Üzerimdeki beyaz örtüyü kaldırdım ve tenimi donduran masadan kalktım.Çok üşüyordum. Burası ürkütücü ve soğuktu.Kafamdan çeneme kadar beyaz bir sargı bezi vardı.Canımı acıtıyordu.Bir kaç dakkika sonra odaya iki kişi girdi.Biri oldukça bakımlı, esmer ,orta yaşlarında beyaz önlüklü, bir kadın diğeri saçları ağarmış ,soluk tenli ve vücudunun her yerinde farklı şekillerde dövmeler bulunan bir adam. Bana yaklaştılar ve aralarında konuşmaya başladılar.Hala korkuyordum adama yaklaşıp " bana ne oldu ,neden burdayım? "diye sordum. Cevap vermiyordu . Birkaç kez sorumu tekrarladım ama beni duymuyor gibiydi. Artık korkuyordum kadına yaklaştım ve yakalarından tutup sarstım. Ama kadın sanki hiç birsey olmamış gibi ayakta duruyordu.Sakinleşmeye çalıştım ve konuşmalarını dinlemeye başladım . .Adam sürekli ismimi söylüyordu "Adelya'nın otopsi sonuçlarında kulak arkasından alınan sıvıya göre belliki bir boğuşma yaşamış" Ne diyordu bu adam ? Ama ben buradaydım? Biraz daha dinlediğimde adam tıbbi kelimelerle kafamı karıştırıyordu.Başım dönüyordu .Az önce kalktığım masaya oturmak için kafamı çevirdim.Olamaz! Masada biri yatıyordu.Hayır hayır! Bu bendim ya da benim bilmediğim bir ikizim vardı. Nekadar ikinci seçeneğe inanmak istesemde kadın da ismimi söyleyerek konuşuyordu "Adelya'nın ailesine ne diyeceksin " dedi.Adam biraz düşündükten sonra "Bunu söylersem bana düşen payı vermicekler biliyorum, bu yüzden söyleyemem" Ben ölmüştüm olamaz.!Resmen kendi ölümüme ağlıyordum .Sonra birden kapı açıldı ve gri bi bulut beni içine çekti...
İşte böyle Gaye. Gaye gözerini devirdi ve yüzüme baktı "Çok farklı bir rüya neden daha önce anlatmadın Adelya ?"
"Çünkü ilk başta sadece bir rüya diyip geçiyordum ama bi zaman sonra her gece bu rüyayı görmeye başladım ve güvenebileceğim tek kişi sendin.Biliyorsun ki annem bu aralar nöbette kalıyor babamı kaybettikten sonra eve gelmek ona acı veriyor.Anneannemin de başını şisirmek istemedim " Gaye durumunu anlıyorum bakışını attı."Bak bence psikolojik destek almalısın istersen bayan Eva ile konuşabilirim" dedi. Bayan Eva okuldaki rehberlikçimiz ve kendine bile hayırı olmayan bi insandan yardım isteyemezdim tabiki ."Yo hayır lütfen o kadından hoşlanmıyorum bu günlerde sınavlardan dolayı çok yoruluyorum eminim ki bu yüzden oluyor" Gaye başıyla onaylayıp" Olabilir.Neyse görüşürüz benim coğrafyacıya yetişmem lazım sınav yapacaktı da" diyip öptü." Tamam görüşürüz sonra" dedkten sonra gayenin gidişini izledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adelya
AdventureYeni hayatlar yeni insanlar yeni cinayetler yeni aşklar ve bilinmezlikler ... Bir tarafta Özel güçlere sahip olduğunu öğrenen bir kız bir tarafta ona zarar vermek isteyen insanlar .