Zaljubljivanje

171 7 2
                                    

Dakle prije svega bi htjela da se zahvalim na tome što ste izdvojili vrijeme da ovo pročitate morala sam ovo izbaciti iz sebe.Svi znamo da ima puno stranica i ljudi koji govore razne"istine" i "laži" o ljubavi..
Ja neću ništa izmišljati napisati ću ono što sam sama shvatila o ljubavi...

Dakle da počnemo

Ovako svi smo mi bili zaljubljeni do ušiju..ta osoba nam bude sve na svijetu ne vidimo nikoga osim nje..
Svi koji nam kažu nešto protiv nje smatramo ih lošim osobama..a ustvari kasnije kad prođe vrijeme shvatimo da su bili u većini slučajeva upravu...
Kao i što sami znamo dešava se i to da se zaljubimo u osobu nama sušte suprotnosti..osobu koja je loša po nas..pa takođe zaljubimo se i u osobu koja je već u vezi..

Vjerujem ti prošla sam kroz sve to...plakala sam i ja proklinjala sudbinu mislila da je u meni problem..
Ali otkrila sam nekoliko koraka kako da prebolimo bivšeg ili bivšu...
Naravno ja ću pisati svoje situacije zaljubljivanje...prekidanja i naravno osnovno ono zbog čega pišem ovo je kako ih preboljeti....

I ono što sam najbitnije shvatila je to da cure kad prekinu misle da su one krive jer su mršave ili debele ili da nisu dovoljno lijepe..pa idu na operacije mjenjaju stil odjevanja,ponašanja...

Zašto???

Ne treba da se mijenjamo ni zbog koga..treba da shvatimo da smo savršene onakve kakve jesmo...
Osobi kojoj je stalo do vas i koja želi imati nešto s vama i vi s njom treba da shvati i vidi prave vas a ne kopije...

Cure zapamtite svaka od nas je posebna zašto bismo bile kopije kopija danas je teško biti poseban...i to znamo svi..

Zato ne mjenjajte se budite uvijek nasmijane i budite onakve kakve jeste zaista...

#nadam se da vam se sviđa...
Ostavite komentar i nastavite me podržavati..

Lijep pozdrav!!

Kako preboljeti bivšeg (ZAVRŠENA) ✔Where stories live. Discover now