1. Bölüm

54 13 0
                                    

Heyecanla yatağından  fırladı  Sudenaz. Ne de olsa ablasının doğum  günüydü bugün. Bir an önce hazırlıklara  başlamalıydı. Daha hediyesini bile paketlememişti. Akşama kadar  yapacaklarını  düşündükçe  hareketleri hızlanıyordu. Daha hızlı  hareket  etmeliydi. Çünkü  ablasının  dönmesine  saatler kalmıştı. Bu arada ablası okul gezisi için Nevşehir'e gitmişti. Bugün  dönecekti  o yüzden akşama kadar  herşey  hazır  olmalıydı.
Minik adımlarıyla koca merdivenleri patır patır  indi ve anne babasının  odasına  daldı.
-Annee! Babaa! Uyanın artık!
Sudenaz' ın  sesine ilk uyanan babası  Akif  Bey oldu.
-Gel buraya seni minik yaramaz!
Kucağına  aldığı  kızını gıdıklamaya  başladı. Sudenaz' ın  kahkahaları Mine hanımı  da uyandırdı. Mine hanım kocası  ve kızına  bakarak;
-Sabah sabah bu  ne  enerji? İnsanın  içi  açılıyor  sizi görünce.
-Ee hanım  bugün  büyük  prensesin doğum  günü  olsun o kadar.
-Baba! Ablamın  pastası  pembe olacak değil  mi?
-Evet kızım.
-Uykunuz açıldığına  göre  ben kahvaltıyı  hazırlayayım.
Koştur  koştur  lavaboya giden  Sudenaz elini yüzünü  yıkadı . Ardından saçlarını  taramaya koyuldu.
Birkaç  dakika sonra kahvalti hazır oldu. Akif beyde sofraya gelmişti ama Sudenaz ortalıkta yoktu. Evin  içinde  oradan oraya gidip gelen  Sudenaz ablasına  aldığı  hediye için  ayıcıklı hediye paketini arıyordu.  En sonunda  odasındaki  dolabı gözüne  kestirdi. Koridordan getirdiği  tabureye çıktı  ve dolabı  karıştırmaya  koyuldu. Sonra bir anda  sevinç  çığlıkları  yükseldi. Sabahtan beri aradığı  o paketi bulmuştu.  Onun ısrarla bu paketi aramasının  sebebi ablasına  almış  olduğu  ayıcıklı  günlüktü.  Ablasının bunu beğeneceğinden emindi. Çünkü  Duru on sekiz yaşına  girecek olmasına  rağmen  içinde  hala cıvıl cıvıl  bir çocuk  vardı. 
Derken  Mine hanım;
-Sudenaz kızım  haydi ! Kahvaltı  hazır  seni bekliyoruz, diye seslendi.
Geliyorum  anne diye bağırırken  minik adımlarla mutfağa  giren  Sudenaz'ın üzerinde  ablasının ona aldığı  elbise vardı. Ablasına , bu elbiseyi  hayatının  en özel  gününe kadar  giymeyeceğine söz  vermişti.
Duru çok  sevinecekti.

Bu Masalın Prensesi Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin