Egy látogató

494 23 1
                                    


Megcsörrent a telefonom,így sajnos elengedett a Márk.

-Szia na merre vagy? Itt vagyok a Velencei-tónál-szólt bele az unokatesóm.

Az unokatesómat egyébként Alexnak hívják. Egy évvel idősebb nálam. Jövőre osztálytársam lesz, mert most még idén Olaszországban van kint és ott tanul. Nagyon jó a kapcsolatunk és nagyon szeretem.

-Szia itt van egy büfé és az előtt van a szállásunk és épp itt állok.

-Oké,megyek.-tette le

Márk érdeklődve nézett rám,elmeséltem neki,hogy az unokatesóm jön,mert aggódik,hogy valami bajom van.

-És elmondod neki?-kérdezte

-Nem tudom,mert felkapja a vizet és mindenkit meggyanúsít. Kicsit félt.-mosolyogtam

-Értem.

Közben megláttam az Alex-ot. Oda jött hozzám felkapott és körbeforgatott. Közben lepacsizott a Márk-kal.

-Ti ismeritek egymást?-kérdeztem

-Hogy ismerjük-e?? Ő a legjobb spanom.-mondta a Márk

Kérdőn az Alex-ra néztem.

-Jaja. Na tehát mi is a baj? Látom,hogy van valami.

-Mondtam,hogy nem kell ezért ide jönnöd,nincs semmi.

Alex furán nézett rám,aztán bólintott. Gyanús volt nekem. Sose hagyja annyiban a dolgokat.

-Meddig maradsz tesó?-kérdezte Márk

-Ma meg holnap itt maradok egy szállodában valahol.

-Megkérdem az ofőt,hogy itt maradhatsz-e velünk. Tök állat lenne.

Az ofő belement azzal a feltétellel,hogy nem lesznek rosszak. Ahha meg ahogy elképzelte. Alex meg Márk félrevonultak beszélgetni,tippen sincs miről de remélem nem mondja el a Márk neki.

Egész délután nem sok minden történt,inkább csak gyakoroltam,hogy holnapra minden jó legyen. 6 körül szólt az ofő,hogy mehetünk vacsizni. Bemutatkozott az uncsitesóm mindenkinek,és hát a lányoknak nagy kedvence lett. Vacsora után felmentünk a szobába és egyel többen lettünk a földön az Alexal együtt már 3-an nyomorogtunk a kis helyen. Mindenki zuhanyzott,utána elhelyezkedtünk,én tovább tanultam,amikoregyszer csak kivette a kezemből a telefonom Márk.

-Eleget tanultál már,tudod,pihenj inkább.

-De nem tudom még.-válaszoltam

-Én tudom,hogy tudod,most pedig aludj,mert holnap nagy nap lesz.-letette maga mögé a telefont és lefeküdt mellém.

-Jó éjt.-adott egy puszit a homlokomra

-Neked is.-Hál istennek nem láthatta,hogy folyamatosan vigyorgok,mint egy hülye.


Sziasztok. Bocsi ez rövid lett,de a következő izgalmas lesz,hiszen jön a verseny. :)

Egy énekes lány életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora