Terug naar vroeger

17 1 2
                                    

POV SOFIE

Ik staar naar het plafond niet wetend wat te doen. Af en toe krijg ik berichtjes van mijn klas en Samuel die over Jogem praten.

BLIEP BLIEP

Dat is vast niks

POING PA DA POING WOEP WOEP PA POING POING

O mijn god het is Skype.. Rolpleetsj!?!!?!?

'Hey! omg dat was echt lang geleden!' Eva en Kathelijn zijn het gesprek gejoint en daarna komen Tim en Björn er ook weer bij maar die gingen saampjes weer weg. ( hun hentai is meer waard ) maar vervolgens joinen ze weer en blijven ze ( ze praten steeds door ons heen tsss. ) 'Hey Sofie' hoor ik kathelijn zeggen 'Ja?'  antwoord ik even is het stil maar dan hoor ik een dramatisch deuntje wat op het begin van de yo rap lijkt maar dan een piano cover. 'Vroeger was alles beter...

Molboekjes die je kan droppen...

Memes...

maar alles is nu wel een beetje voorbij..' Kathelijn heeft daar wel een punt.. de oude rolpleetsj was gezelliger ( en de tijden dat Denzel zich nog aan het uploadschema hield en zijn video's nog online stonden.. ) terwijl Tim en Björn gillen tijdens het spelen van Overwatch zit de rest te denken aan de  leuke tijden van de oude Rolpleetsj. 'En de memes van Zoë op de wc hahahah!' hoor ik Eva zeggen. 'Maar wacht mensen... Waar is Zoë?' Ik haal mijn Skype er weer bij op mijn beeldscherm en zie iedereen behalve Zoë in het gesprek zitten. 'Oei oei oei...' zegt Lise. 'Ik kan misschien wel langs haar huis gaan ik moet vandaag toch nog eten halen bij dat goedkope winkeltje.' 'Oke sure.. maar ik moet eten tot over 6 uur!.' Ik leave de call en ga naar beneden om huiswerk te maken en tv te kijken.. oja ik moest ook nog eten.

EEN TIJDJE LATER

SKYPE : LISE BELT

'Hey! Waarom bel je me?' Ik hoor haar in de microfoon ademen terwijl ze rent. 'Sofie help! Zoë heeft weer een ander huis en ze heeft de leuke momenten van Rolpleetsj meegenomen.' 'Hoe bedoel je?' 'Ze liet een briefje achter waarop stond : hhahaah ik heb mijn ware thuis gevonden en de Rolpleetsj sweer meegenomen joe.' Ik vind dit allemaal een beetje random.. 'Ik voeg Kathelijn even toe.' Ze doet Kathelijn in het gesprek. 'Hey sup?' Lise vertelt het verhaal nog een keer. 'Rolpleetsj is gewoon vervloekt...' 'Weet je wat ook vervloekt is? De Villa Volta! En daar woont Zoë' 'Dat is alleen maar een slechte meme.' zeg ik daarop. Kathelijn voelt die belediging wel hard aankomen. 'Hoe raar het ook klinkt het klopt wel een beetje.' Zijn ze gek!? Die mensen gaan nu in die memes leven..

EVEN LATER IN ROLPLEETSJ

'Mensen kom camparty' Zeggen Eva en Kathelijn iedereen doet zijn/haar cam aan en we gaan bedwars spelen. 'Heeft iemand nog een WIDM server?' 'Ja ik!!' Schreeuwt Youko vol trots. Ondertussen gaat de rest gewoon door met hun eigen dingen en de  mensen vergeten even dat ze in een camparty zitten. 'Eva? EVA? WAAROM ZIT ER EEN CAVIA OP JE STOEL?' binnen 4 seconden hoor je iedereen naar Skype klikken en in shock kijken ze naar het beeldscherm. ANONIEM VOEGT ZICHZELF TOE AAN DE GROEP                                                                                                'Wat is dit?' vraagt Hasti. 'Ik.. weet het niet..' zeg ik. 

IK WILDE HET GEWOON DELEN DAAROM ZO KORT VOLGEND HOOFDSTUK S WEL DUIDELIJK

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rolpleetsj en de vloek van villa voltaWhere stories live. Discover now