Mit kapsz tőle?

1K 38 2
                                    

Dean
Nem nagyon mestere az ajándékozásoknak. Nameg tudja rólad, hogy te is utálod ha akármit is rád költ. Ezért inkább együtt töltötök egy egész napot. Mint egy "normális" pár. Moziba mentek, és autókázni. Ugyanis oda meg vissza vagy Dean kocsijáért. Szerencséjére.

Sam

Imádjátok a sportokat mindketten. Leginkább a futást részesíted előnyben vérfarkasként. Sam általában nem tudja minek örülnél igazából, de a fekete trikót egy holdal, alatta pedig a kedvenc idézeteddel, nagyon nem tudott mellélőni.

Charlie

Mindketten Geek-ként, nem volt nehéz, hogy mit addjon neked Charlie. Egy pólót a kedvenc videójátékodról, nameg egy pulcsit Bosszúállók mintával.

Castiel

Szegény Castiel még elég új ebben a dologban. Ígyhát inkább összeírta, hogy miért szeret téged, majd azt egy dobozba rakta.

Gabriel

Gabrielnek kívül belül egy nyitott könyv vagy. Ezért hát már megszoktad amikor a kedvenc sorozatodban ébredsz fel. Persze ezután az egész napot az utált karakterek szivatásával töltitek.

Lucifer

Hiába vagy démon, ha még emlékszel arra, hogy milyen volt emberként. Milyen volt szeretni, és milyen volt amikor meglepitek egymást valamivel. Így inkább ajándék helyett, inkább elviszed a régi házatokhoz, ami egy elég nagy kastély amiből már csak az omladozó kormos falak maradtak meg, a semmi közepén, ahol az összes családtak, köztük te is itt voltál eltenetve. Fájdalmas pont neked ez az épület, ahol elvesztettél mindent, és mindenkit aki valaha is számított neked. Az első könnyeknél, ahogy sorra törnek fel az emlékek, Lucifer inkább magához ölele, és elteleportál titeket, aminek mélyen leg belül hálás vagy, ám ezt sosem mondanád ki.

Supernatural Preferences /HUN/ ✔️Where stories live. Discover now