Chciałabym wam bardzo podziękować za 1K wyświetleń. Miłego czytania 😘
Nadia pov
Zaczęłam się budzić w sobotnie popołudnie z dużym bólem głowy,no ale co się dziwić,skoro poszłam spać dzisiaj rano,no bo musiałam posprzątać cały bałagan. Zaczęłam się uśmiechać kiedy przypomniałam sobie o tym że Julka i Misha jest parą. A ja jeszcze będę musiała poszukać swojego księcia z bajki. Ale jak na razie te poszukiwania są bardzo nieudane. Wstałam z lóżka i poszłam do kuchni aby napić,się wody. Chwyciłam pełną butelkę z wodą i wróciłam z nią do pokoju,po drodze piłam ją już ponieważ miałam strasznie sucho w gardle. Po powrocie do pokoju usiadłam na łóżku i z nudów zaczęłam przeglądać swój telefon. Zorientowałam się że jestem w pidżamie, więc poszłam do łazienki i ubrałam się w wygodniejsze ciuchy umalowałam się delikatnie,ponieważ byłam zbyt zmęczona aby robić sobie perfekcyjny i mocny makijaż. Włosy tylko rozczesałam. Wróciłam do pokoju i rzuciłam się na lóżko. Dopiero wtedy sprawdziłam zegar który wskazywał godzinę 15.50. Byłam zdziwiona że jest już popołudnie. Zaczęłam z nudów słuchać muzyki i nucić jej słowa cicho pod nosem. Zbyt długo nie posłuchałam muzyki bo bolała mnie głowa, mogłam wczoraj tyle nie wypić. I w tym momencie wpadłam na pomysł żeby powspominać wczorajszą imprezę. No muszę sobie sama przyznać że jak to jest moja pierwsza impreza to wyszło mi znakomicie. Tak samo mówiła mi Dara Irina. Wszystkim się podobało,z czego się cieszyłam. Chciało mi się śmiać kiedy przypomniały mi się słowa Kristiania kiedy powiedział mi że ślicznie wyglądam, dziwię się że on to mi powiedział bo moim zdaniem większość dziewczyn była ode mnie ładniej ubranych i znowu miał te radosne iskierki w oczach. Niby to nic takiego,ale jak kończyłam gimnazjum i wtedy bardzo chciałam mieć chłopaka to czytałam w Internecie różne porady co zrobić żeby się chłopakowi podobać ale w bardzo dużych ilościach czytałam jakie są oznaki tego że się podoba chłopakowi. I tam właśnie pisało że jak chłopak ma iskierki w oczach na widok dziewczyny to znaczy że dziewczyna mu się podoba. I teraz zaczęłam myśleć czy rzeczywiście mogę się podobać Kristianowi. Ale w końcu doszłam do wniosku że to jest nieprawda bo w końcu przyjaźnimy się niecały tydzień, wcześniej przez bardzo długi czas się nie lubiliśmy. Więc to jest niemożliwe żebym ja mu się podobała. Mógł po prostu,się z czegoś bardzo cieszyć i dlatego miał to w oczach. Ale to jeszcze mogłabym wytłumaczyć ale później siedział i przytulał mnie przez około pól godziny i to dodatkowo tak mocno mnie trzymał jakby ktoś miałby mu mnie ukraść, ale w końcu mógł sporo wypić. Nawet bałam się dopuścić do głowy tej myśli że ja mogę mu się podobać,a co gorsze to to że on się we mnie może zakochać,tego bym nie chciała . Leżałam i myślałam nad tym wszystkim aż nie dostałam sms.
Misha Maksimov: Chciałbym ci bardzo podziękować ,dzięki tobie i twojej imprezie jestem teraz z Julką parą.Moje największe marzenie się spełniło.😃😎
Me:Spoko czego się nie robi dla przyjaciół. Jakbyś miał jeszcze jakiś problem do tylko pisz lub dzwoń a ja spróbuję ci pomóc 😎 😊 😊 😎 😊 😎 😎 😉.
Misha Maksimov:A wszyscy mi mówią że to ja używam za dużo emotikonek. A to ty używasz ich więcej ode mnie.😎 😉 😉 .
Me:hihihi,rozśmieszasz mnie. Dobra Romeo biegnij do swojej Julii.😎.
Misha Maksimov:Spoko już do niej na skrzydłach lecę.😊 pa
Me:Pa😉.
Znając Mishe to naprawdę poleci do Julki, nie widzieli się raptem kilka godzin a on już za nią tak tęskni. Jednak to racja że wszystko się zmieniło to tym gdy wyjechała ta blond i,która tylko udawała moją przyjaciółkę. Teraz mam więcej przyjaciół to jak ona była to tak jakby mówiła mi z kim mam się przyjaźnić i kogo lubić a kogo nie lubić. Nie odzywała się do mnie przez ponad tydzień,i tym lepiej bo nie chciałam widzieć jej zakłamanej twarzy,bo gdyby do mnie zadzwoniła mogłabym powiedzieć jej kilka niemiłych słów co o niej myślę. Z perspektywy czasu jak patrzę na jej zachowanie to rzeczywiście czasami zachowywała się tak że było widać że przyjaźni się że mną specjalnie ale ja wtedy tego nie dostrzegałam. Byłam bardzo głupia i nie dostrzegałam tego, na szczęście Kristian mi odsłonił oczy za co będę jego dłużniczką do końca życia. Zaczęło mi strasznie burczeć w bruchu a że dochodziła godzina dziewiętnasta zeszłam na dół ale moja głowa była pusta od pomysłów co mogę sobie zrobić do zjedzenia więc postawiłam na kanapki z serem żółtym. Zjadłam ich z 5,a potem zrobiłam sobie ciepłej herbaty. Wróciłam z parującym kubkiem do pokoju i odpaliłam sobie na laptopie,film zaczęłam oglądać a w miedzy czasie piłam herbatę. Kiedy skończyłam wyniosłam kubek po herbacie do zmywarki, a później wróciłam do pokoju i poszłam do łazienki aby uszykować się do spania. Wzięłam dlugi i gorący prysznic aby się odprężyć i zrelaksować. Opuściłam łazienkę po około godzenie. Położyłam się i włączyłam słuchawki do telefonu aby słuchać muzyki zasypiając. Zasnęłam bardzo szybko.
CZYTASZ
Kristian Kostov- Czy na pewno bad boy?
Hayran KurguKristian Kostov w swojej szkole należy do elity. Jest bardzo chamski i wszystkimi szydzi a zwłaszcza osobami które są ciche i spokojne. * w tej ksiazce Kristian nie jest sławny Z góry chcialabym przeprosic wszystkich za błedy które moga pojawiac się...