7. Nodaļa - "Viena problēma pēc otras"

70 11 6
                                    

   Viņas pirmā mīlestība bija Kristofers. Tajā laikā, likās, perfektais puisis. Paulai daudz kas saistās ar viņu. Taču septītajā klasē, viņš aizgāja prom no skolas. Nesen atkal viņi bija satikušies, un tagad viņš likās vēl burvīgāks. Ar tādiem muskuļiem, kādi pat Markusam nav..
Bet viņas domas pārtrauca Markuss. Viņš viņu izvilka no ūdens.
"Eu nu, labi labi - tu uzvari - es nevaru tik ilgi aizturēt elpu cik tu!", Markuss smējās, "man likās ka tu atkal atslēdzies"
"Aa..piedod..es tikai..neko."
Markuss nopūtās un viņa skatiens ieurbās zemē.
Tad viņa izkāpa no ūdens, "Man šodienai pietiks..laikam."
Paula apsedzās savā jakā un apgūlās pret koku. Markuss uzsedza viņai arī savu jaku un  apsēdās blakām. Pārējo laiku, katrs sēdēja nomodā, bet klusumā.
   Pērle dusmīga brida pa brikšņiem, meklēja ceļu ārā no meža. Viņa lamājās pie sevis. Raivo darīja tieši to pašu. Abi bija noskaitušies viens uz otru. Tomēr ilgi brienot, kaut kādā veidā viņi tomēr nonāca atpakaļ, kur jau gulēja Paula ar Markusu. Izvēles neatlika, un viņi aizmiga.
   No rīta, Markusu pamodināja kāda pazīstama balss, "Eu! Puika, mosties"
Tas bija vectēvs. Markuss piemetās kājās un izprašņāja viņu. Vecais vīrs pastāstīja, ka iebrucēju aizvedusi policija, un uzreiz pēc tam viņš nācis meklēt jauniešus.
"Sekojiet man, man ir mašīnas atslēgas. Jāaizved jūs uz Rīgu..šito jaunatni tak nevar atstāt vienus."
Pēc pāris stundām viņi beidzot bija Rīgā. Visiem izņemot Markusu bija jāskaidrojās saviem vecākiem, kāpēc izskatās kā no akas izkāpuši. Visi sameloja un pateica, ka drēbes nosmērētas un saplēstas vienkārši skraidot pa mežu.
    Līdz skolai bija atlikušas vēl divas dienas, taču jaunieši tomēr izlēma palikt mājās un apdomāt notikušo.
    2 naktī. Paula jau sen bija aizmigusi. Pēkšņi, telefonā pienāca sms. Ierīces spožā gaisma apžilbināja acis, un Paula piecēlās sēdus.
   Par pārsteigumu, sms bija no Elzas.
"Sveika, Paula. Es zinu kas notika pie Markusa laukos. Un tajā mežā. Atceries, kā kaut kad sākumskolā, es visiem apsolīju, ka kad pieaugšu, Markuss būs mans? Visi tad par to smējās. Bet tagad, paskatīsimies kurš smiesies pēdējais. Bučas :)

P.S. - ja tu šo kādam parādīsi, es atklāšu visiem vienu no taviem netīrajiem noslēpumiem ,kurus man pastāstīji kad vēl draudzējāmies."
 

Daļa no manisWhere stories live. Discover now