Baietii fug repede spre sala de repetitii si o vad pe YounMi cum statea intr-un colt plingind si in partea cealalta de sala era un barbat inalt, imbracat in negru,cu o masca pe fata care avea un cutit in mina ce era de singe.
Jimin observa cutitul de singe si se uita repede la fata sa vada daca totul este bine, insa nu era chiar asa.Fata avea o rana destul de mare in zona abdomenului.V a incercat sa il opreasca din a fugi insa in zadar.Barbatul era mai puternic ca V.
-La naiba trebuie sa ma mai duc la sala de sport din cind in cind.*spune V*
- Acum te intereseaza sala desteptule?!*spune Jimin putin cam iritat*ajutama sa o duc la spital.
Dupa ce o dusesera pe YounMi la spital cei doi asteptau in coridorul rece si pustiu.La un moment dat o sora medicala se apropie de baieti.
-Tu esti iubitul lui YounMi?
-Nu eu,spuse V, el este.si arata cu decetul spre Jimin
-Ok,YounMi este intr-o stare critica din cauza pierderii de singe,si nu avem donatori.
-Eu o sa donez,spune Jimin aproape tipind
-Bine, urmatima in sala va rog.spuse doctorul
Perspectiva lui Jimin
Dupa ce am donat singe primesc un mesaj foarte ciudat
-Nu te baga, ea are de dat o datorie!!
Vazind acest mesaj scriu inapoi acelui om:
-Daca o mai atingi odata te poti consideta mort.
-Nu prea cred asta pustiule
-O sa vezi tu.
Si cu astea fiind spuse deconectez telefonul si ma duc in capera lui YounMi.
Statea acolo pur si simplu, fara ami da macar un semn de viata.Cind la un moment dat ea deschide ochii.
-Hey, cum te simti,esti bine?
- D-da sunt bine dar tu cine esti?
Cind ma intrebat asta am crezut ca imi cade cerul in cap.Eram panicat nu stiam ce sa fac asa ca am chemat
doctorul.
Perspectiva doctorului-Mda...din cauza ca a pierdut mult singe sia pierdut memoria pentru ultimul an din viata ei.spune doctorul
-Dar...isi va aminti peste un timp totul...nu?
-Daca o veti ajuta prin a ii spune despre trecutul ei,da dar foarte greu.Revenirea memoriei este un lucru dificil.
-Va multumesc.
Perspectiva lui V
-Frate daca ea nu tine minte cine esti ai oportunitatea sa ii spui ca esti iubitul ei.
-Nustiu...si daca ii revine memoria si isi da seama ca am mintito in tot acest timp?
-Daca isi da seama atunci ii spui ca a fost in folosul ei,pentru ai recapata memoria.
-Nustiu o sa ma gindesc.Sper sa nu ma omoriti pentru faptul ca nu am postat de mult...dar nu am avut timp...tuturor li se intimpla.Dar a venit vara si va promit ca o sa postez ceva mai des...si cum credeti ce o sa faca Jimin acum.Ce ii va spune fetei?