Bölüm 1 | Başlangıç

191 9 3
                                    

Bütün bu olaylar başlamadan önce, bir gün Simon sokakta yürürken yerde yatan bir adam görür.Ona yardım etmek için yanına gider o anda hızla yaklaşan bir araba ona çarpar.Bu olaydan sonra Simon hayatının geri kalanını bir tekerlekli sandalyeye muhtaç olarak geçirmek zorunda kalır.Geçirdiği psikolojik travma sonucu Simon tamamen değişmiştir kindar ve içine kapanık biri olmuştur.

Kaza sonrasında Psikolog Dr Purnell Simon’a yardımcı olmak için farklı bir tedavi yöntemi denemeye karar verir.Ondan içinde bulunduğu durumu anlatan bir kitap yazmasını ister.Simon bunu yapar, kitabı yazar.Yaşadıklarını bütün halleriyle tasvir etmeye başlar ve bütün herşey bu anda başlar.

Simon trafik kazası geçirdikten sonra Dr. purnell' ı bulanık bulanık ona yardım ettiğini görür. Uyandığında nerde olduğunu bilemez dar bir sokak içinde bulur kendini saat gece 3 buçukta.Sırt çantasındaki eşyalar 1 cep telefonu ve 1 bıçak' tır. O sırada annesinden mesaj gelir ''oglum nerdesin eve dön artik '' Simon o mesajı gördükten sonra tek amacı eve dönmek olur fakat şuanlık.

Simon bir elinde cep telefonu bir elinde ise bıçak ile bilmediği dar sokaklardan yolunu bulmaya çalışır.Cep telefonundaki ışık ve cep telefonuna gelen mesajlar onun tek umudu. Her attığı adım onu daha da gererek kasvetine boğuyor.

Karşısına 2 tane kapı çıkar. Simon sol tarafındaki  kapıdan geçmeyi tercih eder fakat kapı açılmaz o sırada da telefonuna mesaj gelir  ''sağ tarafa gel''  Simon bu mesajı görünce ne kadar korksada başka birşey yapamayacağından dolayı sağ taraftaki kapıdan yoluna devam eder.

Kapıdan içeri girer  girmez tuhaf sesler duyar 1 saat olduğu yerde uyuya kalır. Uykudan kalktığında yoluna devam eder karşısına elinde çekiç olan evsiz birine benzeyen bir adam belirir. Adam simon'a  bütün herşeyi biliyorum der simon dayanamaz sinir krizi geçirir ve adamı oracıkta bıçaklar.

Simon kana bulanmış bıçağına bakar ve kollarına çizikler atmaya başlar .

Dr. Purnell simon a yaşadıklarını yazmasını söylemeden önce simon hayatı nın daha normal olduğunu düşünür.

Simon polisi aramak ister fakat sinyal yoktur. Bilmediği yollarda ilerlemeye devam eder Lumber adında bir mahalle bulur ve devam eder.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korku ÇığlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin