3. Bölüm

163 38 69
                                    

Sabah günün en sediğim zamanı desem. Kahvaltı yapmaya aşık olan benim için güzel bir eğlence. Türklerden ve Avrupadan öğrendiğim bütün hepsini, birbirine katarak karma bir kahvaltı yaparım her zaman ve düzenimin bozulmasını hiç istemem.
Mutfağa indim,kahvaltıyı hazırladım.
Dilşat da uyanmış olmalı yanıma geldi.

"Erkencisin"

"Hep böyleyim unutma ben profesörüm erken uyanıp işe gitmem lazım,senin gibi dışarda gezecek vaktim yok"

"Uf uf tamam bir şey dedik sanki"

"Yemek yiyecek misin?"

"Tabiki"

"O zaman otur"

"Bu ne? Neden bu kadar karışık bu sofra"

"Kahvaltı Avrupa ve Türk usulü bir kahvaltı bu."

"Ben yemem bunu."

Banane.

Yemeğemi bitirmiştim.

"Benimde karnım "

"Yoldan alırız okula gidiyorum ben"

"Saat daha erken ama"

"Geliyor musun sen onu söyle"

"Yemek yiyeceğim ben."

"Tamam gidiyorum ben."

Arabayı mı kullansam acaba motoru mu?
Motor olsun. Deri ceketimi giydim kaskımı taktım. Beste ne mi yapıyordu buyrun...

Dilşat
"Açımm ben, düzgün bir kahvaltı hazırlamamış yemek istiyorum. Buldum salam var dolapta katkı maddelerine bakayım domuz varsa yemem. Oh be doydum.
Okula gitmeyecem bugün yatacam burda."

Televizyonu açtı ve izlemeye başladı.

"Neden hiçbirşey yok bu televizyonda. Evi gezmek daha iyi bir fikir olabilir, şu odalara girmek en güzeli olacak. İlk gösterdiği odaya gireyim. Kapıyı kitlemiş çalışma odasında olabilirmi anahtar? Çalışma odasını da mı kitlemiş kendi odasıda kitli bune be bana bi dans odası kendi odam bide tuvaleti açık bırakmış. Tuvaleti de kitleseydin ben bahçeye yapardım. Yüzeyim biraz yapacak birşey yok. Kilo mu almışım ben göbüşüm çıkmış. Mayo da dar gibi biraz yapacak birşey yok yüzeceğim ben banane"

Okula gelmiştim kimse yoktu. "Labaratuarda işim vardı benim de. Bilgisayar odasında da. Sinyal yollamam lazım kendi dünyama alsınlar beni artık. Neden yerimi tespit edemiyorlar anlamıyorum. Yok olma zamanım yaklaşıyor gibi hissediyorum artık beni alsınlar zaten sıkıldım iyice burdan.
Tekrar sinyal yolladım.
Biraz daha bekleyeceğim anlaşılan belki bi 40 yıl daha beklemek zorundayım."

Profösör ne yapıyorsunuz burda

Merhaba hocam çocuklar için gelmiştim aslında neyse buyrun çıkalım

Tabi nasılsınız bugün

İyiyim teşekkür sizler

Ben de teşekkür ederim. Yine çok güzelsiniz

Teşekkür ederim

Bu gün çıkışta ne yapıyorsunuz akşam yemeği yemeye ne dersiniz sonrada belki...

Sağolun sevgilimin ailesi gelecek bu akşam tanışmaya

Aaa sizin sevgiliniz mi vardı

YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin