Sziasztok. Tudom elég rövidke lett ez a rész de remélem tetszik. 😊 Jó olvasást. ♥ONE
Fáradtan, bágyadtan és rondán kelltem ki az ágyamból. Az idő pont hét óra volt ugyanis nem sokára indulok dolgozni. Lesétáltam a lépcsőn majd neki láttam a reggelimnek. Rántotta mellett döntöttem. Egyszerű, laktató és könnyen meglehet csinálni. Már lassan egy éve dolgozok a Papatpook-ban ami a furcsa neve ellenére borzasztóan jó hely. Minden nap reggel nyolckor nyit és este hatkor zár be. Nos ez a munkahelyem. Húsz éves vagyok és egy éve költöztem ide Davergo-ba ami egy nagyobb város. Eredetileg nem lett volna muszáj ide költöznöm de elakartam felejteni egy számomra fontos személyt. Szüleim nem jöttek velem ahogy testvérem se bár megértem. Lili még 16 éves nem jöhetett közbe neki a költözés ugyanis Fogville legjobb gimnáziumába vették fel. Pedig jól jött volna a támogatásuk. És, hogy miért is költöztem el? Háttér. Pontosabban szerelmi háttér. Annyira összevesztem a barátommal, hogy egyszerűen elakartam felejteni őt. Név szerint Cole Holds. A gimnázium szívtiprója és rosszfiúja volt amikor még oda jártunk. Tizenhét évesen kezdtem el vele járni. Aztán tizenkilenc évesen amikor részeg volt megcsalt. Na persze alap esetben nem haragudtam volna meg rá mert részeg volt azonban a kis "kalandjuk" után rendszeresen találkozgattak és ez egyszerűen össze törte a szívem. Amikor kiderült persze tagadni próbálta és persze jött a szokásos 'Bébi én csak téged szeretlek!' szöveg. Ez engem nem hatott meg. Eldöntöttem, hogy eltűnök és senkinek - a családomon kívül - nem mondom el hova költözök. Azonban tudtam, hogy egyszer vissza kell mennem oda. Sőt másnap már indulok is haza. Az út egy órás, kocsival háromnegyed órás. Szerencsémre előző évben a szülinapomra kaptam egy Audi A5-öt. Persze mivel a munka nem vár meg hamar elkészültem és már indultam is. A vevők csak úgy áramoltak befele a kis kávézóba ami az ínycsiklandó cappuccinója miatt olyan nagyon híres. Na meg persze a finom puha péksüti miatt. Én a pultnál állok és szerencsémre ez az egyik legjobban megfizetett pozíció. Az egyenruhánk egyszerű. Kék egybe ruha rajta bal mell felett a Papatpook logójával. Na meg persze az elmaradhatatlan kis kötény. Este hatkor bezártuk a boltot majd mindenki hazament. Otthon alvás előtt még megnéztem egy filmet majd elkészültem a lefekvéshez. Ekkor üzenetem jött.
Anya: Szia kincsem. Mikorra jössz holnap?
Puszil: Anya és Apa
Én: Hát szerintem úgy megyek, hogy Lilit elkérem az utolsó órájáról. Persze csak akkor ha nem baj.
Anya: Persze hozd csak. Egyébként apád azt üzeni, hogy a Papatpook-ból hozz neki csokis croassont.
Puszil: Anya
Én: Persze viszek. De ne mond Lilinek, hogy megyek. Na jó éjt.
Anya: Jó rendben. Jó éjt kincsem.
Puszil: AnyaLetettem telefonom az éjjeli szekrényre majd elaludtam.
~Másnap~
Reggel tízkor kelltett a telefonom így elkészültem és megnéztem egy filmet. Mire vége lett az idő már majdnem dél volt. Felemeltem a kis utazótáskám ami pár ruhadarabot rejtett majd kisétáltam az autómhoz. Vörös színű és bőr ülések vannak benne. Egyszerűen imádom ezt a kocsit. Elindultam a Papatpookba ahol vettem magamnak egy cappuccino-t és három darab croassont. Mire Lili iskolájához értem már fél egy volt. Vártam egy negyed órát mire ki csengettek. Ebéd szünet. Kiszálltam az automból majd feltűnés nélkül besétáltam. Az ebédlőben rátaláltam és sírva vetette rám magát. Elsétáltunk Lili terméhez és vártunk. Megjelent Lili tanára akit én se ismertem. Valószínüleg új ugyanis mikor én tanultam itt az osztályommal elkergettünk egy tanárt.
- Jónapot! Rossh Jessica. - nyújtottam kezem felé mire elmosolyodott.
- Áhh csak nem a két éve elballagott 12/B osztályból való?
- De onnan. Talán van valami probléma vele? - kérdeztem felvonva fél szemöldökömet miközben kezet ráztunk.
- Semmi ilyesmi nincs. - mondta mosolyogva.
- Örülök. Esetleg Lilit hazavihetném? Különleges alkalom, alkalmából vagyok itt és ebben az évben először lát. Vele szeretném tölteni az itt lévő maradék pár órát.
- Amennyiben Lili bepótolja azt amit ma itt veszünk viheti.
- Gondoskodok róla.- ráztam vele újra kezet majd Lili felkapta táskáját és elindultunk az autómhoz. Kint pár fiú csodálta gyönyörűségemet azonban el kellett rontanom a pillanatot. Ahogy felnyitottam a kocsit mind felénk nézett.
- Szia Lili. - köszönt az egyik mire Lili elpirulva vissza motyogott egy sziát.
- Ez komolyan egy Audi A5-t?
- Igen de mi most viszont lelépünk. Sziasztok srácok.- ültünk be majd elhajtottam. Féltem, hogy mire haza érünk elolvad a croasson. Szerencsére pont megúsztam. Szüleim puszival köszöntöttek bár, lemerem fogadni, apa azt a puszit inkább a kajának adta volna. Felmentem a szobámba és egyfajta, deja vu érzés kapott el. Emlékszem Cole itt csókolt meg először.
'Benyitottam a szobámba majd Colet is beengedtem. Szeretem őt akármit is mondanak a barátaim. Tudom, hogy benne megbízhatok. Épp a tükrömnél fésülködtem mikor két kezet éreztem meg a derekamon. Letettem a fésűt majd megfordultam Cole ölelésében és a szemébe néztem. Tekintete ajkam és szemem között cikázott és mintha megerősítésre várna lassan felém hajolt. Egy pillanatra megállt, biztos elbizonytalanodott. Végül megszüntette a köztünk lévő távolságot és megcsókolt. Neki adtam az első csókom.'
Kezembe vettem a fésüt és elkezdtem kefélni vele a hajam. Lehunytam a szemem abban bízva, hogy Cole hirtelen megjelenik átölel és megcsókol....
YOU ARE READING
Aprócska játékok
RomanceJessica élete teljesen megváltozik mikor egy fordulópont következik be. Vissza gondol az egy évvel azelőtti történésekre és rájön, lehet, hogy jól tette azt, hogy akkoriban lelépett. Azonban már 20 éves mégis 17 éves kamaszlánynak érzi magát. Találk...