Nie, to nie rozdział ! Więc przepraszam wszystkich, którzy pomyśleli, że to rozdział <3
Pytania i Odpowiedzi !
Mia!
P : Jeśli okaże się, że Archie i Amber będą chcieli się pobrać, co zrobisz ?
O : Hahaha! Przyjdę na ślub i będę, czekać aż któreś z nich spierdoli :D
P : Kiedy powiesz Dylanowi, że go kochasz.
O : Jak mi kupi duży zestaw 2 for u w maku i do tego pizze z kurczakiem ! <3
P : Co byś zrobiła, gdyby Archie powiedział Ci tydzień przed ślubem, że zamierza uciec z Amber ?
O : Bym uznała, że robi sobie żarty, a jeśli bym wzięła to naprawdę, to chyba bym powiedziała Davidowi, żeby ograniczyć mu upokorzenie przed księdzem i rodziną, bo jednak to on najbardziej ucierpiał.
P : Jesteś w ciąży ?
O : Tak, spożywczej!
Dylan:
P : Spieprzysz tym razem ?
O : Czas, pokaże :)
P: Dylan, kocham Cię !
O: Mnie nie da się nie kochać :p
P : Zrobiłeś dziecko Mii ?
O : O.o
P : Będzie małe Dylaniątko ?
O : Jestem za młody na bycie ojcem ! XDXDXD
P : Co myślisz o zachowaniu Amber ?
O : Szczerze? Nigdy nie spodziewałem się, że zrobi coś takiego.
P : Masz teraz szansę, nie spierdol tego !
O : Postaram się !
David :
P: Jak się czujesz po tej sytuacji ?
O: A jak ma się czuć facet, któremu spierdoliła narzeczona sprzed ołtarza ? Idealnie (wyczuj ironię)
P: Zdradziłeś Amber ?
O: ...
Amber !:
P: Kochałaś w ogóle Davida ?
O : Tak, kochałam.
P: Czemu zrobiłaś to Mii ?
O : Ona i tak nie kochała Archiego.
P: CZEMU TO ZROBIŁAŚ SUKO!?!?
O: Po pierwsze nie jestem suką, a po drugie wy nigdy się prawdziwie nie zakochaliście ?
P: Chcesz powolną czy szybką śmierć ?
O: Wiesz, że to groźby karalne ? :)
P: Znałaś Archiego wcześniej ?
O: Tak znałam go wcześniej.
P: Czy twój romans z Archiem trwał dłużej, czy dopiero przed ślubem ?
O: Nie uznałabym to za romans, tylko raz się z nim pocałowałam przed ślubem.
P: Zdradziłaś Davida wcześniej ?
O: Nie
P: Czemu stanęłaś przed ołtarzem i chciałaś wyjść za Dawida, skoro go nie kochałaś i zdradzałaś z tym przydupasem ?
O: Stanęłam przed ołtarzem, ponieważ kochałam Davida, ale jak już wiecie całą prawdę, to miałam pewne wahania, ponieważ David mnie zdradził.
P: Czemu nie odeszłaś, zaraz po tym, jak się dowiedziałaś o zdradzie ?
O: Ponieważ nie umiałam przyjąć tego do wiadomości i myślałam, że potrafiłabym z tym żyć, lecz Archie uświadomił mi, że nie warto się męczyć :)
P: Dlaczego zachowałaś się jak ostatnia idiotka i tak postąpiłaś ?
O: Miałam zmarnować sobie całe życie, ponieważ tak wypada ? Bez sensu. Nie rozumiem, czemu wszyscy bronią Davida, skoro on też zawinił.
P : Dlaczego zostawiłaś to wszystko?
O : Co miałam do stracenia ? Pamiętajcie " Do szczęścia nie jest potrzebne wygodne życie, lecz zakochane serce" :)
P : Odwal się od Mii, suko !
O : Nie mam zamiaru utrzymywać kontaktu, z kimś, kto broni Davida :)
P : Czemu robisz z siebie ofiarę ?
O : Nie robię z siebie ofary, tylko mówię jaka jest prawda, ale jak widać, nikt mi nie wierzy :) Myślcie dalej, że David jest idealny, powodzenia :)
P: Po co się przygotowywałaś do ślubu skoro i tak wiedziałaś, że Cię zdradził ?
O: Chciałam wyjść za niego, ale Archie pokazał mi lepszy świat, bez zdrady.
Archie :
P: Będziesz teraz z Amber nie ? (Nie uważam, żeby było to okej)
O: Uważam, że zdrada Mii też nie była zbyt okej :)
P: Co robiłeś, kiedy wyjechałeś przed ślubem "pracować, bo szef jest na Hawajach"
O: Pracowałem.
P: Gdzie pojechałeś, kiedy rzekomo twój szef był na Hawajach ?
O: Mój szef naprawdę był na Hawajach i ja naprawdę pojechałem do pracy :)
P: Zdradzałeś wcześniej Mię ?
O: Nie, nigdy jej nie zdradziłem.
P: Czy twoje wymówki, że musiałeś zostać w pracy, były spowodowane tym, że zdradzałeś Mię na prawo i lewo, a później wracałeś i mówiłeś, że bardzo ją kochasz ?
O: Powtórzę raz kolejny: NIE ZDRADZIŁEM NIGDY MII i bardzo ją kochałem.
P: Archie jesteś pizdą, wszystko zwaliłeś na Mię!
O: Nie zwaliłem, tylko napisałem prawdę, a skoro do was to nie dociera, to nie mój problem :)
P: Liczysz na to, że Mia Ci wybaczy ?
O: Nic mi nie musi wybaczać, ponieważ to nie ja ją zdradziłem.
P: Kochałeś Mię ?
O: Tak kochałem ją i to bardzo, nadal nie jest mi obojętna.
Do Mamy Mii :
P: Proszę Pani, on zawsze był przystojny !
O : Oj zdecydowanie muszę to potwierdzić :)Od Autorki : Mam nadzieję że odpowiedzi naszych bohaterów rozwiały wasze wątpliwości :) Kocham Was, buziaki <3 :*
CZYTASZ
You'll always be in my life
Genç KurguDruga część opowiadania "I hate that I love you" Przegrali walkę z czasem, niszcząc siebie nawzajem. Ich znajomość oficjalnie się skończyła. Ona- wyjechała i zaczęła nowe lepsze życie On - został sam w wielkim mieście które bez niej nie miało sens...