18.

1.2K 42 3
                                    

Po 8 hodinách v letadle jsme konečně doletěli do LA. I když jsem Cameronovi napsala aby mi nevolal, tak když jsem zapla mobil, měla jsem tam asi 30 nepřijatých hovorů a SMS. Nash na tom byl asi tak stejně. A tak jsme zahodili mobily a šli si koupit kafe do Starbucks a potom jsme šli před letiště, kde na nás čekal Hayes a Skylynn (jeho sourozenci). Hayes už mě znal a tak jsem se seznamovala jenom s Willem a Skylynn. Skylynn je taková malá princezna a je strašně super.

Dojeli jsme k nim domů. ,,Ahoj zlato." Zdravila Nashe jeho mamka. ,,Čau." Pozdravil ji zpět. ,,A kde máte Camerona a Tinu?" Ptala se nás. ,,To nestojí za řeč." Řekli jsme na stejno a smutně se na sebe podívali. ,,No tak mi to neříkejte, když nechcete. A pojďte jíst." Řekla nám. ,, Vždyť už jdeme."

,,Bylo to moc dobrý Elisabeth. Děkuji za oběd." Řekla jsem a odnesla talíř. ,,To si mohla nechat na stole Kat. Nemáš vůbec zač. A kde budeš dneska spát?" Řekla a ptala se. ,,Jo to nevím. Nashi?" Zavolala jsem na něj. ,,Jak budete dneska spát?" Ptala se ho Elizabeth. ,, Můžeš spát se mnou v pokoji jestli ti to nebude vadit." Řekl a já se usmála. ,, Dobře."

,,Kat půjdeme do parku?" Přiběhla Skylynn a ptala se. ,,Jo můžeme jít. Zajdeme si na dort do cukrárny. Co ty na to?" Řekla jsem jí. ,,Joo." Řekla nadšeně. ,,Tak se utíkej obléct."

Šla jsem za Nashem do pokoje. Seděl na posteli jako tělo bez duše a koukal do země. ,, Nashi vzchop se." Vždyť to neseš hůř než já." Řekla jsem mu a obejmula jsem ho zezadu. ,,Já vím, ale ty nečekáš s Cameronem dítě jako já s Tinou. A měl jsem si ji brát." Řekl. ,,Já vím. Promiň." Řekla jsem smutně, koukla jsem se provinile na zem a začala brečet. ,,Ne. Katy to jsem nechtěl. Nebreč." Řekl mi a položil si mě na klín. Zadíval se mi hluboce do očí a začal se přibližovat. Byli jsme od sebe rty pár milimetrů. Potom mi docvaklo co to dělám a řekla jsem. ,,Jdu se Sky do parku a do cukrárny. Jdeš s námi?" ,,Jo moc rád." ,,Ale slib mi, že se nebudeme bavit o Cameronovi a Tině. Prosím." Řekla jsem mu svou podmínku.

Vyrazili jsme do cukrárny. Cestou jsme šli parkem, kam jsme chtěli jít taky, ale až po cukrárně. Běhali jsme tam jako malí děti, honili jsme se po parku a pak jsme uz vklidu došli do cukrárny.

,,Tak co si dáte?" Ptala se prodavačka. ,,Já bych si dala Latte a citronový cheesecake. Co si dáte vy?" Objednala jsem si a zeptala se Nashe a Sky. ,,Tak já bych si dal taky Latte a čokoládovou zmrzlinu. A ty Sky?" Objednal si a potom si objednala Sky. ,,Já prosím horkou čokoládu a vanilkovou zmrzlinu." Řekla rostomile. Nash to zaplatil a my si šli sednout. Paní nám to přinesla a my si to vklidu snědli.

Když jsme měli snědeno, tak jsme šli do parku. Tam jsme si asi hodinu hráli se Skylynn a potom jsme se už ve tmě vydali domů. Otevřeli jsme dveře a Sky běžela nahoru do svého pokoje. ,,Nashi, zítra přijede Will, Jeanne s Eloise. Budeme mít takovou rodinou sešlost. A ty jsi taky zvaná." Řekla a koukla na mě. ,, Děkuji moc ráda přijdu." Řekla jsem a Nash jen kývl. ,,Já jdu za Sky. Slíbila jsem ji, že ji přečtu pohádku."  Řekla jsem Elizabeth mi jen mávla a šla do obýváku. ,,Počkám v pokoji. Jo?" Řekl Nash. ,,Jestli chceš klidně jdi spát."

Z pohledu Nashe

,,Ne to je dobrý." Řekl jsem jí a obejmul ji. Potom jsem šel za Hayesem. ,,Hej bro. Jak je." Řekl jsem. ,,Jo dobrý, ale co ty jak to že tu seš s Kat a ne s Tinou?" Ptal se. ,,No prostě snem oslavovali Kat 18 narozeniny a Tina se vyspala s Cameronem. Tak jsem se sebrali a jeli sem za váma." Řekl jsem mu. ,,No tak to zase něco Cameron posral. Bože to je debil. Mít takovou kočku doma tak ji nepodvedu. Tím nechci říct že je Tina hnusná.." řekl. ,,Jo vím jak to myslíš." Řekl jsem. ,,Hele a neměl sis ji náhodou brát a není náhodou těhotná?" Ptal se. ,,No právě a proto si potřebuju pročistit hlavu." Řekl jsem mu a šel k sobě do pokoje.

-----------------------------------------------------------
Je to tu. Zase v LA. Co myslíte, že se stane? Bude nakonec Kat s Cameronem? Nebo bude s Nashem? Co bude s Tinou? Jak to mezi nima vlastně bude? Jo tak na takový otázky si nemůžu odpovědět ani já. Uvidím jak to dopadne.

Ahojky lásky 😘

Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat