Hst 55❤️

1.3K 54 6
                                    

Ik kijk hem aan en hij mij. Opeens zie ik in zijn ogen lust. Ik weet meteen wat er zo gaat gebeuren. Hij haalt de handdoek van zijn middel af en loopt naar mij toen. En toen gebeurde iets tussen vier muren..........

Perspectief Hayat

We zijn nu al 9 maanden verder na mijn bruiloft. Er zijn veel dingen gebeurt. Tayfun&firdouas , Zora&marouane en soraya&akram zijn getrouwd. Verder heeft Nasser, Amal ten huwelijk gevraagd. En het beste komt nu. Adam heeft levenslang gekregen omdat hij iemand had neergestoken in de gevangenis. Nu hoef ik zijn kop niet meer te zien Whahaha.

Maar nu terug naar de realiteit.

Ik stap mijn auto uit en loop naar het restaurantje. Waar ik heb afgesproken met de meiden om te gaan lunchen. Ik loop het restaurantje binnen en ik zie meteen de Meiden al zitten. Ik loop naar ze toe en neem plaats.

We kletsen over alles en nog wat. Dan komen onze eten. Als ik het bord voor mijn neus krijg begin ik meteen met eten. "Wayo iemand heeft honger" zegt Zora en kijkt mij aan.

Tijdens het eten voel in een golf van misselijkheid. Ik loop snel naar de dames-wc. Ik trek snel een wc deur open en geef al mijn eten over. Neeee voor niks gegeten.

Ik spoel het door. Dan loop in naar de wastafel en spoel mijn mond met water. Dan loop ik weer terug naar de tafel. "Woow moest je zo nodig naar de wc?"vraagt soraya met volle mond. "Nee ik moest net overgeven" zeg ik.

Opeens kijken firdouas en soraya elkaar aan met een blik die ik niet kan verplaatsen. " Hayat Waneer is het voor het laatst dat je ongesteld ben geworden?"vraagt soraya.

"Uhhh 6 weken geleden ofso. Hoezo?"zeg ik. "Omgg misschien ben je zwanger"zegt Zora enthousiast. "Ik ben altijd onregelmatig ongesteld en dat ik een keer heb overgegeven wil niet zeggen dat in meteen zwanger ben"zeg ik.

"Oké blablabla stop nu maar hoor. We gaan dadelijk een paar zwangerschapstesten kopen"zegt firdouas. "Pff moet dat"zeg ik lichtelijk geïrriteerd. "Uhh ja, ik wil wel weten of ik tante wordt of niet"zegt firdouas.

-
"Ben je nu klaar" schreeuwt Zora die achter de badkamerdeur staat. "Ja nu effe 2 minuten wachten" zeg ik en in hou de twee zwangerschapstesten voor mijn neus. "Doe die deur dan open"schreeuwt Soraya.

Ik maak snel de deur open. Ze lopen naar binnen en gaan zitten op de rand van de bad. Na 2 min piept de zwangerschapstesten. (Idk of dat echt gebeurt)

"Kijken jullie, ik durf het niet"zeg ik en ik geef ze de zwangerschapstesten. Ze pakken meteen de test van mijn hand en kijken er naar. "IK WORD TANTEEEEEE"schreeuwt firdouas blij en ze knuffelt/wurgt mij.

Het dringt mij langzaam door. Ik word moeder😍

-
Ik loop door de stad. Ik ben van plan om 2 schoenen te kopen een Nike air max in achraf's maat en de andere in baby vorm.

-
Ik doe de schoenendoos open. Ik doe de babyschoen en de zwangerschapstest bij de schoenen voor Achraf.
Dan hoor ik opeens de voordeur open gaan. "Hayat habibi ik ben thuis"schreeuwt acharf. "Ik ben in onze kamer kom is ik heb een verrassing voor jou.

Hij loopt onze kamer binnen. "Hier ik heb een cadeautje"zeg ik en geeft de schoenendoos aan hem. Hij neemt het aan en kijkt er in.

Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu