Prefaţă

119 7 6
                                    

"...Încerc şi încerc să scap , dar nimic. Lanţurile mă ţin în loc .

- Lăsaţi-l !! am strigat când am văzut că monstrul din faţa mea îl loveşte din nou.

Mie trebuiau să mi se întâmple toate astea , nu lui , eu sunt de vină pentru tot . Tot timpul ăsta am vrut să fiu ca el . E puternic , curajos , îndrăzneţ , inteligent

... eu sunt doar orgolioasă .

Încerc din nou să scap , dar în zadar.

- Am zis să-l laşi în pace !! am strigat cât de tare am putut.

Bruta din faţa mea şi-a întors privirea spre mine şi a început să râdă.

- Da sigur. După tot ce a făcut , nu merită să trăiască ! spune acesta aspru .

Îl văd cum vine spre mine si se apleacă .

-După ce vom scăpa de el va fi mult mai bine . Vom fi ca inainte.

În secunda următoare , l-am scuipat pe faţă . Acesta nervos , mi-a dat o palmă grea peste faţă .

- Cum îndrăzneşti ?! tună acesta furios.

- Nu-l poţi omorî ! Te voi distruge cu propria mea mână ! Tu nu meriţi să trăieşti ! Du-te dracu ' !!

Îmi duc privirea în spatele său şi nu-mi vine să cred. Stephan încearca să se ridice , dar cu dificultate.

- Las-o ... ! spune acesta greu , dar totuşi tare.

- Nu ţi-a ajuns ? spune ticălosul din faţa mea şi în acelaşi timp scoate pistolul din buzunarul blugilor.

- Nuu !!!!!! strig cât pot de tare atunci când trage cu pistolul în Stephan . Nu pot să cred . Totul e din vina mea . Eu şi orgoliul meu. Tot timpul ăsta , eu am fost de vină.

- D-d-dacă o-o l-laşi pe Nina s-să plece , poţi face c-ce v-vrei cu m-mine. spune Stephan cu dificultate.

- Nu !! Nu te voi lăsa singur !! am spus , deşi vocea mea era aproape stinsă .

Acesta a mimat pe buze două cuvinte şi imediat mi-am dat seama ce a spus.

- Te iubesc !!! am strigat cu toata puterea care mi-a rămas

- Până aici !! a spus monstrul care imediat a tras cu pistolul in Stephan , iar acesta a căzut la pământ într-o baltă de sânge.

Simţeam că pământul se învârte cu mine , până am văzut negru în faţa ochilor ... "

Love is troubleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum