Jackova choroba(story about Harry Styles)

326 6 2
                                    

Ahojte volám sa Julia Reminson a jediná zaujímava vec v mojom živote je môj brat Jack ktorý trpý chorobou ak je to teda choroba. Nikdy, nikto nič také nevidel je jediný človek. Tá choroba ma už vážne štve.

*************************

Schúlená v kĺbku zasa pri stene. Každé ráno takto skončím,teda ak nerátate tie modriny čo mám po celom tele. Stáva sa to vždy keď zaspí. Nechápete ma asi takže to vysvetlím ....už asi dva roky, odkedy sme prišli z dovolenky v Bulharsku sa to opakuje. Zaspí a je mimo realitu akoby sa prebúdzalo jeho alter ego ktoré Ho núti ubližovať mi, biť ma,týrať ma a urážať ma. Mala by som od neho odísť ale som jediná rodina čo mu ostala to nemôžem . Radšej pretpím tu bolesť ako odlúčenie....

,,Nie, July povedz mi, že som to zasa neurobil"...začula som uplakaný hlas Jacka tesne pri mne. Odvážila som sa pozrieť naň ho, no ten pohľad bolel ešte viac ako moje rebro ktoré som si pravdepodobne buchla ešte na záhrade ked sa ma pokúsil utopiť v bazéne. Sedel v kĺbu tak isto ako Ja, len na opačnej strane miestnosti a slzy mu padali potokom z očí. Postavila som sa aby som mohla ísť ku nemu a objať Ho, lenže mi v tom zabránila pulzujúca bolesť v nohe. Asi mám vymknutý členok. Namiesto toho som opäť skĺzkla po stene až na zem a hodila na Jacka úsmev, teda aspoň pokus o úsmev. ,, Jackie je to moja vina, mala som ťa zamknúť v izbe ale zabudla som....všetko bude v poriadku ver mi. "

Jackova choroba(story about Harry Styles)Where stories live. Discover now