Part.1

654 43 1
                                    

Taehyung-အ​ေဖဘာလို႔ကြၽန္​​ေတာ့အတြင္​းခံ​ေဘာင္​းဘီကို​ေျမာင္​းထဲလႊတ္​ပစ္​ထားတာလဲ..
Tae's appa-​ေအာ္​​ေရသြန္​တာ​ေျမာင္​းထဲမ​ေတာ္​တဆ​ေရာၿပီးပါသြားတာထင္​တယ္​သားရဲ႕...

Taehyung ​ေျမာင္​းထဲက​ေဘာင္​းဘီကိုတုတ္​နဲ႔ယူၿပီးအမိႈက္​ပံုးထဲသို႔လႊတ္​ပစ္​လိုက္​သည္​..

Tae's appa-သား..ႏွ​ေျမာစရာႀကီး..ျပန္​​ေလ်ွာ္​ၿပီးဝတ္​ရင္​ရရဲ႕သားနဲ႔...ဘာလို႔လႊတ္​ပစ္​လိုက္​တာလဲ..
Taehyung- ဒါဆိုလည္​းအ​ေဖ့ဘာသာျပန္​ဝတ္​ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့မဝတ္​​ေတာ့ဘူး...🚶🚶
                  ~~~~~~~~~~~~~
​Taehyung- ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့မယ္​...အ​ေဖ
Tae's appa-​ေအး​ေအး..သား​ေကာင္​း​ေကာင္​းသြား​ေနာ္​...​ေစာ​ေစာျပန္​လာခဲ့ဦး​ေနာ္​...
     အိမ္​အ​ေ႐ွ႕တြင္​....taehyungရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​းjimin​ေစာင္​့​ေန​ေလသည္​...🚶🚶
Jimin- မ​ေန႔ညကဖုန္​း​ေခၚၿပီးဘာ​လို႔ျပန္​ခ်သြားတာလဲ..ဘာ​ေျပာစရာ႐ွိလို႔လဲ...
Taehyung-ငါ့အ​ေမလက္​ထပ္​သြားၿပီ...
 Jimin-မင္​းမွာအ​ေမ႐ွိတာလား...      

Taehyung-မင္​းကငါ့အ​ေဖကိုတီ​ေကာင္​လိုမ်ိဳးပြားမယ္​ထင္​​ေနတာလား...သူတစ္​​ေယာက္​ထဲနဲ႔ငါကဘယ္​လိုျဖစ္​လာမွာလဲ....
Jimin-​ေနဦး..ငါ့ကိုမ​ေနာက္​နဲ႔တကယ္​သိခ်င္​တာ...
မင္​း​နဲ႔ငါ ငယ္​ငယ္​​ေလးထဲက​ေပါင္​းလာတာ​ေလ...မင္​းအ​ေမကိုငါတစ္​ခါမွမျမင္​ဖူးဘူးကြ...
Taehyung-shit..ၿပီးခဲ့တဲ့အပါတ္​ကပဲငါ့အိမ္​မွာအ​ေမတစ္​ပတ္​လံုးလာ​ေနသြားတာ​ေလကြာ...မင္​းတို႔အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာအျမဲကားရပ္​ထားတယ္​​ေလ..
Jimin-....အဲ့တာမင္​းအ​ေမလား...ငါ့တူမထက္​​ေတာင္​ပိုႏု​ေန​ေသးတယ္​​ေနာ္​..
Taehyung-မင္​းရန္​လာစ​ေနတာလား...
Jimin-မဟုတ္​ပါဘူး...ငါ့တူမက​ခုမွ​ေမြးတာ..နဖူးမွာအ​ေရျပားကတြန္​႔​ေနတယ္​...
Taehyung-က​ေလးတ္ိုင္​းအဲ့လိုပဲ ..​ေဟ့​ေကာင္​..
     
               ~~~~~~~~~~~~~~~~
Jk's bodyguard- kook ..မဂၤလာပဲြကအားလံုးစီစဥ္​ၿပီးသြားၿပီ...မနက္​ျဖန္​ဘယ္​အခ်ိန္​​ေလာက္​သြားခ်င္​လဲ..
Jungkook-ကြၽန္​​ေတာ္​သြားမယ္​လို႔​ေျပာမိလို႔လား...
Jk's BG-မင္​းအ​ေဖက သြားကိုသြားရမယ္​လို႔​ေျပာထားတာ..နားမ​ေထာင္​လို႔မရဘူး​ေလ....
Jk-အဲ့တာဆိုလည္​းႀကိဳးတုပ္​ၿပီးသာ​ေခၚသြား...
Jk's BG-ဘာလို့​​ေ​ခါင္းမာ​ေ​နတာလဲ...မင္​းအ​ေမဆံုးသြားတာၾကာၿပီ​ေလ...မင္​းအ​ေဖကလည္​းခုမွအသက္​​ေလးဆယ္​ဝန္​းက်င္​​ေလ...ဒီအသက္​အရြယ္​မွာတစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေနလို႔ရမယ္​လို႔ဘယ္ေျပာလို့ရလဲ....
Jk-အ​ေမျဖစ္​သြားတဲ့ကိစၥ....ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေဖ့က္ိူတကယ္​မုန္​းတယ္​...
Jk'sBG-မင္​းအ​ေဖၾကားသြားရင္​မလြယ္​ဘူးမွတ္​...မင္​းအ​ေမက​မ​ေတာ္​တဆဆံုးသြားတာ​ေလ...မႈခင္​း​ေဆးဌာနက​ေတာင္​စစ္​​ေဆးျပီးၿပီပဲ...ဘာလို႔မင္​း​အ​ေဖ​ေၾကာင္​့လို႔ထင္​​ေနတာလဲ...
Jk-​ေတာ္​ၿပီ..ဆက္​မ​ေျပာနဲ႔​ေတာ့ကိုယ္​့အ​ေတြးနဲ႔ကိုယ္​ပဲ..
Jk's BG-ဒါဆိုမနက္​ျဖန္​လာ​ေခၚမယ္​​ေနာ္​...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
At evening..
Jkတစ္​​ေယာက္​​အိမ္​ထဲမွာ​ေကာ္​ဖီ​ေသာက္​​ေန​ေလသည္​..jina အိမ္​ထဲကိုဝင္​လာၿပီး​ေတာ့မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွာထို​င္​လိုက္​သည္​..
Jina-ဘာလို္​့အသား​ေတြနည္​းနည္​းနီ​ေနတာလဲ....
Jk-ဒီ​တ​ေလာ​ေရခဏခဏကူး​ေနလို႔...ငါ့အ​ေဖမနက္​ျဖန္​မဂၤလာ​ေဆာင္​​ေတာ့မယ္​...
Jina-ဟင္​...ျမန္​လွခ်ည္​လား...ဒါဆိုမဂၤလာ​ေဆာင္​သြားမွာလား..
Jk-ဘယ္​လိုထင္​လဲသြားသင္​့လား..မသြားသင္​့ဘူးလား...
Jina-သြားသင္​့တာ​ေပါ့..မသြားလို႔ဘယ္​ရမလဲ..သူမကိုဒီအိမ္​မွာ..သူယူမယ္​့​ေယာက်ာ္​းတစ္​​ေယာက္​တည္​းသခင္​မဟုတ္​ဘူးဆိုတာကိုျပရမွာ​ေပါ့...ဒါမွတစ္​​ေယာက္​တည္​းလုပ္​ခ်င္​တိုင္​းလုပ္​လို႔မရမွာ...
Jk-ငါသူတို႔ကိုမ​ေတြ႔ခ်င္​ဘူး...နင္​သိတယ္​မလား..သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကငါ့​အ​ေမ မ​ေသခင္​ကတည္​းကတဲြ​ေနၾကတာ..
ငါ့အ​ေဖလိုလူမ်ိဳးက အိမ္​​ေထာင္​အကဲြခံၿပီး​​ေနာက္​တစ္​​ေယာက္​ထပ္​ယူတာမ်ိဳးလုပ္​လို႔ အဆင္​မ​ေျပဘူး​ေလ...ငါ​ေျပာတာသ​ေဘာ​ေပါက္​တယ္​မလား..
Jina-ဒါ​ေပမယ္​့..နင္​အ​ေတြးလြန္​​ေနတာ​ေရာမျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးလား...
                ~~~~~~~~~~~~~~~~
At dinner..
Jkရဲ႕​ေနာက္​မိ​ေထြးကအခုညစာကိုသူတို႔နဲ႔အတူတူစား​ေနၾကပါတယ္​....ၿပီး​ေတာ့အဲမိန္​းမယူစားမယ္​့အရြက္​ကိုjkကလွမ္​းယူလိုက္​ပါတယ္​..

(Jkရဲ႕မိ​ေထြးက္ိုjk's SMလို႔သံုးပါမယ္​​ေနာ္​. .)
Jk's appa-Jungkook ဘာလို႔ဒီညစကားမ​ေျပာတာလဲ...
Jk-...ထမင္​းစား​ေနတုန္​းစကား​ေျပာတာကိုတားျမစ္​ထားတယ္​မဟုတ္​ဘူးလား....
Jk's appa-​မိန္​းမ မနက္​ုုျဖန္​မင္​းက​ေလးနဲ႔ဒီအိမ္​ကို​ေျပာင္​းလာ​ေတာ့...
Jk's Sm-kook အမွန္​​ေတာ့အန္​တီမွာမင္​းနဲ႔ရြယ္​သူ​သား​ေလးတစ္​​ေယာက္​႐ွိတယ္​...ပံုစံခ်င္​းလည္​းတူတယ္​..မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​အဆင္​​ေျပမယ္​ထင္​ပါတယ္​..
Jk-သူလာ​ေနရင္​ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေန​ေတာ့ဘူး...
Jk's appa-အဲ့ဒါဆို..သြား​ေလ..အခုထြက္​သြား..

Jkတစ္​​ေယာက္​စားပဲြခံုက​ေနထၿပီးထြက္​သြားဖို႔လုပ္​တဲ့အခ်ိန္​မွာ..
Jk's Sm-kook အမွန္​​ေတာ့အန္​တီ့သားလည္​းဒီမွာအန္​တီနဲ႔အတူတူမ​ေနခ်င္​ပါဘူး..သူကသူ႔အ​ေဖကိုပိုခင္​တြယ္​​ေတာ့ဒီကို​ေျပာင္​းလာမယ္​လို႔မထင္​ပါဘူး..မင္​းအ​ေဖနဲ႔စိတ္​မဆိုးပါနဲ႔....
Jk-သူလာ​ေန​ေနမ​ေန​ေန..ကြၽန္​​ေတာ္​အိမ္​ပၚကဆင္​းမယ္​..
              ~~~~~~~~~~~~~~~

AddictedWhere stories live. Discover now