4.

20 7 0
                                    

We lopen naar de uitgang, en Joost begint alvast de auto te zoeken, maar hij struikelt ergens over. Hij staat op, struikelt weer bijna. We kijken naar waar hij over struikelde, en zien iets wat we nooit hadden verwacht. 'Link?!' Zeggen Joost en Harm tegelijk. 'Maar, ik dacht dat hij de aanvaller was.' Zegt Harm verbaasd. 'Ik ook. Maar, Don is nog niet aangevallen.' Zeg ik. Ik realiseer me iets. 'Wat nou als Don het heeft gedaan, maar verkleed als Link?' Snel pak ik mijn telefoon. Joost en Harm rennen snel naar binnen op zoek naar een verpleger
U: Don! Wat heb je gedaan?!
Dno: Waar heb je het over?
U: Over Link! En Joost en Jer en Harm!
Dno: Oh je bedoeld dat ze aangevallen zijn? Daar heb ik niks mee te maken!
U: Heb je bewijs?
Dno: Nou ik heb net opgenomen..
U: Maak anders een foto met dat star trek teken!
Dno: *stuurt foto*




U: Oh.. Maar wie is het dan wel?
Dno: Geen idee. Wat is er trouwens met Link? Zijn naam stond erbij maar hij is toch niet aangevallen?
U: Wel dus. Net gevonden.
Dno: Shit man. Wat gebeurd hier allemaal?
U: Geen idee man.
Dno: f voor hem. Hoop niet dat het ook met mij gebeurd.
Joost en Harm komen teruggerend met 3 verplegers en een brancard. Terwijl de verplegers Link op de brancard tillen vraagt Harm mij iets. 'En was Don het?' 'Nee. Hij heeft zelfs bewijs.' Zeg ik. 'Oh, nou dan moeten we uitzoeken wie het wel was.' Zegt hij. 'Inderdaad. Maar hoe komen we daar achter?' Zeg ik. 'Is een van jullie familie, een broer of zus bijvoorbeeld?' Vraagt een verpleegster. 'Nee,' Zegt Joost. 'Maar we zijn wel zijn beste vrienden.' De verpleegster schrijft iets op. 'En hoe heet u meneer?' Vraagt ze, naar Joost kijkend. 'Ik heet Joost Bouhof, mevrouw.' Zegt hij. De verpleegster schrijft weer iets op en de twee andere tillen Link op. 'Kan hij misschien naar kamer 3? Daar ligt een andere vriend van ons ook.' Vraagt Joost. 'Ja hoor.' Zegt de verpleegster. Ze lopen richting de kamer en leggen hem daar op het bed neer om te verzorgen. 'Ik haal de dokter even op, de andere twee verplegers knappen hem een beetje op.' Zegt een verpleger tegen ons. 'Maken jullie je maar geen zorgen, het komt allemaal goed, maar misschien is het slim om in de wachtkamer te wachten tot we jullie ophalen.' We gaan naar de wachtkamer en zitten daar voor ongeveer twintig minuutjes. Een verpleegster komt naar buiten. 'Meneer Bouhof?' Vraagt ze. Joost staat op. 'Ja, dat ben ik.' Zegt Joost. 'We willen graag wat vragen stellen.' Zegt de verpleegster. Joost volgt haar en komt na tien minuten terug. 'En, wat wilden ze weten?' Vraag ik. 'Gewoon, hoe hij heet, en wat informatie over hem.' Antwoord hij. Het lijkt alsof er iets mis is. 'Joost, wat is er aan de hand?' Vraag ik. 'Er is niks Juul.' Zegt Joost. Harm ziet ook dat er iets aan de hand is. 'Joost, je kan het ons vertellen hoor.' Zegt hij. 'Ik zei toch dat er niks is!' Schreeuwt Joost. 'Sorry.' Zegt Harm kalm. We zitten daar maar voor een half uur tot er weer een verpleegster komt. 'Jullie mogen binnenkomen.' Zegt ze. We gaan naar binnen. Link is nog niet wakker maar Jeremy ondertussen wel. 'Wat is er met Link gebeurd?' Vraagt hij zwakjes. 'Hetzelfde als met jou.' Zeg ik. 'Oh shit man. Ik dacht alleen dat hij de aanvaller was.' Zegt hij verward. 'Dat is hij dus niet.' Zegt Joost. 'We proberen te achterhalen wie het wel is.' Zegt Joost. Hij ziet er ongerust uit. 'Het komt wel goed Joost.' Zeg ik en ik geef hem een knuffel. 'Ik hoop het maar.' Zegt hij.


Shiiit ik schrijf weer jongetjes en meisjes!

Shitty chapter thoughhh.. Maarja waarover is Joos allemaal ongerust? Whata happening?

Dan zeg ik nog maar een ding en dat is,

Later Later!
Xx Maud

Forever Together || Een SQUAD fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu