III.

17 3 6
                                    

○|CHERYL|○

I wish that I could wake up
with amnesia

Fogalmam sincs mikor értem haza, és hogy milyen állapotban lehettem. Miután Connorral láttuk egymást, és az érzelmeim elszaporodtak, legurítottam még pár felest, hogy a jókedvem ne tűnjön el.

Nos, ez hiba volt, mivel egyre rosszabbá vált a helyzet.

Annyi emlékem van ébredés után, hogy valahol az utcán összeborulva ülünk Lenával, miközben megállíthatatlanul potyognak a könnyeim.

Aztán beugrik még pár foszlány, ahogyan magyarázok neki Connorról, majd az emlékek véget érnek.

Hát, őszintén szólva nem pont így képzeltem el ezt az egyetemi bulit.

A szégenyérzet generátorom a tegnap este felidézésétől igencsak magasra ugrik, valamint kapok mellé még két adag hidegzuhanyt is.

Az egyik természetesen, hogy majd széthasad a fejem, fáj a gyomrom, hányingerem van. Utálok másnapos lenni.

A másik pedig Connor felbukkanásából származik. Annyit agyalok rajta egész reggel, hogy már amiatt is megfájdul a fejem. Mit keres itt? Most komolyan visszaköltöztek? Annak következményei vannak! Látni fogjuk egymást, találkozni fogunk, talán beszélünk is majd. Jézusom, másfél éve nem beszéltünk, én erre nem állok készen.

And forget about the stupid
little things

Ahogy magam elé képzelem Connort, ahogyan a buliban rámnézett, azonnal beugrik minden emlék, amit idáig gondosan rejtegettem az elmémben saját magam elől.

Jobban ismerem Őt, mint a tenyeremet.

Van egy húga, aki már 15 éves. A szülei együtt élnek és nagyon jó a viszonyuk. Nagyon aranyos az egész család, de komolyan.

Nem kávézik. A teát viszont imádja, és gyűjti a különböző filtereket.

Zongorázik és hihetetlenül jó benne. Nagyon közel áll hozzá a zene.

Végtelenül kedves és illedelmes, mindent megjegyez amit mondasz neki.

Viszont vannak olyan tulajdonságai, amik a tipikus jófiú imidzsből kibillentik.

Szeret bulizni, és az ivással sincsenek problémái, ilyen tekintetben egy feneketlen kút a srác.

Valamint nem épp pozitív tulajdonsága, hogy ha a szülei bejelentik hogy költöznek a jobb munkalehetőségek miatt, az utazás előtt beugrik a barátnőjéhez, közli hogy sajnálja, és ennyi, elmegy. Aztán nem veszi fel a telefont, nem válaszol az smsekre, egyszerűen csak megszűntet minden kapcsolatot azzal a lánnyal, aki pár órája még a mindene volt.

Like the way it felt to fall
asleep next to you

Az eddigi fél életemet vele éltem le. Hétköznapokon minden délutánt együtt töltöttünk, valamint hétvégén el se mozdultunk egymás mellől.


Rengeteg éjszakát töltöttem náluk, ha anyáék elutaztak valahova, sose voltam egyedül. Mindig beköltöztem Connorékhoz és ez fordítva is működött.

Imádtam vele lenni, imádtam a családja része lenni. Vele volt teljes az életem, mindenféle túlzás nélkül.

Nélküle most teljesen más személyiség lennék.

Hangjegyek útjánWhere stories live. Discover now