Venku vynul chladný zimní vítr. Na obloze se mračily mraky a Slunce tu nesvítilo jako v Praze. Na zemi ležel sníh. Jeho částečky se na světle třpytily, ale kdyby Slunce svítilo pořádně, určitě by sníh zářil.
Opět dům stál na mýtince. Byl to placatý vrchol malého kopečku, který se tří čtvrtin obkopoval les. Odtud šlo vidět blízké městečko.
,,No to si ze mě asi snad možná určitě dělá srandu ne? Sakra v týhle zimě? Byl snad tam venku? Protože to vypadá, že ne. Eeeehhhh, Zalgo ty to vidíš!"
Takhle jsem nadávala v kuchyni, kde jsem si chtěla dát něco dobrého na svačinu a vybafli na mě Masky s Hoodiem. Pak sem přišel i Toby.
,,J-já to nec-cejtim," řekl s úšklebkem. Jeho roušku měl sundanou.
Spražila jsem ho pohledem. S povzdechem jsem začala svolávat všechny ostatní bytosti v domě na jed n z dalších tréninků.
Z domu se vyneslo pódio. Stoly se pospojovaly a když to bylo hotové, zjevil se na nich Slenderman a já měla chuť mu říct něco hezkého.
,,Takže důvod, proč jsem vás svolal je následující. Dnes jsme se stěhovali a to znamená i nástup na novou školu. Samozřejmě tam nepůjdou všichni, ale vybral jsem jich pár. Budou to proxies a skupina Ester Zmrzlinářky. Pokud máte problém, za mnou nechoďte."
Jeho proslov nikdo nepřerušil a všichni mlčeli. Po něm zmizel dřív, než stačil kdokoliv cokoliv namítnout.
Na bundě mi přistála sněhová koule. Masky zadržoval smích a já jsem nabrala sníh a hodila to po něm jkao pomstu. Vyhnul se.
Začala bitva na život a na smrt. Protože se to zvrhlo a házelo se úplně vše,co kdo našel. Takže i kameny, větvičky a Laughing Jack i své bonbony.
Do obličeje mi přistála další koule. Skřivila jsem chladem obličej a smetla zbytky sněhu. Podívala jsem se po pachateli. Liu.
Sebrala jsem zmrzlý sníh a hodila ho po něm. Vedle. Liu se zasmál.
,,Chtěl bych zmrzlinu Zmrzlinářko!" ušklíbl se.
,,Jen přes mou mrtvolu!" zavolala jsem za ním.
Najendou jsem zakopla o kámen, který trčel ze sněhu. Liu mě doběhl.
,,Co děláš?" zaječela jsem se smíchem.
Liu neodpověděl a narval mi do pusy rampouch. Studilo to a mělo to nejspíš odvést pozornost od nože, který mi projel krkem. Vykrvácela jsem tam a pak jsem nabručeně běžela koupit do pojízdného krámku zmrzlinu, kterou si Liu naschvál vychutnával.
Aloha lampičky! Proč nevyšla kapitola dřív? Protože je teď moc učení a moc se mi nechtělo. Tak proto doufám, že jste si ji užili a já se pokusím za skvělé inspirace ( tím myslím pouštění písniček, například Control s Jeromem) začít psát další kapitolu do I was normal.
ČTEŠ
Creepypasta at school | ✓
УжасыCo se asi stane, když přijdou do školy creepypasty? Co se stane s Ester, když se s nimi začne kamarádit? Zůstane starou dobrou Ester, nebo přijmout nové já? Řekněme, že to má být něco na způsob horroru a komedie, proto to neberte moc seriózně, větši...