και φοβούνται οτιδήποτε είναι διαφορετικό από αυτούς. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό. Αν οι ίδιοι δεν θέλουν να μάθουν το διαφορετικό, δεν θα μάθουν για το διαφορετικό. Θα είναι σε μια στάση άρνησης και ο εγωισμός των ανθρώπων δεν βοηθάει. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να είσαι ο εαυτός σου, όμως παράλληλα να προσέχεις και να έχεις φοβερή γνώση σε αυτό που κάνεις ώστε να μην βάλεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει ανθρώπους να κάνουν απάνθρωπες πράξεις σε άλλους ανθρώπους μόνο και μόνο γιατί έλκονται από το ίδιο φύλο". Αν και τα λόγια της ήταν για την ομοφυλία, εμένα μού φάνηκαν γενικότερα για το κάθε τι διαφορετικό.

"Η μάζα δεν αλλάζει αν δεν αλλάξει ένα άτομο που αποτελείται από αυτήν. Έχω ζήσει στο πετσί μου την ομοφοβία μιας που ο αδερφός μου ήταν, είναι, ομοφυλόφιλος και ο πατέρας μας αντίθετος με αυτή του την «απόφαση». Μέχρι και σήμερα, ο πατέρας μου δεν έχει καταλάβει ότι η σεξουαλικότητα του αδελφού μου δεν είναι απόφαση και φυσικά δεν υπάρχουν σχέσεις μεταξύ τους". Μοιράζει μαζί μας κάτι προσωπικό της. Πιθανόν, θα θέλει να μας δείξει ότι μπορούμε να την εμπιστευτούμε και ότι μπορεί να είναι ψυχολόγος, μα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει δικά της προβλήματα.

Παρατηρώ τα παιδιά. Ο Λουκάς φαίνεται να είναι κάπως ήρεμος από την ώρα που σταμάτησε να μιλάει. Ο Φώτης δίνει απόλυτη προσοχή σε αυτά που λέει η Μάγδα. Η Ρενέ είναι αγχωμένη, φαίνεται από την αύρα που αποβάλλει. Ο Μανώλης, παραδόξως είναι σοβαρός, δεν λαλάει ούτε έχει αναμειχθεί σε καμία από τις δύο συζητήσεις.

"Άρα αυτό που μου λέτε είναι;" Ρωτάει ο Φώτης ξεκάθαρα μπερδεμένος με την κατάσταση. "Να προσέχεις τον εαυτό σου ώστε να είσαι ο εαυτός σου". Τώρα, αν πω ότι μπερδεύτηκα;

"Έχεις κάτι άλλο που θα ήθελες να συζητήσουμε; Οτιδήποτε". Η Μάγδα φαίνεται πρόθυμη να μας βοηθήσει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. "Μπα, τίποτα το αξιοσημείωτο". Αυτή την απάντηση την λέω και εγώ, όμως θέλω να συζητήσω τα πάντα. "Ωραία". Απαντάει η κυρία Μάγδα και φαίνεται η μικρή ανακούφιση στον τόνο της φωνής της.

Κλες.

"Ποιος είναι ο επόμενος;" Ρωτάει η ψυχολόγος μετά από λίγο και ο Μανώλης την κοιτάει με ένα αξιοσημείωτο ύφος. Είναι σε φάση 'φυσικά και εγώ'. "Νομίζω ότι ήρθε η σειρά μου να μιλήσω για το τίποτα γιατί everything is fine at my life". Ναι, Μάνο και μετά ξύπνησες από την ζέστη.

Η Μάγδα μπαίνει στο παιχνίδι και κοιτάει με ένα ειρωνικό ύφος τον καλό μας ηλίθιο φίλο. "Οι γονείς σου έχουν αντίθετη άποψη, Μανώλη". Του λέει και ο Μανώλης την κοιτάει εχθρικά.

Ναι, θέλω σίγουρα να δω πως θα τα πάει αυτό.

Luna ParkМесто, где живут истории. Откройте их для себя