Testy

536 25 9
                                    

Tomas šel do nemocnice na testy otcovství. Byl nervózní. Nevěděl co ho čeká, a jestli ji uvidí. Mia ho ovšem vidět nechtěla. Nechtěla ani aby věděl, zda mají holčičku nebo chlapečka. V tuhle chvíli věděla, že pro ni bude lepší, když už ho nikdy neuvidí. Nechce se už trápit. Ale je to dobré i pro Tomase Juniora?

Miu, na její požadavek, pustili i s dítětem druhou stranou. Tomas přišel do místnosti. ,,Myslel jsem, že u toho bude přítomna i matka s dítětem." prohodil před doktorem. ,,Obvykle ano," přikývl doktor, ale slečna Clarková si to nepřála." pokrčil rameny doktor. Tomas byl smutný, ale nic nezmohl. Chtěl by se jí omluvit, ale za co? Za to, že si nic nepamatuje? Byla to snad jeho chyba? ,,Výsledky budou za deset dní." vyrušil ho z myšlenek doktor. Tomas přikývl. ,,Určitě se to nějak platí..." vytahoval peněženku. ,,Už je to zaplaceno." odpověděl doktor. ,,A kým, mohu-li to vědět?" ,,Nezlobte se, pane Sangstere, takové informace nesdělujeme." Otočil se k němu zády a začal vyplňovat nějaké papíry. Tomas odešel.

Procházel se parkem. Bylo mu smutno. Jako by ho život už nenaplňoval jako dřív. Emily byla fajn, ale nebyla skvělá. Domů se vrátil až pozdě večer. ,, Kdepak byl můj kocourek takovou dobu?" skočila mu nahá Emily do náruče. ,,Eh.. Ahoj, v divadle na zkoušce." zalhal a letmo ji líbl na tvář. ,,Proč nejsi oblečená?" vůbec ho to nevzrušovalo, chtěl by sex, ale neměl na to chuť, což bylo hodně divné. ,,Chtěla jsem tě přivítat, když máme měsíční výročí." začala ho líbat na krku. ,Bože můj ona už se slaví i měsíční výročí?' Tomas si chtěl zaťukat na čelo ale tuhle myšlenku radši nechal v hlavě. ,,No ano, lásko, už jsme spolu tak dlouho." chytla ho za košili Emily a vedla ho do ložnice. Přetvařuj se, že se ti to líbí, Sangstere. Říkal si v duchu.

Emily ho začala líbat na lícní kosti. ,,Líbí se ti to?" ,,Jo" odvětil nepřítomný Tomas. Emily mu začala rozepínat košili. Tomas už nic nezmohl a zapojil se do hry taky, sex jako sex, řekl si. Lehce Emily hodil do postele a začal ji líbat na stehnech. ,,Ach ano Tomy, hlouběji.." vzdychala Emily. Tomas protočil panenky, už aby to bylo. Pomyslel si, tohle byla pro něj opravdu nuda. Stejný sex už měsíc. Emily se po chvíli zvedla a rozepla mu gatě. Po chvíli ji Tomas řekl:,,Hele Em, nechceš si ho vzít do pusy?" ,,Ne," odvětila s odporem Emily. Tomas chytl svoje kalhoty které měl stažené ke kotníkům a natáhl si je. ,,Okay," zapnul si je a odešel. ,,Co to má znamenat?" vyběhla za ním stále nahá Emily. Tomas zabouchl dveře.


__________________________________

Tak kdo je na tom hůře? Tomas, že si nic nepamatuje? Emily, která cítí, že ji nemiluje? Nebo Mia, která chce zapomenout?

Názory do komentářů :) !

Pamatuj 'Dokončeno'Kde žijí příběhy. Začni objevovat