19. BÖLÜM

96 21 15
                                    


   Jin ' den ...

" Dudaklarını büzme çok çirkin oluyorsun ! " diyerek kolundan dürttüm. Zeynep yumduğu gözlerini şaşkınca açıp " Ne ? " diye sordu. Bak ben boşuna demiyorum bu kız kafadan sorunlu diye.

Beni daha fazla koşturtmasın diye gövdemle duvarın arasına sıkıştırmıştım onu. Fakat o sanırım çok başka şeyler düşünmüş olacak ki gözlerini yumup dudaklarını büzmüştü 😂 Yani resmen dünden razıymış 😂 Tamam yani yakışıklı olabilirim ama bu kadar da dünden razı olacak kadar var mıyım bilmem. Hobi kadar ego kasmıyorum sonuçta.

Şaşkınca gözlerime bakıp yutkundu. Ne yani ? Şimdi cidden etkilemiş miydim ? Vay arkadaş ! Hemen etkileneceğini bilseydim onu gördüğüm ilk gün öperdim dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tanrı aşkına benim bu sakarla ne işim olabilir ?

" Diyorum ki dudaklarını büzünce çok çirkin oluyorsun. " diye tekrar ettim. O ise hâlâ mal mal suratıma bakıyordu. Birden kendine gelip şaşkınlıktan galaksiye yükselen kaşlarını çattı " Ne diyorsun be salak ! Çekil önümden pis uyuz ! " diye göğsümden itmeye başladığında tekrar onu duvara yasladım " Yalnız hatırlatırım kahve borcun vardı 😏 " dedim sinsice. Zeynep sinirden domatese dönmüştü. Tüm gücüyle ittirdiğinde iki adım geriye kaydım.

" Defol git be anormal ! Sana iyilik yapıyoruz tamam dayak yemiş yardım edelim diyoruz yetmiyormuş gibi bir de mutfağımı sana bırakıyoruz gelip sandiviçlerimi yiyorsun ! Ve hâlâ kahve derdindesin ! Çok istiyorsan kahve şu dolapta al, yap ve iç ! " deyip mutfak kapısına doğru hızlıca yürüdü. Tam kapı kolunu indirecekken tekrar uyuzca seslendim " Eh bir de kilidi camdan aşağı attın tabii "

Derin bir nefes alıp bana döndü " Biraz daha konuşursan seni de candan aşağı atarım, sümük gibi yapışırsın ! " dedi ve ben gülmemek için elimden geleni yaptım.

Kapıyı yumruklayıp " Öznuur ! Nehiir ! Şu lanet kapıyı açın ! Kilitli kaldık ! " çok zaman geçmeden kapının ardından Nehirin sesi duyuldu " Vay vay vay kilitli kaldınız he ? Son kararın mı, açiyim mi ? Hayır yani belki istemezsin jxnskns " Nehirin dediği şeye ve Zeynepin değişen suratın görüntüsüne büyük bir kahkaha attım. Tabii hemen kahkahamı yarıda kestim çünkü ölümcül bakışları hiçte tekin değildi !

Zeynep bir süre Nehire küfür ettikten sonra nihayet kapıyı açtırttı. Kaçar adımlarla odasına koştu. Ben ise Nehirin yardımı ile topallaya topallaya salona geçtim.

Herkesin sorularına cevap verdikten sonra ortama şöyle bir göz gezdirdim.

RM koltukta uyuyordu. Kook, Hobi ile beraber bugünki dayaktan ve RM in olayından sessiz bir şekilde konuşuyorlardı. Suga kafasını Jiminin üstüne koymuş horluyordu. Jimin ise beyefendi gibi oturmuş hareket etmeden Hobi ve Kooku dinliyordu. Yada dinliyormuş gibi yapıp Mirayı izliyordu. Anlayamıyorum, bir insan iki saniyede nasıl âşık olabilir ? Alt tarafı kızın kafasına top attı, revire götürdü. Yani nasıl hemen âşık olabildin ki ? Bu çocukta da sorun var kesin ! Neyse ki bir doktorun oğluyum, o yüzden anlarım hemen. Ve Jimin beyin eksikliği yaşıyordu garibim.

Taehyungı göremedim. Miray, Öznur ve Şeyma oturmuş bizi izliyorlardı. Nehir ise şuan Zeynep hanımın bok ettiği mutfağı toplamakla meşguldü.

Şeymaya dönüp " Tae nerede ? " diye sordum. " Oda da uyuyor. " dedi. Ardından ellerini çırpıp ayağa kalktı " Hadi beyler ! Sizde yatıp dinlenin. Malum dayakta yemişsiniz çabuk uyursunuz ! " dedi ve içeri geçti. Hepimize yastık yorgan getirecekti.

" Sanırım tıka basa yediğim fakat midemi doyuramadığım ilk şeyi yedim. Dayak ! " dememle Hobi ve Kook kahkaha attı. Bak bunlar da mal. Yaw ben burda acı çekiyom acı !

BTS'ten KAÇARKEN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin