Havuza sabah girip , kapanana kadar çıkmamıştık . Öyle eğlenmistim ki anlatamam .Tabii erayın beni havuza itmesi dışında tamam yakışıklı olabilirdi ama ukalaydıda . Aman banane .
Bir hafta sonra ;
Okullar kapanalı iki hafta olmustu . Sadece iki kere havuza gitmiş 3 veya 4 kere dışarı çıkmıştım onun dışında çok sıkıcıydı . Sudeden mesaj geldi birden ;
- Denizzzz :Ddd kızım süper bi şey buldum :D yani en azından tatilimiz güzel geçer denizzz ..
+ Hadi yaa neymiş bizi sıkıcı tatilden kurtaracak olan şey ??
-Bak anlatıyorumm gvdh
+ Ayy bayılıyosun dimi böyle yapmaya hvrhb
- Evet ama neyse bak bi ingilizce kursu var 15 kişilik böyle denizi olan hani lüxk köy gibi biryere götürüyo hem geziyosun hemde ingilizce öğreniyosun nasıll ? :D ya deniz gidelimmm
+ Ya bi annemlerle konusiyimde sen senayada böle mesaj at oda gelsin hatta salonda takılsın peşimize gvru :D bu arada lüxk otel ne be sbsud :D
- Allah Allah sen kendi yaptığın espiriye bak gcdy neyse bn senaya mesaj atıyim hbrf
+ pki madem gxeu
Aslında fena fikir değildi. Hem annemler işin içinde eğitim olduğunu öğrenince belki şansım artardı . Anneme ve babama çok iyi davranıyodum. Tabii şaşırıyorlardı .Hem o sudenin değişiyle lüks köye gitmek istiyodum hemde sevap point kazanmak istiyodum gvdhuj - yine sprm .s - Biraz zorladım senanın ve sudenin geldiğini duyuncalar izin verdiler . Bende bu sevincimi toplu mesaj olarak sena ve sudeye yolladım .
Obaaaa :D gvf kızlar bende geliyorumm hvdub zaten denizsiz denizli yere gidilmez ycdhvy olum ck mutluyum gvfg :D
Uzun ve saçma mesajımı attıktan sonra alışverişe çıkmam gerektiği aklıma geldi . Annemle babamı ikna edip Alişveriş merkezine geldik . Şortlar , T -shorler , Bikini , Badi ... Ve daha birsürü şey olarak mutlu mesut poşetlerime sarılarak mağazadan çıktım . Son bir gün vardı ve biz kaydımızı yapıp para ödedik . Asıl merak ettiğimse nasıl bir yere gidecetik , Nasıl arkadaşlarım olacaktı sonuçta 15 kişiydik yani . Bütün bu düşüncelerimle 1 günü geçirmiştim. Sabah olmuştu alrm sesiyle uyandım ve hazìrlandım birşeyler atıştìrdıktan sonra Sena , Sude ve ben toplanıp arabanın kalkacağı yere giitik . Herkezin koltuk numarası vardı . Senanın ; 12 , Sudenin ; 13 , vee benim ; 14 ' tü ne yani ben başka birisiylemi oturucaktım . Oturacağım kişiyi tanımıyordum . Erkek olabilirdi , Kötü biri olabilirdi . Ve ben yolda eğlenmek saçmalamak ustiyordum yanımda bir erkek olursa ne saçmalayabilirdim nede rahat olabilirdim . Sude ve sena yan yana olan koltuklarına oturdular . Yüzüm asılmıştı . Fark ettimde sena ve sudeyi birbirlerinden kıskanıyordum . Beni yatıştırmaya çalıştılar.Kulaklığı taktım ve otamatik değistirme ayarladım kollarımı göğüsümde birleştirdim ve kafamı cama yasladım . Bi anda yanıma birisinin oturduğunu fark ettim . Kafamı henüz çevirmemiştim . Cesaret alıp onunla tanışacaktım ve kafamı çevirdim .
" Mera-- "
Meraba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım okursunuz ve beyenirsiniz :)) tesekkurler :))