Neden Demi Lovato diyenler için.

185 8 7
                                    

Demi'nin annesi ve babası 2 yaşındayken ayrıldı. Unbroken albümündeki '' For The Love Of a Daughter'' şarkısını babası için besteledi.  Birgün ana okulunda sahneye çıktı ve düştü. O kadar tepki almasına rağmen asla pes etmedi. Okulda herkes demiden nefret ediyordu.Okuldaki öğrenciler imza topluyup onu okuldan attırmaya çalışıyordu.Dolaba kilitlediler ama yine güçlü kalmayı başardı.11 yaşında iken bileklerini kesmeye basladı. Birgün Disney Channel'den gelen istek ile tepki veren herkesi susturmayı başarabildi. Oynadığı filimde Jao Jonas ile ilişkisi başlamıştı. Jao Jonas ile evlilik planları yaparken Twilight filmden Ashley Greene ile demiyi aldattı. Hem piskolojik sorunları hemde bu sorunları yüzünden rehabilitasyon merkezinde tedavi gördü.Aylarca yanlız kaldı hayranlarından gelen ''Güçlü Kal'' mesajları ile güçlü kaldı.Bayramları her gününü yanlız geçirdi kullandıgı ilaçlar yüzünden 13 kilo aldı.Etrafından aldığı tepkilere karşı : Benim sorunlarım bana yetiyor dedi. Rehabilitasyon merkezinden çıktıktan sonra artık o bir Disney Channel degildi.Kendi tarzını yaratmış bir kadındı.,Hayranları sayesinde ayakları üstüne basabiliyordu.Hayranları için yeni albüm çıkardı sadece onlar için. Rehabilitayondan çıktıktan daha sonra bileklerine '' Stay Strong '' (Güçlü Kal) dövmesini yaptırdı.Joe Janos Cehabilitasyon çıktığını ogrenince ondan ozur diledi . Demide arkadaş kalmayı kabul etti. BU KADAR ACI SAYESİNDE KİM YAPABİLİR Dİ? . Babasının acısını hatırlamamak için konserlerde For the love of a daughter şarkısını söylemiyordu .Hem kendisini hemde hayranlarını üzmek itemiyordu . Bazı insanların paraları olmadıgı için konsere gidemeyecegini ogrendi . ve onlara kendi parası ile bilet aldı . Bir röpartastaki soru ise; Bileklerindeki dövmeleri yaptırırken canın acımadı mı? Demi : Benim çektigim acıların yanında bu bir hiçti dedi.Hayranları için herşeyi göze alabildigi için seviyorum onu ♥ Sizde anti iseniz ön yargılı davranmayın. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neden Demi Lovato diyenler için.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin