Šel se oblíct a já seděla na posteli jako obvykle a sledovala ho. Koukal do skříně a vybíral oblečení. Tak jsem se zvedla a šla za ním ke skříni. Navrhla jsem mu, aby si vzal černé džíny, bílý tričko a na to červenou kostkovanou košili, tak si to oblékl a šel se nasnídat. Po snídani jsme šli na pláž. Do kabelky jsem dala moje, Nashovi a Sky plavky a ručníky.
Přišli jsme na pláž, položili tašku na zem a my se Sky jsme se šli převléct do plavek. Potom jsme se vrátili a Nash už na nás čekal. Když nás uviděl stoupl si a šel pomalu k nám. Sky si vzal na ramena a mě chytl za ruku, společně jsme šli k vodě a potom mě Nash pustil a jako malé dítě běžel se Sky do vody. Já se jenom zasmála a běžela za nimi.
Jakmile jsem k nim doběhla skočila jsem Nashovi na záda a jak se lekl, tak sebou praštil do vody. Vynořila jsem se a Sky se smála, chytla jsem ji za pas, zvedla jsem jí a hodila o vody. Pak se vynořil Nash a pod vodou mě chytl za zadek. Protivila jsem očima a otočila se na něj. ,,Nashi teď ne. Je tu Sky. Nezapomeň, že tu nejsme sami." Řekla jsem mu a políbila jsem ho. Ve vodě jsme byli asi ještě hodinku a na pláži potom asi do dvou odpoledne.
Cestou domů jsme se stavili ve Starbucks a v cukrárně. My s Nashem jsme si dali kafe a Sky si dala horkou čokoládu. Domů jsme tedy přišli asi ve tři hodiny. ,,Nashi, Kat, Sky za hodinu přijede Will s rodinou a babička. Připravte se a oblékněte se nějak slavnostněji. A Sky za tebou potom přijdu a pomůžu ti, vůbec nestíhám." Řekla Elizabeth. ,,Jestli je potřeba já Skylynn pomůžu." Řekla jsem. ,,To bys byla hodná. Děkuju." Odpověděla a odešla do kuchyně.
Oblékla jsem si černé šaty, které zdobil úzký bílí pásek se zlatou sponou, černé matné lodičky a rychle jsem se nalíčila. Nash si oblékl černé kalhoty a košili. Potom jsme i s Nashem šli za Sky a pomohli ji. Ta si vzala béžové šátečky s růžovým páskem a růžové baleríny. Šli jsme se dolů ukázat Elizabeth a ta nam to pochválila. Asi po hodině zazvonil zvonek a Sky běžela otevřít.
,,Ahoj Wille!" Vyjekla Skylynn radostí. ,,Ahoj." Řekl Nash a koukal na dokonalou rodinku co stala ve dveřích, teda mne to tak připadalo. ,,Kat pojď sem." Mrkl na mě Nash. ,,Tak to je Katy. Katy to je Will můj bratr a jeho manželka a dcera." ,,Ahoj." Pozdravila jsem. Je a podala jim ruku. ,,Já jsem Jeanne, ale říkej mi Jane." Pozdravila mě Willova manželka. ,,Ahoj jsem Will." Řekl mi a pozdravil mě. Potom projela ješte Nashe babička a pak jsme šli večeřet.
Celý večer jsem si povídala s Jane. Výborně si spolu rozumíme. Potom jsem ji šla pomoct uspat Eloise, které říkám El (je to asi divný, ale nevím jak jinak krátce jí říkat). El jsme uspali a asi do deseti jsme si povídali v pokoji. Pak jsme šli dolů za rodinou a tam jsme byli ještě asi do jedné do rána.
Šli jsme do našeho pokoje. Lehli jsme si do postele, aniž bychom tušili, co se dále odehraje. Nash se ke mně pomalu nahnul a políbil mě. Já se nebránila, bylo mi jedno jestli s ním budu šukat jednou nebo dvakrát. Polibek se změnil v zuřivé líbání. Lehl si nade mě a pomalu mi sundal šaty. Jelikož to bylo nefér, sundala jsem mu také oblečení. Postupně jsme se svlékli ze spodního prádla a byli jsme nazí. Od mých úst se posunul k prsům. Tam se chvíli zastavil a dráždivě mi je líbal. Bez nějakého tušení jsem rukou sáhla pod postel a vyndala nějaká pouta. Zřejmě tam zůstala po nějaké halloween párty. Nandala jsem je Nashovi a připla ho k rámu posteli. Přesunula jsem se na jeho dick. Vzala jsem si ho do ruky a manipulovala s ním s pohyby nahoru a dolů. Udělal se a já jeho bílou takutinu olízala. Vzdychal. Nasedla jsem na jeho penis a úplně dosedla. To byla teprvě slast. Odemkla jsem ho a jen tak si zase lehli do postele a usnuli.
-----------------------------------------------------------
Další kapitola. Jelikož mi vždycky kamarádky řeknou, že neumím psát úchylné scénky, tak jsem jim to dala napsat. Poděkování patří jedné z nich AssForMenT, která mě vždy podpoří a pomůže mi úchylárnu napsat.Ahojky lásky 😘
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...