yalanların içine düşmeye başladığımızdan beri gerçeklere inanmak güçleşti.
gerçekler yalanların altında can çekişmekte şimdi...
-SU-
bandırmayı harbiden özlemeye başladım doğrusunu söylemek gerekirse birşekilde ordan kurtulacağımı biliyordum ama bu şekilde olmasına dilemezdim...sardunyaların dolandığı ipin ucu elimdeyken anlımdan akan teri diğer elimle karşıladım kavurucu bir sıcak vardı pazar günlerini sevmeme rağmen burda farklı geçiyordu ha?? en son nerde kalmıştık diyiceksiniz ateşin beni götümün üstüne düşürmesinde öküzlükte çığır açmış ve beni betona göt üstü fırlatmıştı evet çok yakışıklı göz bebeklerinde bir dünya yaşıyorum onada evet ne ara bukadar sardım ona yada alışmışlıkmı bu bilmiyorum ama bu onu öküz olmaktan kurtarmıyor alt tarafı ıslattım değilmi? ölmedi ya yahu!!! egoist izbandut ne olacak...herneyse gelelim asıl meseleye beni evinden kovmanın bir yolunu bulmuşken kaçırırmı o hayvan hiç bildiğin attı beni yere kalçamdan yukarı bir sızı girdi tabi bendede ne şans varmış şu meşhur sefer dede gelmezmi işte onun sayesinde hala bu evde bu bahçedeyim ama ateş beni görmek istemediğini belli ederek yemeğini odasında yiyor bu kadar istenmemeye normalde gitmiştim ama burda gidicek bi nurişimde yok benim biricik süt annem burnumda tütüyor...
NEHİR-hülyalara dalmışsın yine.... titrek vücüttan çıkan narin sese baktım 4 gündür bu evdeydim ve nehirin bahsettiği handeyide hiç görmemiştim bu durumdan oldukça memnun olan nehir evde rahat hareket ediyordu.
SU-dalarım tabi okul işini düşünüyorum bu seneyi kaçırdım büyük ihtimal seneye kadar beklerim ama dersane işini bir yol bulmalıyım birde iş tabi....diyip yüzümü buruşturdum üstümde nehirin verdiği pembe mini elbise vardı gözüm ona takılınca iyice yüzümü buruşturdum bu ne şimdi pembe bide yokmuydu bi kot bi lakos...
NEHİR-valla ateşle konuş canımın içi o sana uygun bir dersane ve iş bulur....sözüne devam edecekti fakat benim gerilmiş yüz hatlarımı farketmiş olucakki bitirdi cümlesini birde o uyuzdan yardımmı dilenicektim önce beni evine ve hayatına esir etti sonra kovdu şimdide zorla kaldığım yetmezmiş gibi tövbeeee...
NEHİR-tamam tamam önce bi sakin ol madem bu evde kalmak zoruna gidiyor git yurda yerleş ve dersane içinde dönüşümlü iş bul tabi buraya yabancısın hiç olmassa sefer deden yardım iste hem demedimi sana ne olursa gel diye...
aslında hiç fena fikir değildi beni bu eve bağlıyan ne vardiki en nihayetinde yetimdim değilmi ??? kendi kendime söyleyince içim okadar acımıyor artık alışıyordum sanırım unutmakmı asla ama bu alışkanlık olmuştu bende peki o izbandut kal demezmiydi bana belki hala tehditimdir olamazmı yok yok iç ses sen fena azmışssın hani hem kurtulmak istiyip hemde adama yapışacaksın sus sen sana uyunca hep bir bok geliyo başımıza....kendi dertlerimi bir kenara bırakıp nehire günlerdir sormak istediğim şeyi sormaya karar verdim.
SU-enes?? gerilmişti tüylerin dikleştiğine eminim elleri zangır zangır titriyor ve yüzü bildiğin buz kesmiş ten rengi olan tişörtünü çekiştirip verendanın başına geçdi demliği tepsiye koyup yüzünü avuçlarının arasına aldı harbi korkmuştu ismi bile yetiyordu nefesinin kesilmesine...
NEHİR-onu hem sevip hemde sevmemek çok zor nasıl diyiceksen sucan..........ay bu takma isim çok hoşuma gitmişti bende ayağının ucuna sindim ve elini tuttum devam etti
onu çok seviyorum herşeyimi belkide ailemi bile unutmayı göze alarak kaçtım ona küçüktüm hemde ona güvendim kim olduğunu biliyordum eskişehirde bile namı duyulmuştu cahillikde istersen ama bence aşk bu sevdim işte korkuyorum su hemde çok ona bir daha güvenebilirmiyim bilmiyorum ama ondan vazgeçemem bildiğim tek şey bu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
RomanceYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????