Rebecca:
Potom co jsem to vyslovila jsem si nervózně promnula ruce.
,,A jakou?" Pozvedl obočí a usmál se na mě.
,,Eh no,to se trochu špatně říká." Podívala jsem se na svoje ruce a zpátky na něj.
Zase začal přemýšlet,a po chvíli na mě přesunul pohled s povzbudivým úsměvem na tváři.,,Víš, že mi můžeš říct cokoliv." Chytil moje spojené ruce a podíval se mi do očí.
,, J-já jsem tě-těhotná." Zabodla jsem nejistě pohled do jeho očí.
,,To myslíš vážně?" Vyjekl na mě až jsem se lekla.
,,Ano. Jak bych o tomhle mohla vtípkovat." Okamžitě se mu na tváři usadil ten největší úsměv vůbec.
,, Bože, já budu táta." Nadšeně vyskočil ze židle a obejmul mě. Objímal mě pevně a zároveň jemně,jako bych byla nějaká křehká panenka.
,, Myslím, že teď bych měl něco říct já." Řekl si spíš pro sebe a kleknul si přede mě na koleno. Okamžitě jsem zalapala po dechu, když mi došlo co se teď asi stane a do očí se mi nahrnuly slzy. Rukama jsem si zakryla pusu abych utišila svoje přicházející vzlyky.
,,Becco,hned na první pohled jsem se do tebe zamiloval. Tvoje krásné blonďaté vlasy, nádherně oříškové oči, překrásný úsměv a když jsem tě poznal zamiloval jsem si i tvou povahu,tebe celou.-" Na chvíli se odmlčel a mě tekly první slzy po tvářích. ,, Nikdo není dokonalý,ale my dva jsme pro sebe dokonalí. Tak moc tě miluju, musím tě mít pořád na očích a dohlížet na to že ty a teď i to malé jste v pořádku. Obětoval bych pro vás život. A tak se ptám, vezmeš si mě a prožiješ ten život se mnou?" Celou dobu jsme si koukali do očí,v těch Marcusových teď byla vidět velká otázka, štěstí,ale zároveň malý strach z mého odmítnutí. Já jsem byla štěstím bez sebe a moje slzy neznaly konce.
,,Ano,ano! Vezmu si tě!" Okamžitě mu očka zajiskřily radostí a znovu mě držel ve svém objetí. Na prsteníček mi nasadil nádherný prstýnek s kamínkem uprostřed. Byl jednoduchý a právě proto tak krásný. Lidí kolem v restauraci, kteří nás celou dobu pozorovali začali tleskat a někteří dokonce obdivně pískat. S Marcusem jsme se na sebe pobaveně a šťastně usmáli,načež mě políbil.
,,Miluju tě." Zašeptala jsem,když jsme se odtáhli a rukama jsem zakotvila za jeho krkem.
,,To já tebe." Obejmul mě kolem pasu.
,,Snad nás,ne?" Povytáhla jsem pobaveně obočí.
,, Samozřejmě,že i tebe miluju,můj malý kulíšku." Bylo tak moc roztomilé pozorovat ho jak mluví do mého břicha,na kterém zatím nebylo těhotenství znát. Chtěla jsem se takhle na něj dívat pořád,ale nakonec se přece jen od mého břicha, které do teď hladil odtáhl, protože přišel číšník s naším jídlem.
,, Přeji dobrou chuť a gratuluji." Usmál se číšník, když si při odchodu všiml mého prstenu, který na moji ruce přibyl od chvíle co tu byl naposled. Je dost všímavý.. mile jsem se na něj usmála a poděkovala.
¡Holá amigos!❤
Jsem zpět s novou kapitolou😄🎉
Čekali jste to?😄
Moje skvělááá kamarádka je asi vědma 😏, že KristineLez🎆Doufám, že se líbila a uvidíme se u další kapitoly 💕❤
Vejunka 😘🍍
ČTEŠ
First Sight...[Marcus Gunnarsen Cz FF]
Fanfiction,,Marcusi... už se...asi nikdy... neuvidíme" ,, ..Jak to?" ,,Už tu.. nebudu pracovat." ,, Ale.. proč?" ,,..Stěhuju se....." .. 16-ti letá Rebecca je první den na brigádě v kosmetické firmě,zrovna dobu kdy mají zakázku pro dvě slavná dvojčata.....