Chapter I
-Sedim u ovoj neudobnoj stolici,promatrajući profesorku Shay,kako korača sa jednog kraja učionice na drugi,trabunjajući o nekim istorijskim događajima.Markerom prelazim po papiru,šarajući neke gluposti,dok razmišljam koliko je moj život ustvari dosadan.Svaki dan dolazim u ovu školu,gde izgubim većinu vremena,potom odem u dom oplakivajući svoj jadan život.Želela bih da mi se u životu događa nešto zanimljivije.
Kroz malo glasniji šapat,moja prijateljica Emily,koja je sedela odmah do mene,trgnula me iz razmišljanja,pozvavši me.''Mhm?''-zainteresovano odgovaram,poklanjajući joj moju pažnju.
''Danas je žurka u 2B Aveniji,a pritom je sutra neradan dan,mogle bi se malo zabaviti šta misliš o tome?''-za zaigranom smeškom na licu upitala me je dok je prebacivala pogled na profesorku Shay,kako nas ne bi uhvatila da pričamo.
Osmeh mi je vladao u kutu usana,jer sam volela izlaziti.''Samo moramo smisliti kako ćemo se iskrasti''-osmeh polako nestaje,jer znam koliko je teško izaći iz doma a da to ne pribeleži ni jedna kamera,kao i da niko ne primeti.
''To je najmanji problem,smislićemo nešto na ručku''-udarivši me po ramenu,dala mi je do znanja da ćemo uspeti to.Zvono je zazvonilo,i označilo je kraj časa,te je prostor prepravila buka,a učenici su u roku sekunde izašli iz kabineta.
Došavši u glavni hol škole,krenule smo niz stepenice odmah do ulaza,kako bi došle u odvratnu zgradu zvanu 'dom'.Zajedno smo se zaputile ka trpezariji,da prezalogajimo nešto.Trpezarija je kao i uvek bila puna,za stolovima su sedele različite ekipice,kao i u svakoj srednjoj školi.Uzevši sa staklenog stola malo krompirića i sok,okrenula sam se u potrazi za nekim slobodnim mestom.Ugledavši sto skroz u ćošku trpezarije nasmejala sam se,pokazavši Emily,očima da krene za mnom.
Spustivši svoju beliu tacnu na sto,udobno sam se smestila.''I imaš li neki plan?''-znatiželjno sam upitala Emilz,stavljajući jedan krompirić u usta.
''Iskreno,baš i ne''-stavljajući ruke na lice,izgledala je kao da razmišlja.
Malo sam razmotrila stvari i okolnosti,jer nije da bi mi bio prvi put od kako sam ovde da pobegnem.''Mislim da ja imam''-brzo podivnuvši glavu,Emily je nabacila onaj zaigrani osmeh na lice,te sam joj ja namignula,otpivši gutljaj soka.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
-Opeglavši poslednji pramen svoje kose,pogledala sam se u ogledo,te blago rečeno,bila sam oduševljena svojim izgledom.
Duboke,crne farmerice,koje su bile poderane na kolenima,kao i pordo majca dugih rukava,koja je otrivala moj pirsing na pupku,savršeno su isticale moju figuru,moje lice je krasila ne toliko upečatljiva,ali primetna šminka,a moja savršeno ravna,skoro bela kosa padala je do ramena.Obuvši svoje crne duboke conversice,uzela sam telefon ukucavši poruku.Prima;Emily
-'Ja sam spremna,dolazi'-ukucavši poruku,nanela sam par kapljica,svog omiljenog parfema,a vrata moje sobe su se otvorile te je na pragu stajala Emily.''Spremna?''-bukvalno sam ciknula od sreće,gledavši u nju.
''Yeaah''-pljesnuvši rukama,ova prelepa devojka nasmejla se zajedno sa mnom.
-Okrenuvši se ka prozoru,otvorila sam ga,zablokiravši ga,kako bih se mogle vratiti.Jednu nogu sam stavila na rub kreveta,a frugu podigla kore,te je izbacila,kroz prozor,sva sreća pa je moja soba bila u potkrovlju,pa je sve ovo bilo lako za obaviti.Za tili čas sam se našla na krovu,pružajući ruku Emily,kako bi se brže popela.Kada smo obe bile gore,preskočile smo mali zidić,koji je odvajao moju sobu od svih ostalih.Polako smo hodale po krovu,kako nas niko ne bi čuo.Uhvativši se za metalnu šipku,prebacile smo se sa krova na terasu,te se zakacile za jednu granu drveta,a potom skočile.Ovo jeste bolelo,i malo su mi zaklecale noge,ali ništa preterano.
Potom smo krenule između drveća,kako nas kamera ne bi uočila.Posle 3 minuta opreznog hodanja i osvrćujući se da li je neko napolju,ili na prozotu,stigle smo do ogradu,koje smo bez problema preskočile.
Kada smo se našli na ulici,izbavljene iz ovog pakla,mali uzdah mi je pobegao sa usana,te sam se široko nasmejala bacivši petaka Emily.
YOU ARE READING
MONSTER
FanfictionTHEY DON'T CALL HIM MONSTER FOR NOTHING Nije znala šta je on,nije znala ko je,niti cime ce bavi.Ali upetljala se sa njim.Nije znala da je on taj koji će je uništiti.Jer on je bio cudovište,kakvog se ona oduvek plašila. Justin Bieber-as himself Sofi...