Álom...

40 1 0
                                    

Vissza a jelenhez.

Baszus ez közelbbe csapok be.Anna még alszik.Be megyek a fürdőbe hogy ne lássa hogy félek.Lassan jell mennem.Ki mentem a szobából rögtön egy nagy meny dörgés volt.El kezdtem futni.Be értema fürdőbe,be fogtam a számak mert el kezdtem sirni.

Apu miért nem vagy itt?-Erre egy ismerős  érzés fogok el.Olyan érzésem volt mind,mikor kicsi ként Apu átölelt engem mikor féltem.

Apu be tartottad az igéreted hogy örökké meg védes a villámok ellől.-Éreztem Apu meleg Karjai ahogy átt fognak.Össze szorúlt a szivem.Bele néztem a tükörbe és nem azt a lányt láttam       benne aki voltam,hanem egy idegent.Vettem egy mély levegők és be feküdtem a kádba.               El aludtam és úgy éreztem minha Apu mellettem lenne .Vele is álmodtam.

Álombeli beszéldekés**

Szia Pici Angyalkám

Apu-Apukám annyira hiányzol.

Gyere ide Angyalkám.Meg változtal.Szép vagy már tiszta felnők nő.

Apu még nem akarok felnőt lenni,még mindig a te Pici Angyalod.

Te kis butus,mindig az én Pici Angyalkám leszek ha már 80 éves is leszel.De most mennem kell.Szia Angyalkám.

Apu várj,létszi vigyél magadal kérlet.

***

Fel ébredtem vége lett a viharnak.Anna ott ált feletem.-Baszus most találhatok ki valamit.

Hercegnőm miért alszól itt?Talán megint verekedtem álmomba?

Királynőm,igen többször is meg ütöttél.Azért jöttem ide amúgy mit álmodtál?

Azt hogy meg verem Jessik.Legjobb álom a világon.

El hiszem.Én apámal álmodtam.

***

Ezzel ki másztam a kádból.Átt öltöztam,meg reggeliztem és el indultam Nagypapiékhez.

Fel száltam a buszra.

Fel száltam a buszra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az Én Történetem/Befejezett/Where stories live. Discover now