6ο Κεφαλαιο

55 13 1
                                    

*Μην με ξυπνας απ' τις εξι,πριν ακομα η μερα να φεξει.Ξυπνητηρι χτυπα σαν τρελο*

Δεν μπορω αλλο.Πρεπει να σηκωθω.Δαναη μπορεις.Εισαι δυνατη.Σηκωνομαι γρηγορα απο τα ζεστα παπλωματα και τρεχω προς το μπανιο.Εχω παγωσει.Λογικο αφου ειναι Ιανουαριος.Ντυνομαι γρηγορα και παω στην κουζινα να φτιαξω πρωινο.Η μαμα μου εχει φυγει απο
νωρις
.Η ωρα ειναι 8.Υπεροχα μαντεψτε ποια θα αργησει.Τρωω γρηγορα τα δημητριακα και και κατεβαινω κατω.Βαζω σκυλοτροφη στον Φιν φοραω το μπουφαν μου και φευγω.Οταν βγηκα στον δρομο ενιωσα το κρυο να διαπερναει το σωμα μου.Αμεσως κουμποσα μεχρι πανω το μπουφαν και αρχησα να προχωραω.
Η Εφη εχει δευτερη ωρα σημερα.Ευτυχως που το σπιτι μου απο απο το σχολειο ειναι μονο 10-15 λεπτα δρομος.Μολις εφτασα κλασικα ειχαν μπει μεσα.Χτυπησα την πορτα και εβαλα ισα το κεφαλι μου να δω αν θα με αφησει κα μπω.Μου εκανε νευμα να περασω μεσα.Αυτα ειναι τα καλα το να εισαι φυτο.

Περιμενω εδω και πεντε λεπτα να παρω ενα κρουασαν.Οι μισοι με εχουν ξενυχιασει και οι αλλοι μισοι με εχουν εκτοπισει στον τοιχο.Επισης αυτο ειναι το κακο να εισαι 1.65.

Οχι που δεν θα επεφτα κατω.

-Προσεχε κοπελια..Μου ειπε ενα παιδι ενω επεσα πανω του και μετα κατω.Γιατι επεσα κατω;Γιατι με εσπρωξε.Τελειο;

Ω ελα τωρα εγω φταιω
Τον κοιταγα θυμωμενη.Δεν μου εδωσε καν σημασια.Απλα γελασε.Οριστε;
Γιατι σε αυτο το σχολειο να εχουν ολοι προβλημα;

Μαντεψτε (παλι) ποιος δεν εχει μαθημα τεταρτη ωρα και θα πρεπει να παει στο πισω προαυλιο γιατι δεν εχει φιλες;Η μαλλον η μονη φιλη που εχει δεν παει στο τμημα της;

Πηγα εκατσα σε ενα παγκακι και εβγαλα το κινητο μου και τα ακουστικα μου να ακουσω μουσικη.
Μετα απο κανενα λεπτο πηγα στο μπανιο το οποιο μονο μπανιο δεν ειναι.

Αφου πηγα να βγω ειδα τον περιεργο τυπο ακα Αγγελο να ειναι ετοιμος να φαει μια κοπελα.Οχι παιδια δεν ειμαι υπερβολικη απλα ειναι ετοιμη να το κανουν.Για καποια στιγμη ενιωσα αυτο το ντεζα βου που λενε.
Παλι με κοιταξε.Οκ αυτο ειναι περιεργο.Και πιο περιεργο ειναι οτι παλι με πειραξε.Πραγματικα το μονο πραγμα μου θελω ειναι να μην εχω κοκκινησει.Αλλα που τετοια τυχη.

Μετα απο περιπου 5 λεπτα καθομουν παλι εξω και τον ειδα να βγαινει.
Κανε παναγια μου να μην ερθει εδω
ΚΑΝΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
Σταματησα να προσευχομαι οταν τον ειδα να καθεται διπλα μου.

Δεν μιλησε καθολου. Απλα αναψε ένα τσιγαρο και που και που ενιωθα να με κοιτάει. Γιατι με αυτον το ανθρωπο πρεπει να νιωθω παντα άβολα; Βασικα γιατι στο καλο καθομαι ακομα εδω με αυτον;
σηκώθηκα και πηγα να φυγω οταν ακουσα την φωνη του.

-Που πας; Τον ακουσα να λεει. Για ποιο λογο τον νοιαζει;

Τον κοίταξα με ενα παράξενο ύφος.

-Απλα κατσε. Ετσι και αλλιώς δεν έχεις να πας καπου. Μου ειπε και η εκφραση του ηταν κενή.

Παρολα αυτα τον ακουσα και έκατσα λιγο πιο μακριά από οτι ημουν πριν. Ηθελα απλα να μαθω τι σκέφτεται .

-Πρεπει να προσεχεις λιγο το ξερεις; Δεν μπορεις να σαβουριαζεσαι οπου και να πηγαίνεις.Μου λεει και του βγαίνει ενα γελάκι.
Στην αρχή δεν καταλαβα για ποιο πράγμα μιλούσε μεχρι που θυμήθηκα το περιστατικό που εγινε πριν λίγες ωρες στο κυλικείο. Πως στο καλο με ειδε;

-Μα δεν φταιω εγω. Ο αλλος με έσπρωξε και έπεσα. Του ειπα, ακομα θυμωμένη με εκεινο το παιδι. Τι αγενής.

-Ο κοσμος ειναι κακός.Να ρίχνουν ενα μικρο κοριτσακι κατω; Ντροπή και αίσχος. Οκ. Ειμαι 100% σιγουρη οτι αυτο ηταν ειρωνικό. Παρόλα αυτα δεν είπα κατι. Δεν εχω ορεξη να μαλώσω με κανεναν.

-Γιατι καπνίζεις;
Τον ρωτησα χωρις να το καταλαβω.

-Γιατι ρωτας;

-Απλός ρωτάω. Καποιος λογος θα υπαρχει. Συνήθως οι ανθρωποι καπνίζουν γιατι κατι τους βασανίζει, ή απλός για να το παίξουν οτι ειναι κάποιοι. Του ειπα ενω με κοίταγε.

-Να μην σε νοιαζει.Παντως σιγουρα δεν χρειαζομαι το κάπνισμα για να το παιξω κάποιος. Γιατι ειμαι θεος.

Αυτος ειναι τελείως βλακας.

My Disaster.Where stories live. Discover now