(Yine o çekilmez Bella sabahı) BELLA=annee düzleştiricim nerde? peki fön makinemmm? EMİLY=saçını ıslat hadii BELLA=havlu! EMİLY=al BELLA=kirlii bu ne anne yenisini getir püf (cam sesi gelir) EMİLY=cam kırıldı! Bella=ow hayır anne o zendaya EMİLY=zendaya bir cam mı? BELLA=ow saçmalamayı kes anne sadece nananaan EMİLY=ne BELLA=nananan işte EMİLY=anlamıyorum düzgün söyler misin? BELLA=camdan girdi EMİLY=neee! pis ergenler! ZENDAYA=selam BELLA=hazırım çıkalım :) TOM=afedersin kızım kalvaltı etin mi? BELLA=baba okulda ederim söz (okula giderlerrr) BELLA=inşallah okulda yakışıklı erkekler buluruz :) ZENDAYA= olsadacadı kızlar kapmıştır BELLA= cece , mele ,lele mi? ZENDAYA=ta kendileri :) geliyorlar umursama CECE=selamm ow üzerindeki çok eskimiş yenisini almalısın BELLA=senin kokuşmuş kilotundan iyidir :) CECE= gıcık (sınıfa giderler) ÖĞRETMEN=çocuklar bugün cebiri gçreceğiz beyaz kağıt çıkarın ZENDAYA=tanrım şu cebiri başımızdan al BELLA=büyü artık matematik büyüü CECE=ben matematikte çok iyiyim mesela güzellik + MELE=moda + LELE=sexy = CECE=ceceee :) (mele ve lele gülerler) BELLA=bence o öyle değil mallık + ZENDAYA=salaklık + BELLA=su aygırı = cecee :)CECE=ne dedin sen bana birdaha desene ZENDAYA=su aygırı dedinapıcaksın? ÖĞRETMEN=sesizlikkkk! (okulçıkışı bella alişverişe zendaya ise eve gider yolda bellaya biri çarpar erkektir ve çok yakışıklıdır bellanın üzerine düşer) AUSTİN=aa pardon sen iyimisin? BELLA=evet AUSTİN=ben austin BELLA=ah bende bella AUSTİN=tanıştığıma memnun oldum bellaa BELLA=bende AUSTİN=görüşürüz BELLA= bay :) (zendayatı yolda kuzeni arar hemde ünlü olan selena gomez arar) Z=alo S=alo kuzen naber? Z=iyi senden S=bendende iyi senden birşey isteyeceğim? Z=evet S=klibimde dans eder misin?? Z=ama tek edemem bellada olucak S= tabikide neyse görüşürüz ( ve akşam olur bella zendayalara yatıya kalır picamalarını giyerler ve yatakta konuşurlar) BELLA=bugün biriyle çarpıştım ZENDAYA=erkek mi? kız mı? BELLA=erkek ZENDAYA=yakışıklı mı? BELLA=fenaa :) ZENDAYA=tanıştırsana BELLA=olur yarın okulda tanıştırırım ZENDAYA =iii geceler BELLA=sanada (sabah olur evde sesler durmaz) ZENDAYA=bella fönü verrr! BELLA=bir dakika al düzleştirici LUDMİLA =al al (hazırlanırlar ve okula giderler bahçede cece mele ve leleyi görürler) CECE=selamm :) ZENDAYA=ne istiyorsunuz? MELE=ölmenizi okuldan gitmenizi LELE=geldikleri ne kadarda belli iğrenç koktu BELLA=haha ne komik (bella zendayaya austini gösterir austin ve zendaya birbirlerine bakakalırlar zendayanın gözleri dolar) BELLA=zeze iyi misin ZENDAYA=aa evet sınıfa çıkalım mı? BELLA=tamam görüşürüz austin :) (sınıfa çıkarlar) ÖĞRETMEN=dün cebiri anladınız mı? BELLA=eveettt ÖĞRETMEN=bella çok anlamış gibisin gelde çöz şunu BELLA=ow anlamadım ÖĞRETMEN=yeni sayfa çıkarın baştan anlatıcam!!! (okuldan çıkarlar zendayanın evine giderler= LUDMİLA= hoşgeldin kızım , hoşgeldin bella BELLA=miriba :) LUDMİLA=yemek yiyin sonra ne yaparsanız yapın :) BLUE=merhaba bella hoşgeldin :) BELLA=hoşbulduk (yemek yerler sonrada odalarına çıkarlar) BELLA=yarı austinle lunaparka gidicez :) ZENDAYA=öylemi ne güzel BELLA=ne oldu anlat durgunsun ZENDAYA=yok bişe hadi gidiceksin karar verelim BELLA=olur ben hemen geliyorum Zendaya=tamam....Acaba austinle eskiden sevgili olduğumu anlayınca napıcak :( BELLA=bak bunu giyicem :) ZENDAYA=çok güzel (yatarlar zendaya o kadar çok düşünür ki ne yapacağını bilemez sabah olur) BELLA=saçımı bugün düzleştircem ZENDAYA=ben düzleştircektimmm! LUDMİLA=tartışmayın hızlııı ZENDAYA=tamam anne (okula giderler) BELLA=ceceler yok bugün iyi başlıcaz ZENDAYA= huhuu :) CECE=siz öyle sanın bu elimdkei ne biliyor musunuz? zendayanın günlüğü :) ZENDAYA=olamaz hayır! BELLA=zezenin herşeyini biliyorum gerek yok :) CECE=austinle eskiden sevgili olduğunuda mı? BELLA=nee! bu doğrumu zendaya? ZENDAYA=açıklayabilirim BELLA=doğrumu? ZENDAYA=evet :( (bella ağlayarak sahile gider zendayada onu bulmaya çalışır) ZENDAYA=nerdeisn neden cevap vermiyorsun of offf (ve en sonunda bulur bellanın yanına oturur) ZENDAYA=arkadaşlık en güzel şeydir kardeşten ötedir sahta olanda vardır güvenilir olanda BELLA=biz hangisiyiz sahte olan mı? ZENDAYA=hayır bella ben austini unuttum onu sevmiyorum beni bırakma eğer gidersen üşürüm korkarım (bella ayağa kalkar) ZENDAYA=gitmee (bella arkasını döner ve sarılır zendayaya= BELLA=ben seni bırakmam ben korkutmam kardeşim :) (gülerler) BİTTİ TEŞEKÜLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluk
Teen FictionSEN BİR ARKADAŞININ ARKASINDAN İŞ ÇEVİRDİN Mİ? BU HİKAYEYİ OKU BEYNİNDEN SİLİNMİCEK AKLINDA KALACAK BELLA ZENDAYA MACERASINA SENDE KATIL HADİİİ :)