Emlék Alexel:
A nagypapiék a város végén élnek.A farm olyan szép.Imádtam nyáron ott lenni,mert egy nagy erdő van a hatsó kert után.
Mikor kicsi voltam,pontosan 5 éves.Egyik nap be mentem az erdőbe virágok szedni anyunak. De sajnos el vesztem a nagy erdőben.
Akkor ismertem meg Alexek.Ő vezettek ki az erdőből,nem tudom miért biztam meg benne.Talán azért mert kedves volt vagy mert féltem hogy örökké ott maradok az erdőbe.És akkor lett ő a legjobb barátom és ő lett az én angyalom.Az után vele jártam be az egész erdők.Nagyon sokat voltam az után egyedül az erdőbe. A második otthonom lett.Alexel mindig ott játsszodtunk.Volt hogy csak ki mentem én az erdőbe hallgatni a természek hangjak.
Emlék Stefanal:
Erdőbe csókolt meg először Stefan,Azt a napok soha nem felejtem el.3 hete voltam vele és nekem soha nem volt pasim előtte.
Emlétszek mindenre:
Hogy a hármadik randink volt az erdőbe mentünk sétálni.Tavasz volt,minden virágba borúlt.Erdőbe a legnagyobb fanál meg álltunk a fahoz piheni.Akkor a fahoz nyomók a kezemet le fogta és meg csókolt.Először meg ilyedtem.Az után el engedek és odéb lépek.
beszéd**
Sajnálom Drágam.Nem tudtam magam vissza fogni,hisz olyan szép szád van.Sajnálom.
Semmi baj Baby.És ne bánd ez igy tökéletes volt.El akarok mondani valamit,de félek hogy ki nevetsz..
Igérem nem fogok nevetni..
Hát..Te vagy az első pasim.És ez volt az első csókom.Örülök hogy tőleg kaptam.
Azta,ezt nem tudtam.Boldog vagyok hogy én csókoltalak meg először és remélem hogy csak én csókolhatlak örökké.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/Befejezett/
Teen FictionEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.