26|2 drenge. 1 pige.

419 12 2
                                    

I flyet//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Da jeg kommer hen til min plads. Ser jeg den person som, jeg helst ikk vil se her.

Eller rettere sagt de personer, som jeg ikk vil se lige her.

Nemlig.......Marcus & Martinus.

Jeg føler at er lidt sure på dem, fordi de ikke gider at snakke med mig.

"Det kan ikk passe" skriger jeg, så alle kan høre det. Folk sender mig mærkelige blikke, som om jeg var unormal, eller sådan noget.

"Hvad er der?" denne dejlige hæse stemme til Marcus. Vent hvad, glem lige 'dejlige' jeg mener klamme. Pyha, reddet på målstregen! Hihi, er for mærkelig:DD

"Jeg gider sku' da, ikk sidde mellem jer!" siger jeg surt. Det er lige før det ødelægger rejsen, at de er her.

"Sæt dig nu bare ned, Ella" kommer det muntert fra Marte. Jeg sender hende et dræberblik. Jeg sætter mig, og sukker højt.

Jeg finder mine høretelefoner i min taske. Martinus skulle lige til at sige noget til mig, men jeg er hurtig til at sætte høretelefonerne i ørerne.

Jeg skurer sig højt op man kan, så jeg ikk behøver at høre på din møgunger aka Marcus & Martinus!

Jeg mærker mine øjnene bliver tungere of tungere. Til sidst er jeg min drømmeverden...

_______
Kapitel 26
Vote & kommenter, hvis det lyster;)
Argh glemte helt at opdatere igår.
Takkkk for 6k reads, det betyder meget at i vil læse min bog!

Møss fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now