Jam dah kul 3.40..
"Ermmm..asal cam pelik je tempat ni...kat mane eh ni??
Rupe nye silap selolah..
"Pagi tadi cam sekolah lain..asal ni cam sekolah lain..erk!! Jalan pi sekolah pon aku lupe..sial jenis ape nih..
Termenung...tunggu..tak tau nak buat..apa
*kebetulan Zack ni dari sekolah tu..dia baru je lepas face to face ngan sume member suh kumpul jap gi
"Ermmmm..cam ne ni.. alahh..hai teruk nye aku...mesti dia marah mati lah aku...(nangis..tutup muka dengan tangan.)
Zack" Woi kau Reisa ke?
"Ha ah ye..(suara tu? Zack!) Weh..thankz..datang..aku sesat..nasib kau ade..(but still nangis)
Zack" Kau berhenti nangis boleh tak cam ne kalau member tengok kau nangis malu bodo..nanti ape diorang cakap..boss pengecut? Kuat nangis? Cengeng?..dah jom la kite bla sini kawasan orang..owh ye..ingat semua jalan supaya tak sesat.(tolak kepala Reisa guna cari telunjuk)
Zack ni..baik sebenarnya..cume tak tau la ape problem dia..(nih first time ade orang buat cam tu kat aku (tolak kepala aku gune jari telunjuk..) cis..tak guna punye PA..
*Sampai kilang belakang sekolah..
Zack" yow! Member..cepat bhai korang sampai..pe cite awal?
Haziq" weh kitorang awal ke kau lambat cer tengok jam..?
Jam di dinding 5.20
Zack" ha ah. Ye la aku lambat..
Haziq" mane kau kata boss baru kite??
Zack" wei Reisa masuk!
Reisa jalan..cam artis..tadi..sebelum pi kilang zack ni bawak aku pi salon..rambut dah rebounding..siap warna..muke makeover..kasut tinggi..kuku panjang..baju..trend..now..rantai tengkorak..
Haziq" bapak ah..siape doh lawa sial..dia boss?? Are you serious? Wow! Kau cari pasal dia lawa ke pasal lain?
Zack" okeyh..la aku intro sikit pasal dia..so dia ni boss baru kite..aku tak nak ikram..tu jadi naik kepala..so aku ade nampak dia tarik tie..dax gengster sekolah kite..lelaki tu nampak takut..so aku pilih dia..salah ke? And one more..korang nak ikut aku or stay dengan...
Haziq" ofcoz ah ngan kau..kalau dia..hah asik kene maki je..dah la perangai pon cam sial je..jap gi kalau dia datang kite halau..k tak?
Zack" hah bagus la..so semua oke la ni..Reisa jadi boss kite..kalau tak de bantahan..aku nak..korang..buat perjanjian..dan laksana kan..pertukaran..boss kite..pastu..hormat
"Ermmm? Wei? Aku perlu buat ape?
Zack" kau sedia jap gi nak lawan hah sebelum tu kau luka kan tangan kau..letak darah kau kat bunga ros..putih tu..tengok sampai bunga tu jadi..merah semua...baru berhenti..
"Hah ape?? Dia gile ke?? Nak aku mati..? Bodo je..pastu nak lawan sies la aku sah dah lemah..(dalam hati) Ermmm? Okeyh..*sambil senyum* (hah?? Ape aku jawab oke?? Gile nye..bodoh nye aku.niii reisaaa!!!...)
Zack" oke..perlansanaan..bermula *ros putih dah jadi merah..* hormat!! (Baca ikrar) Sebagai..member...kitorang..berhak..dalam bersuara..berpendapat dan membuang jika terdapat..pembelot..barua..kaki menganjing...dan sebagai nya..kami menagaku dan menerima bahawa kami akan..terus setia pada atahan yang di keluar kan..Cik Muda Reisa..So upacara siap..now Reisa?
"Ye? Aku pening sikit laa..
Zack" ha ah biase la tu..kau hilang darah sikit..pening la..nih air coke..minum la jap gi kau oke..
"Ha ahh..thankz..
Bersambung...
YOU ARE READING
GARANG NYA MR.PA
عشوائيAsal ?? cam pelik kan tajuk biase girl je jdi PA but ni lak lelaki jdi PA Kalau rase tajuk best ape kate bace ah? maybe biase je.. tapi kalau ade cadangan boleh komen kalau bosan pon komen... kalau tak suka..lantak kau laa.. #welkam tu may novel...