Drugi dio

2.5K 113 13
                                    

Izašao je nasmijan iz auta, dobro je znao da mu djevojke nisu mogle odolit i da su kao kučići trčarale za njim, primjetio je da i Selma nije bila ravnodušna da ga je dugo odmjeravala dok je nije postidio, ništa mu nije odgovorila već je prevrnula očima i okrenula glavu na drugu stranu. Pomogla je njegovoj majci da izadje iz auta , žena je bila toliko izmorena od puta da je teško došla sebi, na momenat je i Selmu gledala čudno dok nije shvatila da su stigli kući.        

 Selma je stajala na sred hodnika i gledala za njegovim roditeljima kako nestaju negdje na spratu kad su se popeli uz stepenice, njegov otac je rekao da će joj Murat pokazati sobu da njih izvine jer su umorni i poželjeli joj laku noć.   Čula je korake iza sebe i okrenula se , ugledala je Murata kako prilazi, nosio je njenu torbu i imao je pomalo čudan osmjeh... Pružila je ruku da uzme torbu , nije imala snage da ga pogleda u oči pa se okrenula prema stepnicama koima  su njegovi roditelji se upravo popeli i rekla:"Tvoji su umorni otišli na spavanje, rekli su da ćeš mi ti pokazati sobu."                                    

 Prišao joj je tako blizu da je mogla čuti kako diše , naljutilo ju je njegovo ponašanje pa je napravila par koraka da bi se udaljila od njega, a on se je smijajući penjao uz stepenice i preko ramena je dobacio:" Soba je gore , ali ako budeš bježala nisam siguran da ćeš je moći naći sama!!!"                                                                            

 Mada nije htjela i iz nekog razloga joj se nije dopalo njegovo ponašanje ipak je žurno pošla za njim... Na drugom spratu je bilo nekoliko vrata i čula je glas njegovih roditelja, ali je Murat nastavio da se penje uz druge stepenice, popela se za njim i pomislila istog trena kako je bila upravu i da mu nije smjela vjerovati. Ušla je u veću prostoriju koja je izgledala kao njegova soba, s lijeve strane je bio veliki krevet, pored kreveta velika vrata koja su bila otvorena i mogla je vidjeti manji balkon, s druge strane je bio sto na njemu laptop i hrpa razbacanih papira i knjiga, preko puta kreveta je bio ogroman tv i prevelik ako se ona pita, ispred su bile video igrice razbacane i dvi fotelje i na njima još video igrica, po neki cd očigledno muzike koju ona prezire i interesantan izbor filmova ... Ljutito ga je pogledala i okrenula glavu istog trena jer je on odkopčavao košulju , malo povišenim tonom je rekla " ovo je tvoja soba!!! Možeš li mi reći gdje je moja???"                 

 Dok je ulazio u prostoriju na vrata iza njenih ledja što je krajem oka uspjela da vidi da je bilo kupatilo glasno je dobacio "Ja ne znam da ima praznih soba?!? Odspavaj tu a ujutro ćemo pitati mamu gdje će te smjestit..."                                

Suze su joj navirale iz očiju, tako je silno željela da je ovo samo san i da će je svakog trena neko probuditi i reći da je vrijeme da ide u školu. Ona nikako nije ovako zamišljala svoj život, mada je znala da je ujak grub i da je imao staromodan pogled na život ,ipak nije gubila nadu da će je pustiti na daljnje školovanje jer je često znao reći :"ova Selma će nam osvjetlit obraz, gledaj samo kako je dobar učenik i još i ovim mojim volovima pokušava da pomogne da završe normalno školu da me ne sramote!!" Nadala je se da će jednog dana postati doktorica i da će s Kenanom putovati i brinuti se o bolesnim po cjelom svijetu...Ali od jutros su joj sve nade pale u vodu, nije smjela ni da zamisli Kenana kad dozna da se udala i da je pregazila obećanje koje mu je dala prije dva dana... Kao da je znao da misli o njemu , baš tad joj se oglasio telefon bila je poruka od Kenana-" Spavaš li ljepotice?? Znam da je kasno ali mi misli na tebe ne daju da zaspem!" Zatvorila je oči jer nije mogla da zaustavi suze , nije mogla da ga laže a nije bila spremna niti je imala snage da mu kaže istinu ... Murat je izašao iz kupatila bez majce samo u donjem dijelu pidžame, peškirom je brisao kosu i kad je ugledao kako plače glasno se nasmijao i dobacio-" vidim da se tuširaš suzama , nema potrebe dušo da plačeš kupatilo ti je slobodno!!!" Ništa mu nije rekla uzela je svoju torbu i žurno skoro trčeći otišla u kupatilo... Nije ni primjetila da joj je telefon ispao i pao ispred Murata kao da ga je spustila ispred njega.. Sagnuo se i podigao telefon, baš tad joj je stigla još jedna poruka od Kenana pisalo je-"Čekam te posle škole na starom mjestu !!! Nemoj da kasniš , želim svaki sekund..."                                    

 Neka ljutnja je prošla kroz njega, dobro je znao da Selma nije htjela ovaj brak kao ni on, ali da ima nekoga i da su one suze bile zbog njega, bjesan je bacio telefon na krevet i krenuo da izadje ali ga ideja koja mu je na um pala vratila nazad, uzeo je telefon i ugasio sakrio ga je u laticu od svog stola i legao da spava...                     

 Dugo joj je trebalo da se smiri, pomislila je da bi joj tuširanje dobro došlo ali nije imala sa sobom šampone i ostale stvari, bacila je pogled ni u tuš kabini nije bilo,  samo Muratove stvari, pogledala je bolje i ugledala šampon koji bi mogla da koristi , uzela je sebi vremena, osjećala se lakše i smirenije pa je odlučila da odgovori na poruke....                                               

  Pregledala je torbu i kupatilo više puta, ali od telefona ni traga, na prstima je izašla i pregledala sobu gdje je stajala kad je dobila poruku, ni ovdje ga nije našla, lagano je vrisnula kad se oglasio Muratov telefon, zatvorenih očiju je dohvatio telefon i javio se...      " O dobro si se sjetio javit prijatelju!!! Ne nisam još ali sam zaručen i upravo gledam buduću ženu kako razmišlja da li da mi se pridruži u krevet ili da me izvuče iz kreveta!!!"                            

 Nije mogla da vjeruje u ovo što čuje , ljuta i bez riječi je izašla iz sobe i otišla da potraži njegove roditelje, u nadi da će uspjeti da njih ubijedi da odustanu od ove gluposti oko braka....

Nisam te birala jaOnde histórias criam vida. Descubra agora