Alig hittem a szememnek,hogy ott áll előttem annyi év után. Szemem könnybelábadt,majd megöleltem,amilyen szorosan tudtam.
-Anya!-zokogtam a vállába.
-Szia kicsim! Lisa mondta,hogy te kaptad meg a feladatot.-mondta,majd eltolt magától és szembefordítva magával nézett szemembe.-Ugye nem a partnereddel hallottalak beszélgetni az imént.-huncutul mosolygott,mire elvörösödtem.
-Ez nem az aminek tűnik.-kezdtem magyarázkodni.
-Bemutatnál a fiatalembernek?-vonta fel szemöldökét,mire elmosolyodtam és beengedtem,majd becsuktam az ajtót.
-Yeobo,ugye a szobaszerviz volt?-jött ki a fürdőből,aztán mikor meglátta anyámat,megdermedt.-Jónapot!-köszönt,majd kérdő tekintettel pillantott felém.
-Ő itt az anyám.-mutattam be Kooknak.-Anya,ő itt Jungkook,a partnerem.
-Örülök,hogy megismerhetlek,Jungkook!-fogott kezett Kookkal.-Szólíts Verának,vagy Nikának,ahogy tetszik.-mutatkozott be név szerint anyu.
-Rendben,Vera.-mondta Kook. Úristen,mi ez a családi filling?
-Van kedvetek eljönni kebabot enni? Van innen nem messze egy étterem.-vetette fel az ötletet. Jaj de hiányzott már a jó öreg kebab. Emlékszem,mindig inkább pizzát kértem,mert nem akartam kebabot enni,de volt mikor ettem abból,amit anyu evett. Hihi.
-Jól hangzik.-karolt át Jungkook,mire egy gyors mozdulattal leemeltem a kezét a vállamról. Nem akarom,hogy megtudja valamilyen csoda folytán az igazgató,hogy van köztünk valami,különben annyi az akciónak. Ha nem sejtettétek volna,Lilit azért nem akarták Jungkook mellé választani,mert hivatalosan is jártak és elvileg még mindig. Én meg nem ápoltam vele olyan különleges kapcsolatot,így nem is gyaníthatták,hogy beleestünk egymásba,ha hihetek Kook szavainak.
-Menjünk,éhen halok!-jelentettem ki. Fogtam a pénztárcám és a telefonom,beraktam a kistáskámba,majd el is indultunk.~Étteremben~
Leültünk egy négyes asztalhoz,Kook mellém,anyu meg szemben velem. Jungkook és anya kebabot rendeltek,én maradtam a szalámis pizzánál.
-Semmit nem változtál.-mosolygott anyu.
-A hajam szine viszont igen-mutattam fel pár hajszálam.
-Ja akartam kérdezni,hogy ki csinálta.
-Lisa volt.-mondtam.
Anyuval,mikor tudtunk akkor videochateltünk,de nagyon sokat dolgozik,én meg szinte alig netezek,mindig a kis bandával lógtam. Ha tudtunk beszélni,akkor is szombati vagy vasárnapi napon volt. Nyáron meg gyakorlatozni szoktunk. Azt nem mondom,hogy azért nem értem rá,mert sokat tanultam,mivel az hazugság lenne. De mikor tudtunk beszélni,akkor mindig ott volt Lisa is,aki nagyon belopta magát anyu szívébe. Mintha két lánya lenne,komolyan.
-Tündéri az a lány.-jegyezte meg.
-én angyalinak mondanám.-csatlakozott Jungkook is a beszélgetésbe.
-Na és mesélj Jungkook,milyen lény vagy?-fordult anyu Kookhoz. Jungkook csak megvillogtatta hegyes vámpírfogait,majd vissza is csukta száját.
-Értem.-nem volt nagyon meglepődve,hiszen ő is ugyanoda járt,ahova én most. Közben megérkeztek a rendelések,és neki is álltam elfogyasztani a pizzámat.
-Mellesleg együtt vagytok?-bökte ki anya. Ahjjj miért kell ilyet kérdezni rögtön,kertelés nélkül?
-Anyaa!!-szóltam rá.
-Maggie-nek van már pasija.-vetette oda Jungkook. Na de jó,most ezt is magyarázhatom meg.
-Ó tényleg?-nézett rám.-Akkor nem helyes mással csókolózni,amikor a párod vár vissza majd a suliba,ugye?-rosszalló pillantásokkal illetett. Nem hittem,hogy ez az "anya-lánya plusz egy Jungkook" találkozás ilyen irányba fordul.
-Anyaa!-kiáltottam rá.-1.Taehyunggal nem vagyunk együtt,csak bejövök neki. 2.Jungkooknak barátnője van 3.Nem illik hallgatózni.-fontam keresztbe karjaimat. Éreztem,ahogy Kook a combomra helyezi kezét,úgy,mint a repülőn,mire nem túl feltűnően felemeltem lábamat,aminek következtében beverte a kezét az asztalba,amit fájlalva húzott vissza. Anya hála az égnek ebből nem látott semmit,ugyanis éppen a pincértől kért italt. Miután kért 2 kólát és egy fantát,újra ránk szegezte szemeit,pontosabban Kookra.
-Na és ki az a lány?-most Jungkookon volt a sor hogy válaszoljon.
-Lily-válaszolta szűkszavúan.
-Szóval Lily..-gondolkodott. Párszor meséltem már neki,köztük azt,amikor megtéptem az öltözőben,mert elvette a nyakláncomat,amit még Lisa csinált nekem. Ez egy fekete fél szív amiben van egy kis fehér pont. Másik fele Lisánál van,az meg fehér színű,fekete ponttal. Asszem JingJang-ot jelent.-Nem ő az a lotyó,akiről annyit mesélsz?-fordult hozzám.
-De..~Hotelben~
Miután elköszöntünk anyutól,felmentünk a lakosztályunkba és fáradtan dőltem le az ágyba.
-Szimpi az anyud.-mondta Kook,majd ledőlt mellém.
-Tudom.-mondtam,mire egy kezet éreztem az arcomon. Jungkook kisimított egy tincset az arcomból,közben engem nêzett. Szemeivel hol a számat,hol pedig a szememet nézte. Mielőtt bármit is tehetett volna,felültem az àgyon.
-Jungkook.. Ezt nem csinálhatjuk tovább.-mondtam neki,mire furán bámult.
-De hisz... Szerelmet vallottam neked,és te azt mondtad,hogy szeretsz!-értetlenkedett.
-A szabályzat előírja,hogy az akciót nem befolyásolhatja magánügyi probléma és nem léphet testi kapcsolatba a két bennfettes.-idéztem a törvénykönyvet.
-Mióta érdekelnek téged a szabályok?-nézett rám,félmosolyjal az arcán.
-Amióta nem az iskola falai közt vagyunk.
-Nézd,Mag. Engem nem érdekelnek a törvények,úgyis tudjuk teljesíteni a feladatot,hogy közben együtt vagyunk.-ujjait enyêimre kulcsolta,álam felemelte,majd úgy nêzett szemeimbe. -Engem csak te érdekelsz.-mondta,majd megcsókolt. Miközben beletúrva fekete hajába,csókolóztunk,elkezdett rezegni a csuklómon valami,ami egyet jelenthet. Elszakadtam tőle,majd megnêztem a zavaró tényezőt kezemen.
-Tarnay hív.-mondtam,majd rá is nyomtam a hívás fogadására.
-Jó estét,igazgató úr.-köszöntünk a karórába.
-Sziasztok!-köszönt vissza.-Na milyen Hollandia? Gondolom Maggie,neked nem újdonság.
-Olyan,amilyen volt.-válaszoltam.
-Na ennek örülök. Most meg is kapjátok a feladatot.-evvel bele is kezdett.-Van nem messze egy gimnázium,ahonnan jeleket észlelünk minden éjjel. Derítsétek ki,akár ma is elkezdhetitek. Tarnay kijelentkezik.-meg se várta a reakciónkat,kinyomta,majd újra megjelent az idő a karórán. 22:12
Huha gyorsan megy az idő,ha az ember jól mulat,ugye?
-Vedd fel a köpenyt,mennünk kell!-parancsoltam Jungkooknak,aki azonnal keresni is kezdte a bőröndjében a ruhát. Én is gyorsan magamra kaptam,majd meg is néztem a tükörben,hogy áll. Nem is rossz. Jungkooknak mégjobban áll,főleg vámpír létére.
Gyorsan bezártuk magunk után az ajtót,majd indultunk is az adott helyre.Mikor kiértünk a sötét,kivilágított utcára,elkezdtem birizgàlni a karórát. Valahogy be lehet állítani,hogy lássuk a jeleket,de nem akart sikerülni.
-Várj,segítek!-nyúlt csuklómért,majd egy gombot megnyomva behozta a radart.
-Köszi.-mondtam neki.
A jelet követve tényleg egy gimnàziumhoz értünk. Kapu zárva volt,így hàt kénytelen voltam hasznàlni az erőmet,amely segítségével kitárult előttünk a kapu.
Akkor még nem tudtuk,mi vàr ott benn ránk.Sziasztok! Megi is hoztam az új részt,ahogy ígértem❤
Próbáltam izgire és ugyanakkor hosszúra is tervezni ezt a részt,tekintve,hogy régóta nem volt rész,amit nagyon sajnálok,csak egyszerűen nem jutottam el odáig,hogy folytassam.
Ha tetszett ez a rész,csillagozz❤
VOUS LISEZ
Sötétfény suli[Befejezett]
FanfictionMaggie Scott élete teljesen felfordul,mikor új természetfelettiek érkeznek Sötétfény suliba. Legjobb barátnőjével,Lisával elválaszthatatlanok,mégis elszakadnak egy kis időre egymástól valami miatt... Maggie életébe egy fiú lép be,aki első látásra me...