Jimin yatağımda esnedi. Sevgilisi yine borç istiyordu. Her ne kadar bu durum Çan'ını sıksana da onu kırmak istemiyordu. Yoonginin konum attığı yere gitti. Banka oturmuş şekerleme yapan sevgilisine baktı. Üşüyor olabileceği aklına gelince üstündeki montu çıkarttı ve koşarak onun üzerine örttü.
Uykusu hafif olan yoongi, hemen kalktı. Teşekkür edip parayı alınca hızla uzaklaştı. Jimin bankın yanında, ayakta kalakalmıştı. O sırada arkasından kalın bir ses işitti.
- Ne o! Dolandırıcına mı aşık oldun?
Hemen arkasına döndü jimin. Kendisinden uzun olan gence baktı.
- adım Taehyung, kısaca Tae de. Hem sen okulun gözdesi değil misin? Ne bu haller. Dokunsam ağlayacakmışsın gibi duruyorsun.Jimin aniden Tae'ye sarıldı. Kafasını omzuna gömerek ağlamaya başladı. Sarsıla sarsıla ağlayışı yerini iç çekişleri bırakınca ayrıldılar. Tae jimine eşlik etti, birlikte eve gittiler. Sırlarını açtılar, içtiler. Bağıra bağıra şarkı söylediler. Sonunda ikisi de sızmıştı.
Sabah birbirlerine sarılarak uyanan iki genç arkadaş camın arkasından gelen flash sesini duymadılar. Yapılacak şantajdan habersiz kahvaltı ettiler ve okula gittiler. Tae dün gece jimine de anlatmıştı. Jungkooka itiraf edecekti. Okula girer girmez adımlarını hızlandırdı ikili. Sınıfa çantalarını bırakıp alt sınıfların koridoruna girdiler. Jimin tuvalete gitmek için yolları ayırdı. Tae tek başına koridorun sonundaki sınıfa girdi.
Ancak en arka sırada öpüşen yoongi ve junkooku görünce hıçkırıklarına hakim olamadı. Telaşla ayrılan dudakları gördükçe kusma isteği arttı. Koşarak tuvalete gidiyordu. İçeri girer girmez yere çöktü. Ağlıyordu...
Jimin ise kabinden çıkmış elini yıkarken arkadaşını fark etmişti. Daha ne olduğunu soramadan kapı açıldı. Kapıyı kırarcasına açan yoongi, bağırmaya hazırlanırken jimini fark etti. Jimin ise sevgilisinin burada ne yaptığını merak ediyordu. Yoongi durumu toparlamak için hemen jimine sarıldı.- Sevgilim! Teşekkür etmeye gelmiştim. Ne sınıfta ne kantinde nede başka bir yerde yoktun. Hocalarına sordum görmedik dediler. Başına bir şey geldi sandım.
Tae hayretle bakıyordu. Demin aşık olduğu adamla öpüşen kendisi değilmiş gibi arkadaşına sarılan adama nefret dolu bakışlarını attı.
Jimin sevgilisinden ayrılıp taenin yanına çöktü.- sen niye ağladın, jungkook kötü birşey mi söyledi?
- sadece imkansız olacağını söyledi...
Yalan... yine yalan...
Yoongi söylenenleri aklına kazır gibi bakıyordu.Akşama doğru taenin telefonuna mesaj geldi.
Gizli numara:
Görüntü
Eğer ötersen bu resim okulun dergisinde olur.Resimde jimine sarılarak uyuduğu hali vardı. Bunları kimseye anlatmadı. İçine attı. Bir gün patlayacaktı ve ölümlere sebep olurdu patlamalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hata -1- ihanet
RomanceHata serisinin 1. Kitabı ihanet. Yoongi sevgilisi jimini aldatmıştı. Jiminden gizli jungkookla birlikte oluyordu ve bundan hiçte şikayetçi değildi. Jungkook ise kendisine aşık olan Taehyungu kullanıyordu. Tae artık dayanamayacak noktaya geldi. İha...